< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2007 (17)
Studeni 2007 (28)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (30)
Svibanj 2007 (31)
Travanj 2007 (30)
Ožujak 2007 (31)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Anketa



Broji od 5.4.2007.
Free Site Counter
Free Site Counter

Obavijesti

Wicomanija cak i u Hollywoodu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Na wicomaniji ima 6 članova.

Mail wicomanije je: vicomania@net.hr

Wicomanija postoji 8 mjeseca i 5 dana i ima 6 članova!!!!!

Kako postati članom wicomnije!

Pošalji na mail wicomanije adresu svog bloga i bit čes članom.

Članovi su:

Hack007
Katarinathfan
Ludamarta
Nightwishlove
Thesims888
Valentinna
antonelaaatheteengirl
t1nchy
davorka222
funnystuff95

ponedjeljak, 30.04.2007.

62 vic

Obilazi Tito fabriku i pita radnika koliko zeljeznih vijaka proizvede na dan.
- "Pet, druze Tito."
- "Samo pet?! Pa ja bi ih napravio bar trideset."
- "Bi vi, druze Tito. Vi ste bravar, a ja sam
diplomirani ekonomista."



| komentari (5) | print | # |

nedjelja, 29.04.2007.

61

Ode Karadžić na plastičnu operaciju da promijeni lice i da bi se uvjerio da li ga neko može prepoznati ode u Ameriku kad ništa, pa se vrati u BiH na Romaniju kad ga tamo pozdravi jedna stara baka a njemu nije jasno kako. Ode on ponovo na plastičnu operaciju pa ponovo u Ameriku i ništa. Vrati se ponovo na Romaniju i opet ga pozdravi stara baka. Ode on i treći put na operaciju pa u Ameriku i ništa i ponovo se vrati na Romaniju, kad ono ponovo ga baba pozdravlja. A on nju fino pita ma odakle me znaš, a ona će njemu na to:
- "DRAGO MI JE JA SAM RATKO MLADIĆ."



| komentari (10) | print | # |

subota, 28.04.2007.

60 vic

Nevinog covjeka optuzise za zlocin i osudise ga na robiju. Poslije nekoliko godina u zatvoru, cudesno se pojavi duh ispred covjeka i rece:
- "Reci jednu zelju i bice ti ispunjena!"
Zatvorenik u onoj muci jedva prostenja:
- "Hocu...da sam...slobodan..."
- "Tvoja zelja je ispunjena!"
Puf! Tip se odjednom nadje u raskosnoj sobi u prostranom krevetu. Kad odjednom zacu glas iza sebe:
- "Ustaj Slobo, dosli da te vode u Hag!"



| komentari (41) | print | # |

petak, 27.04.2007.

59 vic

Kakve je razlika izmedju pojedinih politicara i ejakulacije?
- Nikakva, isti im je vjek trajanja.



| komentari (4) | print | # |

četvrtak, 26.04.2007.

58 vic

Zasto niko iz vrha HDZ RH nije dosao na zagrebacki aerodrom da isprati hercegovacku sestorku u Haag.
Jednostavno. Ostali su kuci,pakuju kofere.



| komentari (4) | print | # |

srijeda, 25.04.2007.

57 vic

U.N. zamolio druge drzave da posalju svoje: iskreno i posteno misljenje o nedostatku hrane u ostatku svjeta.
Odgovori:
- "Njemci su pitali sta je to nedostatak?"
- "Afrika je pitala sta je to hrana?"
- "Srbi su pitali sta znaci molim?"
- "Na Kubi su pitali sta je to misljenje?"
- "Amerikanci su pitali sta je ostatak svjeta?"
A u Hrvatskom saboru se i dalje raspravlja o znacenju rijeci posten!



| komentari (5) | print | # |

utorak, 24.04.2007.

56 vic

Razbolio se zastupnik i ovi iz Zastupničkog Doma mu šalju želju za brzo ozdravljenje sa 87 za i 53 protiv.



| komentari (2) | print | # |

ponedjeljak, 23.04.2007.

55 vic

- Tko je Djed Mraz?
- On je mlađi brat Sv. Nikole koji je otišao u partizane.



| komentari (1) | print | # |

nedjelja, 22.04.2007.

54 vic

Milosevic, Karadzic, Mrksic, Mladic, Martic - sakupi pet, nagraduje HAG-MARKET.



| komentari (12) | print | # |

subota, 21.04.2007.

53 vic

- Koja je razlika između Račana i Severine?
- Severina je zvjezda s pičkom a Račan je pička s zvjezdom.



| komentari (7) | print | # |

petak, 20.04.2007.

