+++CHILD OF BODOM+++

10.05.2006., srijeda

Evo,evo post...žuri mi se...

Iman fakin predsat,ali evo stavljan post jer se ona Senilna stokasmijeh počela ćudit da kako ja to ne pišen ništa...Evo sad...Ali neman šta pisat...Danas me puklo,sritna san!Ma prisritna!!Ali nećemo u detaljesmijehUglavnon samo ću se pofalit da dosad nikad nisan lipše spavala nego sinoćludsmijeh,jer san dobila najlipšu želju za laku noć.Samo šta se meni još spaaaaaaaava....Tako ti je to Vladka kad ideš leć u dvi ure posli ponoći...Ali nije mi krivorofl,niti malowink!Eto ljudovi,uslišila san van želju za novin poston.Ajde,svi R.I.P.ludpartysmokinsmijehthumbup
Pukla saaaan...rofldeaddeaddead
Image Hosted by ImageShack.us
- 10:55 - Life's a bitch... (7) - The world is gay... - #

<< Arhiva >>

Image Hosted by ImageShack.us

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us Free Site Counters
hit Counter

Čitaj ako znaš,a ako ne,tvoj problem...

Wtf???


Image Hosted by ImageShack.us

Brže klikni ode!!Pod hitno!!!

-Children of Bodom
-In Flames
-Sonata Arctica
-Iced Earth
-Iron Maiden
-Metallica
-Cradle of Filth
-Pantera

Image Hosted by ImageShack.us
"This is gonna suck for sure,so don't stress over it..."
Image Hosted by ImageShack.us
"No one here gets out alive..."
Image Hosted by ImageShack.us

Nothing's what it seems to be,
I'm a replica, I'm a replica
Empty shell inside of me
I'm not myself, I'm a replica of me...

Bezmozgovići kakve samo ja znan...hehehehe...

Život je kao dječja košuljica-kratak i zasran


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ala, ala šta smo lipismijeh

by Am I Evil???Yes I Am!!!

Bartul, Mirela, ja, Čiko, Kiki, Nina, a "slikavatelj" je Brazilka

by Am I Evil???Yes I Am!!!

Ja i Mirela, ka dvi kuje..

by AmI Evil???Yes I Am!!!

Brazy i ja...ou dir gad...

by Am I Evil???Yes I Am!!!

Top Lock - Wasteland

Industrialization,
Environment pollution,
We`re burning down our hopes,
For the love of the Dollar.

We sell our souls,
Abuse our existence,
With our corrupted minds,
We treat the nature without any
Reverence.

Why are we creating,
Something we`re afraid of?

Solo (Civa)

Doom is waiting for us,
But we don`t care,
It`s only money, money,
Money everywhere.

And so the hell shall rise,
In it's wickedest form,
And we shall kneel down and cry,
As we witness the destruction storm.

The life will perish,
Within the blink of an eye,
But still

Chorus:
We`re creating apocalypse,
Turning the Earth into a wasteland,
We devour ourselves,
Letting destiny go off our hands.

Everything will be gone,
Smashed by this wasteland,
`Cause we`re unaware,
We`re burying our faces in the sand.

Solo (Popa)

Chorus:
We`re creating apocalypse,
Turning the Earth into a wasteland,
We devour ourselves,
Letting destiny go off our hands.

Everything will be gone,
Smashed by this wasteland,
`Cause we`re unaware,
We`re burying our faces in the sand.

Solo 2 (Popa)

Wasteland...


Kriza - Iluzija

Hladnoća u srcu
Tjeskoba u grudima
Nemir kroz tijelo me obuzima

Ostaju samo lijepe riječi
I sjećanja na tebe,
Dani sreće i ljubavi
U mojim mislima zatoćeni

I samo tuga,
Nema nade ni ufanja
Stare slike izblijedile,
Ljubavne pjesme besmislene

Jer sve je iluzija,
Fantom uma
Poremećaj stvarosti
I povratak gadljive prošlosti

I mogu da pretrpim bol
I mogu da podnesem patnju
Al’ možda je najlakše…

I mogu da pretrpim bol
I mogu da podnesem patnju
Al’ možda je najlakše
Da se propucam hicem kroz glavu

Solo

Sve je iluzija,
Fantom uma
Poremećaj stvarosti
I povratak gadljive prošlosti

Solo

Mogu da pretrpim bol
I mogu da podnesem patnju
Al’ možda je najlakše
Da se propucam hicem kroz glavu