To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
William Blake (1757-1827)
|
Prva glava : Noć ubojice Nirvana = osloboditi se predmeta uzbuđenja Bio je okrutan kraj nečijeg života . Toliko okrutan , da ga neću opisivati . Zadržat ću ideju tog masakra u svojoj glavi i neću je dijeliti sa vama . Moram biti vjeran svojoj ideji , kao što sam svojoj curi . O.K. , zašto je u redu dijeliti svoje ideje sa drugim osobama , dok nije u redu dijeliti svoje cure s drugim osobama ? «Zbog ljubomore !" javlja se ubojica : "Ja sam ubio svoju curu zbog ljubomore . Mislio sam da me vara . Ovako , sada kada je mrtva , ništa ne ću misliti , pa neće niti ona . Na taj način sam ostvario nirvanu , ravnotežu između ugode i neugode . KILL `EM ALL da bih stigao do nirvane ." Tako je Nirvanožder svaku noć izlazio vani ubijati da bi barem na kratko bio u stanju nirvane . Netko za nirvanu koristi sex , netko meditaciju , a netko ubojstvo . Ili drugim rijećima netko se rješava predmeta uzbuđenja sexom , meditacijom , a netko ubojstvom . Nirvanožder se koristi ubojstvom za ostvarenje nirvane . Religiozni ubojica – reklo bi se – pa da . Kada je bio mlad volio je čokoladu , sada kada je star voli samo Nirvanu . U cvijetu svoje domišljatosti odlučio je objaviti svoju istinu preko mene , Marina Tomića . Toga sam tek u ovom trenutku svjestan . Lažem , bio sam trideset sekundi prije nego što sam napisao posljednju rečenicu toga svjestan , inaće ne bih napisao da sam toga svjestan .( Lažem , bio sam toga svjestan još prije šest mjeseci I 30 sekundi prije od kada sam rukom napisao objavu , sada je samo prepisujem na komp da bi se priča mogla isprintati I da slova budu čitka za vas drage čitatelje , a sada je tri mjeseca kasnije , što je samo dokaz da sadašnjost ne postoji , budući da kada vi ovo budete čitali sadašnjosti neće biti) Kako god bilo ovo je objava broj dva . Nakon objave Sataninog čeljada imamo objavu Nirvanoždera ! Nirvanožderova objava ide dalje od objave Sataninog čeljada . Nirvanožder negira i sadašnjost , dok , kao što svi znaju , Satanino čeljade ne negira sadašnjost nego samo prošlost i budučnost . No , hajde , saslušajmo rijeći Nirvanoždera : «Sadašnjost , prošlost i budučnost su samo iluzija koja nastaje kao projekcija moje gladi za nirvanom . Ja gladujem za nirvanom tako što stvaram svijet ispunjen bolom i patnjom . Svijet je takav upravo iz razloga što nisam u kontaktu sa nirvanom . Dakle ja zapravo nikoga ne ubijam , već je to projekcija iluzije , jer što sam bliže nirvani , moja glad je sve veća i iluzija koju projeciram je sve više ispunjena patnjom .» INTERMEZZO Poezija Nirvanoždera Ja sam sretna osoba Izvor frustracija je presušio Tako da su strahovi pomrli od žeđi Uz njih i bijesovi I sve druge loše stvari Pa se sada mogu okarakterizirati Sretnom osobom Ja sam sretna osoba I baš me briga za sve vas Jer vi postojite Samo da me volite A ja vas konzumiram Jer ste moj izvor užitaka Odn. sve dok se život uzdiže Id naređuje Druga glava- Bol i patnja Žrtve Nirvanoždera su s olakšanjem dočekivale zadnji udarac koji bi ih usmrtio . Jer . mislile su žrtve : «Bol i patnja će konačno prestati.» Krivo ! Nirvanožder , da bi si osigurao put do nirvane , bi zarobio žrtvinu dušu i stavljao je u ono tijelo koje će izmasakrirati u sljedećem životu . Zpravo Nirvanožder upravlja žrtvinom inkarnacijom . Kako je to moguće ? Pa zbog objave Nirvanoždera ; Budučnost i prošlost ne postoji , niti postoji sadašnjost . A , ako nema sadašnjosti , onda je sve iluzija koju Nirvanožder stvara , pa zato može naštimati si žrtve .Da pojasnim, Nirvanožder bira tijelo u koje će staviti žrtvinu dušu . Ako je tomu tako , a tome tako jest , onda Nirvanožder odmah čim ubije žrtvu , zna u kojem će se tijelu žrtva ponovno roditi . "A kako Nirvanožder stvara projekciju