< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (17)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by zoka

 

A nekaj fakat o meni!!!

Ime:Antonio
Godine:13
Zanimacija:praviti sranja i zajebavat se na PC
Volim:Zajebavat profesore,svadjat se
Ne Volim:SKOLU,lazove,neke profesore
MSN:mufna.raider@hotmail.com
Favorite zivotinja:VUUUUUUK
Najdraza klopa:Sve kaj mama napravi
Xfire:jumpertrek
Buducnost:WTF?pa necu sad o tom mislit
Status u igrama:Starješina lol
Najdraze grupe:Rob Zombie,White Zombie,SoaD
Slusam:Metal i Rock
Izgledam li ko metalac:ne
Najdraza boja:Crna, makar seru da to nije boja,a neg sta je?voda?
Nisam emo!
Imam curu tak da...
ae neznam kaj da pisem

 

Frendovi

Ovak,medu boljim frendovima su : paki,gnjida,spuda,crni,bara
,malagić,belo,picek,ljubo,popo,
josip,lovre,marwin,adrian
a medu boljim frendicama su mii : mihaela,kali,seslekica,mirna,
dora,lucija,krizia,stella


 

Dizz

Adrese blogova za dizzove:

http://gaduradizajn.blog.hr/

http://plawushinidizajni.blog.hr/

http://kraljevskidizajni1.blog.hr/

http://myowndesignes.blog.hr

Bit ce ih jos :P

 


subota, 11.10.2008.

 

Ajm bek from Varazdin

Helou!Sorry kai nisam dugo piso nie bilo niceg zanimljivog hh al sad ima
Bili smo u petak na terenskoj nastavi u Varazdinu!Bilo je prejebeno,steta sta paki nije isao bilo bi jos veca pisarija,al uglavnom,krenuli smo tam i u busu sam sjedio s adrianom iza raske i debila iz glazbenog...a stvarno je debil
ugl u busu sam raspalio od leta 3 pjesme alam idazi (izadi mala) i ero s onoga svijeta i brijem da se pol busa (decki ugl jer cure su ljene da prave sranja -_-) i tak putem stigli smo
kad smo izasli iz busa docekala nas je neka blesava voditeljica dosadna u kurac nemos ju slusat..naravno svi smo zderali i neobracali paznju,a beljan je pizdio na nas lol!ond neko je izvalio nes a par deckiju smo kresnuli u smjeh pored beljana i raske pa znate kak je onda bilo =)
isli smo prvo na groblje bilo je super,a crni izvalio da su tam duhovi da ih mi ne vidimo i da nece slikat zato kaj su kao duhovi tam i da se boji da ce neko osvjetlit UV zrake i da ce se duhovi vidjet a mi smo se smialiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
I onda smo mi tak krenuli s groblja u grad xP i idemo mi slikamo svasta a popo paparazzi sliko paucinu na drvetu a prema cesti okrenut i ja izvalio kae popo paparazzi slikas ljude kak prolaze,ono popo the skrivena kamera il popo zuta minuta,popo pizdio a ljubo se smio ko d-e-b-i-l
Stigli smo u park i tam smo sjeli par minuta onda smo krenuli u crkvu i stali mi cekamo semafor a debil beljan me povuko i bacil tam u nekog i dero se na nas ovak:MAKNITE SE S PUTA MAJMUNI JEDNI GLUPI KO PECINSKI NEANDERTALCI TUPAVCI JEDNI NEODGOJENI!ja se lomio isuseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee to je bio najbolji dio izleta hh i tak dosli mi u crkvu a beljo prico na mob i mal se zadrzo unutra a kad smo izasli profesori su se pitali di je beljan a dodem ja raski:profesorice malo se zadrzo,sad ce on van naso je neki klavir pa gleda malo a ekipa oko mene se lomila!!ludludlud i tak mi krenuli u muzej, morali smo ostavit i ruksake i mobitele kao nesmjemo slikat e pa kurac cu ja ostavit to tam da me pokradu,i samo sam ruksak ostavil a mobove ponio i zenska tam nes objasnjava a nikoli dode poruka i sam ima ovo kao terminator onak zvuk pa STIGLA TI JE PORUKA a mi se lomili,onda smo putem prdili na ruke i derali se ko ga je smastio a profesori pizdili kak ih sramotimo aimeeeeeee...i tak izasli mi iz muzeja ja glavom u luster opalio lol kaxam veliki =P i isli smo na trg i tam su nas profesori pustili do 3 da idemo po cjelom graduuuuuuuuuuuuuu a mi uzivali,igrali su decki nogomet,cure isle u grad (ja nisam mogo jer imam istegnute ligamente) pa smo gledali sa strane,a prie nogometa smo se popeli gore i dogovorili se za livadu pa smo trcali niz strminu a ja se odklizo na guzici pa sam ju naspranjio . . . al kasnije su se pred kraj zabavu poceli i vec morali ic =( al bilo nam je super,btw isli smo Marwin i ja prepast nasu frendicu i idemo mi okolo onak a neke trebe ispred nas hodaju pa stanu hodaju pa stanu i mi tak idemoi dodu nam trebe onak bok ko da se znamo i mi se pogledamo i dodemo bok a kasnije smo se nas 2 tak lomiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........krenuli smo nazad a neka zenska se derala svim deckima ej mali a crni car dode:daj suti pijanduro e koj je to lom bio.....dode meni profesorica da imam prljavu guzicu,ja dodem znam,to je tak sexy,ona meni da jako a ja pa da bar cura zna da mora puno prat a ljubo se opet polomio!i toe predobar dan bio!



| komentari (38) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.