.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sva bol na svijetu pripada čovjeku,a čovjek njoj.



Image Hosted by ImageShack.us


Ako se želite javiti moj e-mail je: white_moonlight@net.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!
Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!
Pitate se kako se zovem..?
-nije bitno!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Živim u svijetu mašte!
Volim apstraktno!
Mrzim laž!
Želim život bez granica, želim sklad, mir, savršenstvo...
Najviše od svega:
Želim naučiti hodati po oblacima!

Image Hosted by ImageShack.us


Lopov

Tiha je noć, samo vjetar šumi.
Bijela svjetlost mjesečine ulazi u tvoju sobu.
Sklopljenih očiju spokojno spavaš.
Koliko mi fališ ti ne slutiš.
Ulazim nečujno uz pratnju magle,
Kroz otvoren prozor šuljam se k`o lopov.
Želim te oteti noćnoj idili,
Želim te imati samo za sebe.
Nosim te na rukama i milujem nježno ti lice.
Ti se nesvjesno smješiš.
Sanjaš nas.

Image Hosted by ImageShack.us





nedjelja, 17.06.2007.

Ljubav je život bez straha

"Ja sam odgovoran za ono što vidim.

Ja biram osjećaje koje ću doživjeti,

i ja odlučujem o tome koji ću cilj postići.

A sve što mi se uistinu događa,

sve sam to sam prizvao,

i dobivam onako kako sam to zatražio."


Riječi dr. Geralda G. Jampolskyog probudile su u meni samopouzdanje..
Preporučam da pročitate njegovu knjigu "Ljubav je život bez straha", meni se jako svidjela..a nadam se da će se i vama..

"Birajmo ustrajno i dosljedno mir za svoj jedini cilj, umjesto brojnih ciljeva koji nas vode u sukob. Praštajmo neprestano i gledajmo jedni druge i sami sebe kao osobe bez krivnje i pogrešaka. Gledajmo na sadašnjost s ljubavlju jer ona u sebi nosi znanje koje je vječno istinito. Budimo uvijek uključeni u proces osobne preobrazbe u kojemu nas uvijek zaokuplja davanje, a ne uzimanje.
Shvatimo da smo združeni kao jedno Ja i obasjajmo ovaj svijet svjetlošću ljubavi koja isijava kroz nas.Otvorimo se spoznaji da je sama srž našeg bića ljubav, te da smo, kao takvi, svjetlost ovoga svijeta."


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Ne znam što se događa sa mnom.. prestala sam izlaziti.. Naravno, svi se čude jer ja sam uvijek bila "cura za akciju", feštu itd.
Hm... možda sam prerasla to..a možda je to kratko razdoblje u mom životu..
Još uvijek ne znam što ću dalje, nakon završetka škole..koji fax upisat, a već bi trebala donijet odluku, ali trenutno me ništa ne može usmjeriti na to.. živim u drugom svijetu!


Dodano: 20:08

Upravo sam krenula pisat jednu priču i odlučila kada steknem vjerne čitatelje da ću ju stavit ovdje..
Pa vas molim da izrazite svoje mišljenje:trebam li je staviti ili ne? Ili bolje:hoćete li je čitati ili ne?
Unaprijed hvala!

- 15:18 - Comment To Me... (6) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.