iluzije ? Od kuda mu ta moć ? Funkcionalno mi opiši proces stvaranja iluzije ." Eh to je već metafizička prtljaga , zato se tim pitanjem neću baviti . (Budući da nemamo direktan uvid u Nirvanožderov process stvaranja iluzije o tom procesu možemo samo spekulirati , stoga takvu spekulaciju nazivamo metafizička prtljga , odn. Dio teorije koji je suvišan iz razloga što ne možemo biti sigurni da je istinit.) Između ostalog ,mogući odgovor na pitanje prevazilazi uvjete tvoje spoznaje dragi glasu iz navodnika i dragi čitaoče . Čak i da ti se potrudim objasniti odn . odgovoriti , nikada to objašnjenje odn. odgovor ne biš shvatio . Ono što ti je dovoljno jest sljedeće ; žrtve Nirvanoždera nisu svjesne niti će ikada moći spoznati ( jer to prevazilazi uvjete njihove spoznaje ) da su u ropskom odnosu prema Nirvanožderu i da su u načelu osuđene na "Vječni pakao". Vjerojatno se čitaoče pitaš ; "Ako duša nije nosioc jastva , kakav je smisao života onoga tko pati ?" Aaaa? "Nikakakv:" ti odgovaraš i zaključuješ : « Dakle postojanje duše daje smisao osobi koja pati jer će takva osoba imati ugodan lijep sljedeći život , ispunjen srećom i veseljem , dok sada pati samo iz razloga što mora iskupiti se za svoje prošle grijehe . Ili ako se želi Budu/hindu style , pati jer si čisti karmu.» Međutim u slučaju Nirvanožderovih žrtava vidimo da čak i postojanje duše ne mora dati smisao nečijoj bolnoj i patničkoj egzistenciji. Duša Nirvanožderove žrtve će patiti vječno ili barem dok Brahman ne zaspi , jer kada se Brahman ponovno probudi stvaranje svijeta počinje iz početka . Ono što se dogodilo prije se briše , kao da nikada se i nije dogodilo . Pa i nije . I tek onda , o čitatelju , se zarobljene duše mogu oduprjeti Nirvanožderu . No kako Dobri Bog ( Brahman) ne bi dozvolio postojanje Nirvanoždera , onda nema Dobrog Boga (Brahmana) , pa je zato ova objava Nirvanoždera ujedno i obrana protiv njega.( Nirvanoždera , ne Brahmana jer protiv Dobrog Boga se nemate što braniti , je li tako ? ) . Svaka duša koja misli da je pod utjecajem ili vlašću Nirvanoždera neka si nabavi jedan primjerak ove objave . Budući da ovom objavom spoznajete da ste žrtva ili moguća žrtva Nirvanoždera ova objava bi se mogla nazvati AMAJLIJA!!! Amajlija ili hamajlija , kako hoćete , koja drži Nirvanoždera dalje od vaše duše . A što imate više amajlija to je Nirvanožder dalje , zato : « Kupi me , kupi me , kupi me , kupi me , .......» Treća glava : odgovor na metafizičku prtljagu Vidi se da je Marin Tomić pisao drugu glavu dva mjeseca (ili mjesec ? Ili osam mjeseci ?) nakon prve glave . Nije konzistentan !U prvoj glavi eksplicite kaže da moć projekcije proizlazi iz gladi Nirvanoždera za nirvanom , dok u drugoj glavi tvrdi da je ta moć metafizička prtljaga ?! Eh zato , eto , sada Ja Marin Tomić dajem odgovor na metafizičku prtljagu u ovoj trećoj glavi . Odgovor je ; da duša Nirvanoždera ima urođenu dispoziciju za ostvarenje nirvane samo tako što će ubijati tjelesne manifestacije određenih duša . Te duše su po svojoj konstrukciji kompatibilne sa dušom Nirvanoždera nešto kao kisik s vodikom pa dobijete vodu , tako imate Nirvanoždera i neku određenu dušu , pa dobijete masakr . Drugim riječima , s mikro perspektive odnos između Nirvanoždera i srodnih mu duša je analogan kemijskim spojevima , dok sa makro perspektive odn. subjektivne perspektive Nirvanoždera i srodnih mu duša , njihov odnos izgleda kao krvavi masakr . Te duše su osuđene na «Vječni pakao» , jedino iz razloga što su kompatibilne sa Nirvanožderovom dušom . Kao što je snijeg bijel zbog urođene dispozicije ljudskih očiju da snijeg vide bijelim , tako duše žrtava umiru u patnji zbog dispozicije nirvanožderove duše da pruža patnju takvim dušama . Nirvanožder ima urođenu dispoziciju da percepira te duše kao objekte za iživljavanje . (Ako je ova glava istinita onda ova objava nije amajlija . Budući da je ova objava amajlija (jer je tako rečeno u drugoj glavi) Ova glava nije istinita) Četvrta glava : dilema (Ako je svijet iluzija) Je li onda 1. iluzija određena jednim fizičkim zakonom ILI 2. je fizički zakon samo jedan od niza različitih iluzija Peta glava : Nirvanožderov odgovor trećoj glavi «Treća glava je potpuno pogrešno shvatila moju objavu . Da bih Treću glavu , ono što se kaže , izveo na pravi put , citirat ću dio iz Prve glave koji će , nadam se , rasvjetliti nedoumice treće glave : » Sadašnjost , prošlost i budućnost su samo iluzija , koja nastaje kao projekcija moje gladi za nirvanom . Ja gladujem za nirvanom tako što stvaram svijet ispunjen bolom i patnjom . Svijet je takav upravo iz razloga što nisam u kontaktu sa nirvanom . (Dakle ja stvaram svijet , ja sam Bog tvorac , a ne neka duša koja ima na mikro razini neke dispozicije prema ostalim dušama što onda na makro razini daje sliku nasilja , Nirvanožder , objava ,Karma publkacije, str.4, New Delhi , 2002.) Ja zapravo nikoga ne ubijam , već je to projekcija iluzije , jer što sam bliže nirvani , moja glad je sve veća i iluzija koju projeciram je sve više ispunjena patnjom .» (Znaći cijeli svijet je samo iluzija I taj svijet nastaje zbog moje gladi za Nirvanom , Marin Tomić , Nirvanožder , Izdavačka kuća “Izdaj se”, str. 4. , Rijeka , 2002.) «Je li ti jasno treća glavo?!» «Pa sada kada si stvari tako prikazao , O.K. Sve je to samo kut gledanja. Rakurs.» "Nije!" ljutito odbrusi Nirvanožder trećoj glavi «Istina je onakva kako Ja nirvanožder kažem . Zato se ovo djelo i zove objava jer ja objavljujem apsolutnu istinu koja je uvijek ista bez obzira iz kojeg kuta ti treća glavo gledala .» «Ne znam ja Nirvanožderu» treća glava se vrti i koluta očima « najbolje će biti da pročitaš epilog , znaš Nirvanožderu , pa mi se onda javi. Ti misliš da to što ti zarobljuješ neke duše i tjeraš ih na patnju odn.da je to što si zao dovoljan razlog da Brahman ne postoji ?» «Pa ako postoji onda nije dobar , a ako nije dobar ne znam zašto je vrjedniji od mene .» kaže Nirvanožder arogantno , dok se treća glava počela smijati «Pa zar ti misliš da se ljudi klanjaju bogu zato što je Bog zbog svoje dobrote vrijedan da mu se klanjaju ? Glupane , on jednostavno je . On ne mora biti vrijedan ničega , upravo je to razlog zašto postoje zvijeri kao što si ti Nirvanožderu» «Ako je tako kao što ti kažeš treća glavo ,onda je Bog moj partner i prijatelj . Pazi ovo , da bi Bog bio dobar sve radnje u njegovom životu moraju biti dobre , a čim je jedna radnja loša odmah je loš . to vrijedi i za sva druga bića . Vidiš koliko je zlo jače od dobroga treća glavo !» «Da dobro je konjunkcija , dok je zlo disjunkcija « u sebi misli treća glava «Šta to mene briga Nirvanožderu , ja ne gledam Ratove zvijezda , što se tiće tvog partnerskog i prijateljskog odnosa sa bogom , sve će se razotkriti u Epilogu :» «O.K.Idemo skinuti šestu glavu , da što prije dođemo do epiloga .» «Idemo.» I tako treća glava i nirvanožder krenu prema šestoj glavi . Šesta glava : Ja sam došla s giljotine «Ono gore .» Epilog : Brahmanov san Živio je jednom jedan čovjek . On je naporno radio . Uglavnom je pijeskom skidao ruzinu sa brodova . Jedne večeri je došao kući iscrpljen kao obično i kao obično je zaspao. Sada dolazimo do BITI , onaj opis prije ove rečenice nije važan i možete ga zaboraviti . Dakle , kada je zaspio usnio je san u kome je bogataš koji nakon super seksa sa sisatom plavušom iscrpljen zaspao i sanjao da je vrač u indijanskom selu koji je pao u trans i u transu bio astronaut koji lebdi privezan za svemirsku stanicu i tako privezan zaspi , pa sanja da je majka troje djece , a ta majka troje djece sanja da je nirvanožder , a nirvanožder sanja da je Alien , a