Lupi glavom o zid

četvrtak, 25.01.2007.

Upravljanje vremenom - 5.dio

Evo me na zadnjoj kategoriji 'kradljivaca vremena' - napokon! :-)) Kao što svi znamo, a pjevaju nam već i vrapčići s grana istu stvar, jedna od najvažnijih stvari za dobro funkcioniranje poduzeća je kvalitetna i složna suradnja unutar poduzeća. A što kada to baš i nije tako? Kako to utječe na nas kao pojedince u pokušaju da svoj posao obavimo kvalitetno? Ova kategorija se odnosi najviše na nepososbnost managementa da uspostavi i održi kvalitetnu koordinaciju i delegiranje članova ekipe u timskom radu. Kao takvu, na nju možemo malo utjecati, osim ukoliko nismo sami ti koji bi trebali napraviti raspodjelu posla.

Nedostatak koordinacije / timskog rada
Često se zna desiti da dvije ili više osoba unutar poduzeća dobiju iste zadatke za obaviti. Znam to jer mi se dogodilo više nego jedanput. Na ovo ne možete utjecati, osim na način da budete u dobrim odnosima sa okolinom pa da u komunikaciji s ljudima oko sebe shvatite da se petljate nekome drugome u posao ili netko drugi vama. Također, postoje ljudi koji njeguju loše odnose unutar firme - ne znam što im to treba, pogotovo ukoliko su vlasnici, ali jednostavno rečeno 'huškaju ljude jedne na druge' i onda se čude zašto je komunikacija unutar firme tako loša i dolazi do puno grešaka! Što da vam kažem na sve ovo... jedini način kako se boriti sa svime ovime je držati se neutralno i ne birati strane, biti sa svima jednako dobar jer nikada ne znate tko ima informaciju koja vama treba.

Premalo delegiranja
Postoje ljudi koji zaposle velik broj djelatnika i postave ih na različita radna mjesta sa ciljem olakšavanja i raspodjele vlastitog posla koji više ne stignu obaviti sami. Ali, onda se desi da i dalje obavljaju neke poslove za koje vas plaćaju! Ne dajte da vas ovo smeta... na kraju krajeva, ukoliko gazda hoće obaviti posao za koji vi dobivate plaću, neka ga! Iako, realno, ovome možete doskočiti samo tako da mu pokažete da ste odgovorni u obavljanju svoga posla.

Nepotpune, zakašnjele informacije
Koliko puta vam se desilo da se nešto dogodi za što ste trebali znati jer je u vašem djelokrugu odgovornosti, ali saznate za to prekasno, kada je sve već gotovo? Znate, a ipak je još netko za to znao osim vašeg šefa! Ako nitko drugi, a onda njegova tajnica! Dakle, ostvarite dobre i korektne veze sa ljudima oko sebe jer će vam trebati!

Neprecizna komunikacija
Imala sam par kolega koji su me znali udaviti sa pričom! Svaki posao, svaki zadatak koji su prenosili dalje toliko su zakomplicirali da sam se na kraju priče pitala: A što bih ja sada trebala napraviti? Sa ovakvim ljudima budite uporni i postavljajte pitanja na način da ih natjerate da budu konzistetni i jasni te da daju jednoznačne odgovore!

Čekanja
Nema goreg nego sjediti pola sata i čekati da krene sastanak koji je već trebao biti pri kraju! Imala sam direktora kojem sam bila direktno podređena. Čovjek je imao neugodnu naviku da prima telefonske pozive tijekom naših sastanaka tako da su se sastanci znali odužiti sa predviđenih 15-20 minuta na sat i pol! I što sam napravila? Naučila se pameti! Sve stvari koje sam mogla riješiti u par rečenica - nazvala sam ga na telefon i riješila u par minuta! Bolje i to nego lapiti satima!


- 18:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv