WMT

12.11.2006., nedjelja

Élmények...

A hétvégém elég jól sikerült, ahoz képest hogy nem is volt semmi tervben. Pénteken jöttem haza Magyarországról,este 9 körül. Elméletileg el kellett vlna mennem szinjátszópróbára, amire nem volt kedvem, így hát ithon maradtam, amely az elmult 2 évben nem fordult elő, hogy pénteken othon maradok. Ismét megnéztem az Amerikai hostória X című filmet (nagyon bejön a film). Szombaton elmentem délelőtt a haveromnak segíteni. Azt hittem hogy pár óra alatt készen leszünk,de eléggé elhuzódott. Szombat este nem terveztem elmenni sehová, csak a haverokkal egy kicsit dumálni. AZ unokatesom felhivott délután, hogy este mennyünk el Várdarócra bálba. Gondoltam, úgy is régen voltam ilyen helyen, hát akkor elmegyek... A bál annyira jól sikeredett, hogy amikor reggel 4kor jöttünk haza, a zsaruk egyböl megbüntették a soförünket, amelyben még pia se volt. Probáltuk a zsarukkal megtumálni, de nagyon köcsögek voltak. A vasárnap reggel volt a legrosszab, reggel 8kor keltett a Vaterom, hogy megyünk melózni. Hát mit is mondjak, nagyon f.....n telt a mai delelőttök, épp hogy túléltem...
- 23:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws











Linkovi