Alien sanja da je kenotaur itd... Glavna fora je u tome što je naš radnik u brodogradilištu svaki dan nastavljao sanjati novi dan u životu tih bezbrojnih ljudi . Dani u snovima su posjedovali kontinuitet radnji s prethodnim danima u snovima. I tako svaki dan. Stoga je nakon mjesec dana radnik iz brodogradilišta zaključio da živi bezbroj života. Zapravo on kao jedinka svaku noć sanja živote i time i živi živote stanovnika cijelog svemira . Čak sanja da je fetus u maternici . Zamislite, svi stanovnici svemira su samo snovi odn. projekcija jednog čovjeka . Dok radnik iz brodogradilišta sanja te živote , nije ni svjestan da su ti životi samo snovi radnika iz brodogradilišta . On svaki usanjani život doživljava kao onaj jedini i pravi . Tek kada ga budilica , koju navija na 5:00 h ujutro za buđenje da ode na posao , probudi , on shvaća da su ti životi snovi radnika iz brodogradilišta . Međutim , isto tako kada se probudi kao majka troje djece , shvaća da su životi astronauta , vrača , bogatog jebača , etc. Samo snovi te majke . Ili kada se Nirvanožder probudi on shvaća da je opet sanjao san o majci s troje djece , koja je bila astronautov san etc Ili bogati jebač se uvijek budi u znoju , jer opet je sanajo da pjeskari u 3. maju . Na kraju radnik iz brodogradilišta nije znao tko je više on zapravo , te je odlućio postati sve . I tako je nastao naš svemir . (Dakle, ispravna teza u četvrtoj glavi bi bila teza 2. , onaj tko se ne slaže neka mi se javi sa svojim protuargumentom il protupričom.) Pisma čitatelja : Agata Ivanov , Vladivostok Dragi Marine . Meni je jasna poanta koju iznosiš u Epilogu , odn. da je cijeli naš svemir san jednog bića i to biće svaku noć sanja milijardu i milijardu života u njihovom svakodnevnom kontinuitetu . Međutim , mene muči nešto drugo . Naime , da li ti želiš reći da su drugi radnici u brodogradilištu , tri djeteta one majke i uglavnom sva ostala bića koja nisu nositelji jastva u snu , neka vrsta holograma ili ako hočeš projekcija koje Brahman ( nazovimo to biće bilo kako) projecira iz sebe , ali ta bića nisu živa ? Ne postoje nezavisno od Brahmana ? Moj odgovor Draga Agata . To je odlično pitanje i na njega se može odgovoriti na dva načina . 1. druga bića koja nisu nosioci jastva nisu projekcije , već su to bića koja stvaraju druge svemire odn. Brahmani za druge svemire . Kao što je radnik iz brodogradilišta koji pjeskari Brahman za naš svemir , tako je njegov kolega varioc Brahman za drugi svemir . Ipak onda imamo sljedeći problem : Ako su svi ti ljudi Brahmani onda moramo imati vrhovnog Brahmana koji stvara sve te svemire . Takvo što nam samo komplicira teoriju , čak što više , duplicira nam svijet jer ako postoji vrhovni Brahman onda nam nisu potrebni niži Brahmani , budući da bi vrhovni Brahman bio toliko savršen da sam stvara sve svemire koje stvaraju niži Brahmani . Stoga da bi teorija bila što ekonomičnija nudim ti dugi odgovor . 2. DA ! Bića koja nisu nosioci jastva su samo projekcija Brahmana (radnika iz brodogradilišta koji pjeskari ) i ta bića nisu realno postojeća , kao što Ti Agata Ivanov nisi realno postojeća već si nešto što sam ja izmislio , ali ipak egzistiraš u ovoj mojoj priči , čak si i vrlo važan dio kauzalnog lanca priče koji nas dovodi do istine .Ako ćemo prihvatiti kriterij postojanja da : «ono što postoji mora biti uzrokovano nečim ili da samo nešto uzrokuje . « , onda ti Agata postojiš bez obzira što ne postojiš kao nešto nezavisno od mene , zato što , a) uzrokovana si od mene , stvorio sam te kao neko biće koje mi piše , i b) sama si uzrokovala ovaj moj odgovor na tvoje pitanja Ti jesi nastala iz mene , međutim to ne znaći da ne možeš utjecati na mene . (Primjerice , rođenje Atene iz Zeusove glave.) |
| < | siječanj, 2007 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||