.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sva bol na svijetu pripada čovjeku,a čovjek njoj.



Image Hosted by ImageShack.us


Ako se želite javiti moj e-mail je: white_moonlight@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!
Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!
Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Živim u svijetu mašte!
Volim apstraktno!
Mrzim laž!
Želim život bez granica, želim sklad, mir, savršenstvo...
Najviše od svega:
Želim naučiti hodati po oblacima!

Image Hosted by ImageShack.us


Lopov

Tiha je noć, samo vjetar šumi.
Bijela svjetlost mjesečine ulazi u tvoju sobu.
Sklopljenih očiju spokojno spavaš.
Koliko mi fališ ti ne slutiš.
Ulazim nečujno uz pratnju magle,
Kroz otvoren prozor šuljam se k`o lopov.
Želim te oteti noćnoj idili,
Želim te imati samo za sebe.
Nosim te na rukama i milujem nježno ti lice.
Ti se nesvjesno smješiš.
Sanjaš nas.

Image Hosted by ImageShack.us





nedjelja, 24.06.2007.

Suze nisu lijek

Punooo vam hvala na savjetima.. stvarno znate pomoć ljudima..
Uspjela sam doprijeti do te osobe i iako problem i dalje postoji sada je olakšan..

Uglavnom.. da započnem..
Ovaj naslov postoji s razlogom..
Nedavno mi se dogodilo da mi je voljena osoba otišla i nakon toga nisam prestajala plakati.. Bilo mi je užasno teško trpjeti samoću i gubitak te osobe.. No i tome je došao kraj..
Shvatila sam da moje suze neće vratiti tu osobu, zapravo, ona ni neće znati koliko je suza bilo proliveno radi nje.. Sve je bilo uzalud! Trebam krenuti dalje..
Postoji potencijalna osoba kojoj bih mogla dati svoje srce, ali sve sam to užasno zakomplicirala samim time jer ne znam što želim!
Ni sada nisam sigurno je li on "onaj pravi"! A i premlada sam da o tome već razmišljam.. Ali nekada mi jako fali nečija pažnja, osjećaj da te netko voli i da bi sve učinio za tebe..
Jučer sam nakon godinu dana ugledala svog bivšeg dečka nasmijanog sa slatkom malom brinetom.. Iako je on mislio da sam ja ljubomorna ili nešto slično, stvarno mi je drago bilo vidjeti ga ponovo zaljubljenog, u zagrljaju druge djevojke sa smiješkom "od uha do uha". Kada sam ga srela nasamo uputila sam mu šiiiiiiirok osmjeh pun poštovanja, sjajan pogled tek toliko kako bih mu dokazala da ponovo izgleda zaljubljeno i zadovoljno..
I zatim sam počela duboko razmišljati, uz pivu pokraj sebe, i poslala poruku gore spomenutoj potencijalnoj osobi, iako sam ga već nekoliko puta odbila.. Ne znam je li to alkohol govorio iz mene, ali ujutro sam se zabrinula kada sam ugledala da na mobitelu nema nove primljene poruke! Jesam li pogriješila? Cijeli dan ja razbijam glavu zbog toga kako bi mi prije sat vremena on poslao poruku.. Samim time što sam vidjela njegovo ime na ekranu razveselila sam se, a i poruka je bila prijateljska bez ikakve mržnje.. No, vidjet ćemo slijedeću subotu! I ovoga puta neću razlijevati suze ako nešto počne ići krivo, već ću se potruditi da to ispravim..

Eto, toliko od mene.. Nije moj život uvijek prazan, tmuran i dosadan..

Image Hosted by ImageShack.us




- 18:53 - Comment To Me... (12) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.