52 vic

Zove Hercegovac iz Širokog Brijega kuma u Zagreb:
- "Kume, sutra mi putuje sin u Zagreb, pa jel' bi mu mogao naći kaki poso..."
- "Nema frke... evo, zastupnik u Saboru, plaća 20 000 kuna a ništa ne mora radit... Samo ruku diže..."
- "Ne, ne, to je previše para za mladog čovjeka koji tek počinje... Imaš li nešto za manju plaću, a s više posla, da se nauči odgovornosti?"
- "Kako ne, ima, tajnik u stranci, 15 000 kuna i nešto papirologije..."
- "Ne, ne, i to je previše."
- "Onda direktor poduzeća... 12 000 kuna i dosta odgovornosti."
- "Ma kume, jel imaš neki odgovoran poso a za recimo 4000 kuna?"
- "A jebiga kume... za to će morat ići na faks..."



| komentari (21) | print | # |

četvrtak, 19.04.2007.

51 vic

Isli Mujo, Amerikanac i Francuz avionom i avion im se srusi u Africi i zaroobe ih africki divljaci. I naravno propisu im smrtnu kaznu ali sva trojica imaju pravo da posljednu zelju.
I tako Amerikanac zazeli da posljedni put cuje svoju himnu i oni mu ispune zelju i ubiju ga.
Francuz zazeli da mu donesu bocu francuskog vina i i njemu ispune zelju i ubiju ga.
I tako dodje red i na Muju a Mujo im kaze da njemu nista ne treba on bi samo zelio da ih nesto upita i oni mu dozvole:
- "Imate li vi SDA?"
- "Ne"
- "Imate li vi HDZ?"
- "Ne"
- "Imate li vi SDS?"
- "Ne"
- "Pa od cega ste onda vi poludjeli???"



| komentari (31) | print | # |

srijeda, 18.04.2007.

50 vic

- Kako prepoznati kad politicar slaze?
- Pazljivo posmatrati usne, ako se micu i cuje se glas, to je to!



| komentari (25) | print | # |

utorak, 17.04.2007.

49 vic

Skupljali novac u skoli za gladne u Africi i tom prilikom uciteljica kaze ucenicima:
- "Deco, ponesite sutra, koliko ko moze, novca da posaljemo gladnima u Africi."
Sutradan, svi doneli po marku, dve osim Perice. Iznenadjena uciteljica ga pita:
- "A sto ti Perice nisi doneo nesto novca."
Perica odgovara:
- "Meni tata kaze da oni u Africi nisu gladni."
Uciteljica:
- "Dobro, Perice."
Nakon mesec dana skupljali u skoli novac za zedne u Africi. Svi doneli po marku, dve samo Perica nije.
Uciteljica ga opet pita:
- "A sto ti Perice opet nisi doneo nesto novca."
Perica:
- "Meni tata kaze da oni u Africi nisu zedni."
Ponovo, nakon mesec dana, skupljali novac ali ovaj put za SDS u AFrici. Slabo ko poneo novac a Perica doneo 20 maraka. Iznenadjena uciteljica upita:
- "Sta je ovo Perice?"
Perica:
- "Meni tata kaze: Ukoliko oni u Africi imaju SDS oni su i GLADNI i ZEDNI."



| komentari (14) | print | # |

ponedjeljak, 16.04.2007.

48 vic

Grafiti u Sarajevu:
- "Svi ce biti kaznjeni na onome svijetu koji idu putem SDP-a...dodato...,za to se popni na trotuar i pici sa Gradjanskom Strankom!"



| komentari (16) | print | # |

nedjelja, 15.04.2007.

47 vic

- Sta je ujedinilo Hercegovinu?
- Severina.



| komentari (4) | print | # |

subota, 14.04.2007.

46 vic

Uletjela dva komarca u Sabor i gledaju koga će ugristi.Nakon kratkog razgledavanja ponude,odluče se za Arlovića i Šeksa.
- "Uzmi ti Šeksa, ja vozim!"



| komentari (18) | print | # |

petak, 13.04.2007.

45 vic

Dolazi Mujo u prodavnicu.
- "Molim vas kilu limuna."
- "'ocete li u kesu?"
- "Ne, setacu ih do kuce!!"



| komentari (62) | print | # |

četvrtak, 12.04.2007.

44 vic

Natječu se Amerikanac, Talijan i Bosanac čija je bolja žena. Kaže Amerikanac:
- "Moja je prava lavica."
Na to će Talijan:
- "Moja je prava tigrica."
A Bosanac će:
- "Ne liči ni moja na čovjeka."



| komentari (43) | print | # |

srijeda, 11.04.2007.

43 vic

Umro Slobo i otisao na onaj svijet. Tamo sreo Indiru Gandi i trznuo na nju. Kaze on njoj:
- "Indira, daj malo duse."
- "Ne mogu. Ja sam dusu ustavila svom narodu."
- "Indira, daj malo srca."
- "Ne mogu. Ja sam srce ostavila svom narodu."
- "Indira, daj malo picke."
- "Ma, dala bih ti ja, ali ti si kurac ostavio svom narodu."



| komentari (22) | print | # |

utorak, 10.04.2007.

