.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sva bol na svijetu pripada čovjeku,a čovjek njoj.



Image Hosted by ImageShack.us


Ako se želite javiti moj e-mail je: white_moonlight@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!
Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!
Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Živim u svijetu mašte!
Volim apstraktno!
Mrzim laž!
Želim život bez granica, želim sklad, mir, savršenstvo...
Najviše od svega:
Želim naučiti hodati po oblacima!

Image Hosted by ImageShack.us


Lopov

Tiha je noć, samo vjetar šumi.
Bijela svjetlost mjesečine ulazi u tvoju sobu.
Sklopljenih očiju spokojno spavaš.
Koliko mi fališ ti ne slutiš.
Ulazim nečujno uz pratnju magle,
Kroz otvoren prozor šuljam se k`o lopov.
Želim te oteti noćnoj idili,
Želim te imati samo za sebe.
Nosim te na rukama i milujem nježno ti lice.
Ti se nesvjesno smješiš.
Sanjaš nas.

Image Hosted by ImageShack.us





subota, 30.06.2007.

Ovo nesavršeno vrijeme

Nema više cvijeća, ne, ovoga puta ne.
Neće biti anđela koji će dotjerivati ove stihove,
samo ove ukočene riječi koje sam pronašao.
Nasmiješio bih se, ali sam preslab,
Podijelio bih to s tobom, kad bih barem mogao govoriti,
Baš koliko me ovo boli.


Image Hosted by ImageShack.us


(...)
On je upitao:"Tko stvarno ovdje pripada?"
"Ja ne", rekla je,"lagat ću ovdje s tobom."
On zna da ništa ne sjaji vječno,
sve se s vremenom mijenja.
On je rekao:"Predugo sam ovdje ostao."
"Zbogom", ona je rekla, "čekat ću te ovdje."
On zna da vjetar donosi tugu,
kada odu, ona će ga pratiti,
sutra odlaze.

Krhotine su se sreće pojedince razdvojile,
svježe iscijeđeno srce koje još kuca,
prikriva ih kroza nj.
On će reći da to nije ništa novo
i zakleti se da će za nju
preplivati ocean.

On je upitao:"Tko stvarno ovdje pripada?"
"Ja ne", rekla je,"lagat ću ti.
Znam da je ova tuga sveta
I nikad te neću slomiti,
Nježno ću te čuvati."

Krhotine su se sreće pojedince razdvojile,
svježe iscijeđeno srce koje još kuca,
prikriva ih kroza nj.
On će reći da to nije ništa novo
i zakleti se da će za nju
preplivati ocean.
(...) Za tebe ću preplivati ocean...



Image Hosted by ImageShack.us


Slijedeće riječi posvećene su osobi koju do sada još nisam spomenula, a uvukla mi se duboko pod kožu..

Mrzim te jer
-svi mi govore da sam zaljubljena u tebe
-sam imala samo jednu priliku biti s tobom
-se nisi potrudio da me ponovo pronađeš
-sam te od onog puta samo dva puta vidjela
-si me pustio da odem kad sam te bez razmišljanja odbila
-iako smo pričali samo jednu noć, dovoljno sam te upoznala
-sam te noćas sanjala
-si totalni gad
-si mi toliko blizu, a opet toliko daleko
-mi uništiš svaki dan kada se potajno nadam da ću te ponovo srest

Volim te jer
-obožavam naš razgovor od one večeri
-si jako brbljav, ali i pametan
-si se zadnji put kada smo se sreli nasmiješio
-imaš prekrasne smeđe oči i snen pogled
-si priznao da si totalni gad
-bi mi i najgori dan mogao učiniti najsretnijim
-svima pričam o tebi, a u tome uživam
-si onu večer želio plesati samo sa mnom
-si mi rekao da sam sasvim drugačija od drugih
-smo onu večer dugo pješačili zajedno, zagrljeni i ništa nam nije falilo

Image Hosted by ImageShack.us


Post je malo poduži.. Tko želi čitat, neka ga pročita. To bi bilo jako lijepo od vas..
Doviđenja!


Ako netko želi poslušat pjesmu koju sam gore (donekle) prevela može to učiniti u boxu...

- 13:09 - Comment To Me... (18) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.