.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sva bol na svijetu pripada čovjeku,a čovjek njoj.



Image Hosted by ImageShack.us


Ako se želite javiti moj e-mail je: white_moonlight@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!
Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!
Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Živim u svijetu mašte!
Volim apstraktno!
Mrzim laž!
Želim život bez granica, želim sklad, mir, savršenstvo...
Najviše od svega:
Želim naučiti hodati po oblacima!

Image Hosted by ImageShack.us


Lopov

Tiha je noć, samo vjetar šumi.
Bijela svjetlost mjesečine ulazi u tvoju sobu.
Sklopljenih očiju spokojno spavaš.
Koliko mi fališ ti ne slutiš.
Ulazim nečujno uz pratnju magle,
Kroz otvoren prozor šuljam se k`o lopov.
Želim te oteti noćnoj idili,
Želim te imati samo za sebe.
Nosim te na rukama i milujem nježno ti lice.
Ti se nesvjesno smješiš.
Sanjaš nas.

Image Hosted by ImageShack.us





ponedjeljak, 18.06.2007.

Iskoristite pomoć koja vam je pružena

Hm...čudna situacija?
Meni vrlo draga osoba nalazi se u teškom problemu.. Zatočena je u njemu već poduže vrijeme, a ja sam
tek danas saznala što se događa i to ne od nje nego od drugih..
Eto što je stvarni svijet!
Neko vrijeme sam slutila da joj je teško, a kada bih je pitala je li sve u redu i treba li moju pomoć, odgovorila bi neka se ne brinem, da će sama sve riješiti..
Sada se osjećam krivom iako znam da nisam kriva..
Njoj je sada vrlo teško, a mene je strah započet tu temu s njom.. Mislim da će se počet ponovo ponašati djetinjasto i sve moje riječi podrške bit će uzaludne!
I što učiniti kad imaš toliko veliku želju pružiti nekome pomoć, sve bi učinila samo da ta osoba ne bi patila, a ona kaže da je sve u redu i laže ti u oči?!
Volim je i ne mogu gledati kako pati i kako sama sebe uništava..
Osjećaj bespomoćnosti preplavio je moje misli, zbunjena sam i ne znam što mi je činiti..
Najrađe bih sklopila oči, utonula u san i čekala da se svi problemi oko mene razriješe i onda bih živjela mirnim, bezbrižnim životom..
No to očito nije moguće!

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:47 - Comment To Me... (13) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.