42 vic

Doso Mujica kuci iz skole i zali se ocu da je dobio 3 jedinice.
Otac:
- "Kako sine, iz cega, uvijek si bio dobar."
- "Matematika, fizicko i bosanski."
- "Pricaj kako matematika, imao si 5-icu."
- "Uciteljica pita koliko je 2+3, a zatim 3+2. Ja joj reko: isti kurac, i ona dade jedan."
- "A fizicko, tu si bio najbolji."
- "Uciteljica rekla: digni lijevu nogu, ja digo. Ona onda digni desnu a ja njoj a na kom cu kurcu onda stajati, a ona opet jedinicu."
- "A bosanski, tu si bio najjaci u kantonu?"
- "Uciteljica rekla napisi recenicu: SUTRA CE NAM DOCI TETKA NA KONAK."
Otac ne docekavsi da Mujica zavrsi rece:
- "Koji ce nam kurac, prije tri dana nocila je."
- "Tako sam i rekao, a ona mi dade jedan."



| komentari (77) | print | # |

ponedjeljak, 09.04.2007.

41 vic

Moja baka je u 60-oj pocela hodati 10 km dnevno. Danas ima 97 godina i nemamo pojma gdje je.



| komentari (32) | print | # |

nedjelja, 08.04.2007.

40 vic

Pita sin oca Cigana:
- "Babo babo, kako se oblače gaće."
A Cigo ga udari po glavi i reče:
- "Kako ne znaš, zuto naprijed braun pozadi."



| komentari (14) | print | # |

subota, 07.04.2007.

39 vic

Ucio tata sina-debila da racuna:
T: "Sine koliko je 1 + 1?"
S: "6!"
T: "Nije sine, vidi... imas jedno lizalo i ja ti kupim jos jedno, koliko ces imati?"
S: "4!"
T: "Ma nije sine (iznervirano) vidi,... imas jednu jabuku i dobijes drugu koliko ces imat?"
S: "Kilu..."
T: "E jebiga sine! Kucnem jednom, kucnem dva puta..."
S: "Tata, tata, neko kuca."
T: "Ma nije sine, ja sam..."
S: "Udji tata..."



| komentari (40) | print | # |

petak, 06.04.2007.

38 vic

Kaže učiteljica Muji da kaže jednu prostu rečenicu. On reče:
- "Jovo ore njivu."
- "A šta je Jovo u toj rečenici?"
- "Srbin, majku mu jebem..."



| komentari (38) | print | # |

četvrtak, 05.04.2007.

37 vic

Napravila Slovenija atomsku bombu i posalje je na SAD. Svi Slovenci se sklonili u sklonista i cekaju. Prode sat, dva .... dan ...nista..
Zove Kucan Clintona:
- "Pa bogamu.. mi na vas atomsku a vi nis ne odgovarate"
- "Ma jebacemo vam majku ....samo da vas nademo na karti ..!!!"



| komentari (6) | print | # |

srijeda, 04.04.2007.

36 vic

Mujo se zaposlio u velikoj robnoj kući u New Yorku, i nakon prvog radnog dana poslovođa ga upita koliko je prodao, odnosno zaradio.
- "135.552,20 dolara", odgovori Mujo, a poslovođa samo što nije doživio šok. Ni najiskusniji trgovci nisu u jednom danu prodali robe u vrijednosti većoj od 50.000 dolara, a Mujo prvi dan, pa više nego duplo. Upita on Muju kako mu je to pošlo za rukom.
- "Pa lijepo", odgovori Mujo. "Prvo sam čovjeku prodao jednu udicu i onda ga nagovorio da kupi barem još jednu za rezervu. Zatim sam mu prodao i nekoliko olova. Onda sam ga podsjetio da mu treba i najlon, ali ne bilo kakav već kvalitetan najlon koji može izdržati veliku ribu. E, onda sam mu rekao da pravu ribu bez obzira na kvalitetu pribora neće moći loviti iz ruke i neka uzme i štap s rolom. Kad je uzeo štap, predložio sam mu da razmisli o kupnji glisera, jer se takav pribor koristi samo za panulavanje. Nakon što sam mu prodao Boston Whalera s trajlerom, objasnio sam mu da njegov stari auto jednostavno ne može vući taj gliser i na moj nagovor odlučio se za Grand Cheerokee. Eto kako sam zaradio 135.522,20 dolara."
- "Još uvijek ne mogu shvatiti kako ti je to uspjelo", reče poslovođa: "A čovjek je došao samo kupiti udicu?"
- "Ma jok", reče Mujo, "došao je kupiti tampone za ženu, pa sam ga upit'o zašto ne ode na pecanje kad mu je ionako propao vikend?"



| komentari (13) | print | # |

utorak, 03.04.2007.

35 vic

Caprkala zena po kontejneru i nagela se. Vidi to Cigo i opali je pozadi... Vidi to policajac i pita ga:
- "Sta to radis?"
A Cigo ce na to:
- "...nista bratko, neko bacio zenu a zdrava picka..."



| komentari (12) | print | # |

ponedjeljak, 02.04.2007.

34 vic

Došla Severina na ispovijed pa kaže:
- "Oče, griješila sam!"
Svećenik:
- "Znam, gledao sam!"



| komentari (21) | print | # |

nedjelja, 01.04.2007.

33 vic

Sta Radi Cigo na kompjuteru?
Kopa po Recycle Bin !?!?



| komentari (47) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.