Whisky bar

MIIj.jpg To see a world in a grain of sand And a heaven in a wild flower, Hold infinity in the palm of your hand And eternity in an hour. William Blake (1757-1827)

14.01.2007., nedjelja

NIRVANOŽDER


Prva glava : Noć ubojice


Nirvana = osloboditi se predmeta uzbuđenja

Bio je okrutan kraj nečijeg života . Toliko okrutan , da ga neću opisivati . Zadržat ću ideju tog masakra u svojoj glavi i neću je dijeliti sa vama . Moram biti vjeran svojoj ideji , kao što sam svojoj curi .
O.K. , zašto je u redu dijeliti svoje ideje sa drugim osobama , dok nije u redu dijeliti svoje cure s drugim osobama ?
«Zbog ljubomore !" javlja se ubojica : "Ja sam ubio svoju curu zbog ljubomore . Mislio sam da me vara . Ovako , sada kada je mrtva , ništa ne ću misliti , pa neće niti ona . Na taj način sam ostvario nirvanu , ravnotežu između ugode i neugode . KILL `EM ALL da bih stigao do nirvane ."
Tako je Nirvanožder svaku noć izlazio vani ubijati da bi barem na kratko bio u stanju nirvane .
Netko za nirvanu koristi sex , netko meditaciju , a netko ubojstvo . Ili drugim rijećima netko se rješava predmeta uzbuđenja sexom , meditacijom , a netko ubojstvom .
Nirvanožder se koristi ubojstvom za ostvarenje nirvane .
Religiozni ubojica – reklo bi se – pa da . Kada je bio mlad volio je čokoladu , sada kada je star voli samo Nirvanu .
U cvijetu svoje domišljatosti odlučio je objaviti svoju istinu preko mene , Marina Tomića .
Toga sam tek u ovom trenutku svjestan . Lažem , bio sam trideset sekundi prije nego što sam napisao posljednju rečenicu toga svjestan , inaće ne bih napisao da sam toga svjestan .( Lažem , bio sam toga svjestan još prije šest mjeseci I 30 sekundi prije od kada sam rukom napisao objavu , sada je samo prepisujem na komp da bi se priča mogla isprintati I da slova budu čitka za vas drage čitatelje , a sada je tri mjeseca kasnije , što je samo dokaz da sadašnjost ne postoji , budući da kada vi ovo budete čitali sadašnjosti neće biti)

Kako god bilo ovo je objava broj dva . Nakon objave Sataninog čeljada imamo objavu Nirvanoždera !
Nirvanožderova objava ide dalje od objave Sataninog čeljada . Nirvanožder negira i sadašnjost , dok , kao što svi znaju , Satanino čeljade ne negira sadašnjost nego samo prošlost i budučnost .
No , hajde , saslušajmo rijeći Nirvanoždera :
«Sadašnjost , prošlost i budučnost su samo iluzija koja nastaje kao projekcija moje gladi za nirvanom . Ja gladujem za nirvanom tako što stvaram svijet ispunjen bolom i patnjom . Svijet je takav upravo iz razloga što nisam u kontaktu sa nirvanom .
Dakle ja zapravo nikoga ne ubijam , već je to projekcija iluzije , jer što sam bliže nirvani , moja glad je sve veća i iluzija koju projeciram je sve više ispunjena patnjom .»

INTERMEZZO

Poezija Nirvanoždera

Ja sam sretna osoba

Izvor frustracija je presušio
Tako da su strahovi pomrli od žeđi

Uz njih i bijesovi
I sve druge loše stvari
Pa se sada mogu okarakterizirati
Sretnom osobom

Ja sam sretna osoba
I baš me briga za sve vas
Jer vi postojite
Samo da me volite

A ja vas konzumiram Jer ste moj izvor užitaka
Odn. sve dok se život uzdiže
Id naređuje

Druga glava- Bol i patnja

Žrtve Nirvanoždera su s olakšanjem dočekivale zadnji udarac koji bi ih usmrtio . Jer . mislile su žrtve :
«Bol i patnja će konačno prestati.»
Krivo !
Nirvanožder , da bi si osigurao put do nirvane , bi zarobio žrtvinu dušu i stavljao je u ono tijelo koje će izmasakrirati u sljedećem životu . Zpravo Nirvanožder upravlja žrtvinom inkarnacijom .
Kako je to moguće ? Pa zbog objave Nirvanoždera ; Budučnost i prošlost ne postoji , niti postoji sadašnjost . A , ako nema sadašnjosti , onda je sve iluzija koju Nirvanožder stvara , pa zato može naštimati si žrtve .Da pojasnim, Nirvanožder bira tijelo u koje će staviti žrtvinu dušu .
Ako je tomu tako , a tome tako jest , onda Nirvanožder odmah čim ubije žrtvu , zna u kojem će se tijelu žrtva ponovno roditi .
"A kako Nirvanožder stvara projekciju iluzije ? Od kuda mu ta moć ? Funkcionalno mi opiši proces stvaranja iluzije ."
Eh to je već metafizička prtljaga , zato se tim pitanjem neću baviti . (Budući da nemamo direktan uvid u Nirvanožderov process stvaranja iluzije o tom procesu možemo samo spekulirati , stoga takvu spekulaciju nazivamo metafizička prtljga , odn. Dio teorije koji je suvišan iz razloga što ne možemo biti sigurni da je istinit.)

Između ostalog ,mogući odgovor na pitanje prevazilazi uvjete tvoje spoznaje dragi glasu iz navodnika i dragi čitaoče . Čak i da ti se potrudim objasniti odn . odgovoriti , nikada to objašnjenje odn. odgovor ne biš shvatio . Ono što ti je dovoljno jest sljedeće ; žrtve Nirvanoždera nisu svjesne niti će ikada moći spoznati ( jer to prevazilazi uvjete njihove spoznaje ) da su u ropskom odnosu prema Nirvanožderu i da su u načelu osuđene na "Vječni pakao".
Vjerojatno se čitaoče pitaš ; "Ako duša nije nosioc jastva , kakav je smisao života onoga tko pati ?" Aaaa?
"Nikakakv:" ti odgovaraš i zaključuješ : « Dakle postojanje duše daje smisao osobi koja pati jer će takva osoba imati ugodan lijep sljedeći život , ispunjen srećom i veseljem , dok sada pati samo iz razloga što mora iskupiti se za svoje prošle grijehe . Ili ako se želi Budu/hindu style , pati jer si čisti karmu.»
Međutim u slučaju Nirvanožderovih žrtava vidimo da čak i postojanje duše ne mora dati smisao nečijoj bolnoj i patničkoj egzistenciji.
Duša Nirvanožderove žrtve će patiti vječno ili barem dok Brahman ne zaspi , jer kada se Brahman ponovno probudi stvaranje svijeta počinje iz početka . Ono što se dogodilo prije se briše , kao da nikada se i nije dogodilo . Pa i nije .
I tek onda , o čitatelju , se zarobljene duše mogu oduprjeti Nirvanožderu .
No kako Dobri Bog ( Brahman) ne bi dozvolio postojanje Nirvanoždera , onda nema Dobrog Boga (Brahmana) , pa je zato ova objava Nirvanoždera ujedno i obrana protiv njega.( Nirvanoždera , ne Brahmana jer protiv Dobrog Boga se nemate što braniti ,
je li tako ? ) .
Svaka duša koja misli da je pod utjecajem ili vlašću Nirvanoždera neka si nabavi jedan primjerak ove objave . Budući da ovom objavom spoznajete da ste žrtva ili moguća žrtva Nirvanoždera ova objava bi se mogla nazvati AMAJLIJA!!!
Amajlija ili hamajlija , kako hoćete , koja drži Nirvanoždera dalje od vaše duše . A što imate više amajlija to je Nirvanožder dalje , zato : « Kupi me , kupi me , kupi me , kupi me , .......»

Treća glava : odgovor na metafizičku prtljagu

Vidi se da je Marin Tomić pisao drugu glavu dva mjeseca (ili mjesec ? Ili osam mjeseci ?) nakon prve glave . Nije konzistentan !U prvoj glavi eksplicite kaže da moć projekcije proizlazi iz gladi Nirvanoždera za nirvanom , dok u drugoj glavi tvrdi da je ta moć metafizička prtljaga ?!
Eh zato , eto , sada Ja Marin Tomić dajem odgovor na metafizičku prtljagu u ovoj trećoj glavi . Odgovor je ; da duša Nirvanoždera ima urođenu dispoziciju za ostvarenje nirvane samo tako što će ubijati tjelesne manifestacije određenih duša . Te duše su po svojoj konstrukciji kompatibilne sa dušom Nirvanoždera nešto kao kisik s vodikom pa dobijete vodu , tako imate Nirvanoždera i neku određenu dušu , pa dobijete masakr .
Drugim riječima , s mikro perspektive odnos između Nirvanoždera i srodnih mu duša je analogan kemijskim spojevima , dok sa makro perspektive odn. subjektivne perspektive Nirvanoždera i srodnih mu duša , njihov odnos izgleda kao krvavi masakr .
Te duše su osuđene na «Vječni pakao» , jedino iz razloga što su kompatibilne sa Nirvanožderovom dušom .
Kao što je snijeg bijel zbog urođene dispozicije ljudskih očiju da snijeg vide bijelim , tako duše žrtava umiru u patnji zbog dispozicije nirvanožderove duše da pruža patnju takvim dušama . Nirvanožder ima urođenu dispoziciju da percepira te duše kao objekte za iživljavanje . (Ako je ova glava istinita onda ova objava nije amajlija .
Budući da je ova objava amajlija (jer je tako rečeno u drugoj glavi)
Ova glava nije istinita)

Četvrta glava : dilema

(Ako je svijet iluzija)
Je li onda
1. iluzija određena jednim fizičkim zakonom
ILI
2. je fizički zakon samo jedan od niza različitih iluzija


Peta glava : Nirvanožderov odgovor trećoj glavi

«Treća glava je potpuno pogrešno shvatila moju objavu . Da bih Treću glavu , ono što se kaže , izveo na pravi put , citirat ću dio iz Prve glave koji će , nadam se , rasvjetliti nedoumice treće glave : » Sadašnjost , prošlost i budućnost su samo iluzija , koja nastaje kao projekcija moje gladi za nirvanom . Ja gladujem za nirvanom tako što stvaram svijet ispunjen bolom i patnjom . Svijet je takav upravo iz razloga što nisam u kontaktu sa nirvanom . (Dakle ja stvaram svijet , ja sam Bog tvorac , a ne neka duša koja ima na mikro razini neke dispozicije prema ostalim dušama što onda na makro razini daje sliku nasilja , Nirvanožder , objava ,Karma publkacije, str.4, New Delhi , 2002.)

Ja zapravo nikoga ne ubijam , već je to projekcija iluzije , jer što sam bliže nirvani , moja glad je sve veća i iluzija koju projeciram je sve više ispunjena patnjom .» (Znaći cijeli svijet je samo iluzija I taj svijet nastaje zbog moje gladi za Nirvanom , Marin Tomić , Nirvanožder , Izdavačka kuća “Izdaj se”, str. 4. , Rijeka , 2002.)

«Je li ti jasno treća glavo?!»
«Pa sada kada si stvari tako prikazao , O.K.
Sve je to samo kut gledanja. Rakurs.»
"Nije!" ljutito odbrusi Nirvanožder trećoj glavi «Istina je onakva kako Ja nirvanožder kažem . Zato se ovo djelo i zove objava jer ja objavljujem apsolutnu istinu koja je uvijek ista bez obzira iz kojeg kuta ti treća glavo gledala .»
«Ne znam ja Nirvanožderu» treća glava se vrti i koluta očima « najbolje će biti da pročitaš epilog , znaš Nirvanožderu , pa mi se onda javi. Ti misliš da to što ti zarobljuješ neke duše i tjeraš ih na patnju odn.da je to što si zao dovoljan razlog da Brahman ne postoji ?»
«Pa ako postoji onda nije dobar , a ako nije dobar ne znam zašto je vrjedniji od mene .» kaže Nirvanožder arogantno , dok se treća glava počela smijati «Pa zar ti misliš da se ljudi klanjaju bogu zato što je Bog zbog svoje dobrote vrijedan da mu se klanjaju ? Glupane , on jednostavno je . On ne mora biti vrijedan ničega , upravo je to razlog zašto postoje zvijeri kao što si ti Nirvanožderu»
«Ako je tako kao što ti kažeš treća glavo ,onda je Bog moj partner i prijatelj .
Pazi ovo , da bi Bog bio dobar sve radnje u njegovom životu moraju biti dobre , a čim je jedna radnja loša odmah je loš . to vrijedi i za sva druga bića . Vidiš koliko je zlo jače od dobroga treća glavo !»
«Da dobro je konjunkcija , dok je zlo disjunkcija « u sebi misli treća glava «Šta to mene briga Nirvanožderu , ja ne gledam Ratove zvijezda , što se tiće tvog partnerskog i prijateljskog odnosa sa bogom , sve će se razotkriti u Epilogu :»
«O.K.Idemo skinuti šestu glavu , da što prije dođemo do epiloga .»
«Idemo.»
I tako treća glava i nirvanožder krenu prema šestoj glavi .

Šesta glava : Ja sam došla s giljotine

«Ono gore .»

Epilog : Brahmanov san

Živio je jednom jedan čovjek . On je naporno radio . Uglavnom je pijeskom skidao ruzinu sa brodova .
Jedne večeri je došao kući iscrpljen kao obično i kao obično je zaspao.
Sada dolazimo do BITI , onaj opis prije ove rečenice nije važan i možete ga zaboraviti .
Dakle , kada je zaspio usnio je san u kome je bogataš koji nakon super seksa sa sisatom plavušom iscrpljen zaspao i sanjao da je vrač u indijanskom selu koji je pao u trans i u transu bio astronaut koji lebdi privezan za svemirsku stanicu i tako privezan zaspi , pa sanja da je majka troje djece , a ta majka troje djece sanja da je nirvanožder , a nirvanožder sanja da je Alien , a Alien sanja da je kenotaur itd...
Glavna fora je u tome što je naš radnik u brodogradilištu svaki dan nastavljao sanjati novi dan u životu tih bezbrojnih ljudi . Dani u snovima su posjedovali kontinuitet radnji s prethodnim danima u snovima.
I tako svaki dan.
Stoga je nakon mjesec dana radnik iz brodogradilišta zaključio da živi bezbroj života.
Zapravo on kao jedinka svaku noć sanja živote i time i živi živote stanovnika cijelog
svemira . Čak sanja da je fetus u maternici . Zamislite, svi stanovnici svemira su samo snovi odn. projekcija jednog čovjeka .
Dok radnik iz brodogradilišta sanja te živote , nije ni svjestan da su ti životi samo snovi radnika iz brodogradilišta . On svaki usanjani život doživljava kao onaj jedini i pravi .
Tek kada ga budilica , koju navija na 5:00 h ujutro za buđenje da ode na posao , probudi , on shvaća da su ti životi snovi radnika iz brodogradilišta .
Međutim , isto tako kada se probudi kao majka troje djece , shvaća da su životi astronauta , vrača , bogatog jebača , etc. Samo snovi te majke . Ili kada se Nirvanožder probudi on shvaća da je opet sanjao san o majci s troje djece , koja je bila astronautov san etc Ili bogati jebač se uvijek budi u znoju , jer opet je sanajo da pjeskari u 3. maju .
Na kraju radnik iz brodogradilišta nije znao tko je više on zapravo , te je odlućio postati sve .
I tako je nastao naš svemir . (Dakle, ispravna teza u četvrtoj glavi bi bila teza 2. , onaj tko se ne slaže neka mi se javi sa svojim protuargumentom il protupričom.)

Pisma čitatelja : Agata Ivanov , Vladivostok

Dragi Marine .
Meni je jasna poanta koju iznosiš u Epilogu , odn. da je cijeli naš svemir san jednog bića i to biće svaku noć sanja milijardu i milijardu života u njihovom svakodnevnom kontinuitetu .
Međutim , mene muči nešto drugo . Naime , da li ti želiš reći da su drugi radnici u brodogradilištu , tri djeteta one majke i uglavnom sva ostala bića koja nisu nositelji jastva u snu , neka vrsta holograma ili ako hočeš projekcija koje Brahman ( nazovimo to biće bilo kako) projecira iz sebe , ali ta bića nisu živa ? Ne postoje nezavisno od Brahmana ?

Moj odgovor

Draga Agata .
To je odlično pitanje i na njega se može odgovoriti na dva načina .
1. druga bića koja nisu nosioci jastva nisu projekcije , već su to bića koja stvaraju druge svemire odn. Brahmani za druge svemire . Kao što je radnik iz brodogradilišta koji pjeskari Brahman za naš svemir , tako je njegov kolega varioc Brahman za drugi svemir .
Ipak onda imamo sljedeći problem : Ako su svi ti ljudi Brahmani onda moramo imati vrhovnog Brahmana koji stvara sve te svemire . Takvo što nam samo komplicira teoriju , čak što više , duplicira nam svijet jer ako postoji vrhovni Brahman onda nam nisu potrebni niži Brahmani , budući da bi vrhovni Brahman bio toliko savršen da sam stvara sve svemire koje stvaraju niži Brahmani . Stoga da bi teorija bila što ekonomičnija nudim ti dugi odgovor .
2. DA ! Bića koja nisu nosioci jastva su samo projekcija Brahmana (radnika iz brodogradilišta koji pjeskari ) i ta bića nisu realno postojeća , kao što Ti Agata Ivanov nisi realno postojeća već si nešto što sam ja izmislio , ali ipak egzistiraš u ovoj mojoj priči , čak si i vrlo važan dio kauzalnog lanca priče koji nas dovodi do istine .Ako ćemo prihvatiti kriterij postojanja da : «ono što postoji mora biti uzrokovano nečim ili da samo nešto uzrokuje . « , onda ti Agata postojiš bez obzira što ne postojiš kao nešto nezavisno od mene , zato što ,
a) uzrokovana si od mene , stvorio sam te kao neko biće koje mi piše , i
b) sama si uzrokovala ovaj moj odgovor na tvoje pitanja
Ti jesi nastala iz mene , međutim to ne znaći da ne možeš utjecati na mene . (Primjerice , rođenje Atene iz Zeusove glave.)















- 22:38 - Komentari (0) - Isprintaj - # prijavi hr.digg

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga

Priče, pjesme, filozofski i rock and roll eseji.



Linkovi

o meni

Ime: Marin Tomić

Sviram u grupi: Gerila, Družba bijesnih lisica

Svirao: Ventil inc., Eksplozija, Mario Furka & Štićenici, OŠ Sulud III


Moji romani

Cyber Joint

John Buddha, vječno putovanje heroja




Potpuni opis stanja svemira podrazumjeva smjesu (superpoziciju) svih mogućih njegovih stanja......Jednostavno govoreći, u modelu mnogo svjetova, ako se nešto može dogoditi, onda će se i dogoditi, a najbolje uporište ima u činjenici da svjesni život postoji životom svakog čovjeka.

(Werner Heisenberg, Promjene u osnovama prirodne znanosti...Kruzak, Zagreb, 1998. str 136)






"Zar može poginuti zmaj od zmijskog otrova? reče. - Nego uzmi natrag svoj otrov. Ti nisi dosta bogata da bi mi ga mogla pokloniti." Na to mu guja pade ponovno oko vrata i lizaše mu ranu.

(Friedrich Nietzsche, Tako je govorio Zaratustra, Grafos, Beograd, 1987. str 70)



Osnovni alat za manipulaciju sa stvarnošću su riječi. Ako možete kontrolirati značenje riječi, onda možete kontrolirati ljude koji moraju koristiti riječi. (Philip K. Dick)





Svaki dio materije može biti shvaćen kao vrt pun biljaka i kao ribnjak pun riba . Ali svaka grančica biljke , svaki ud životinje , svaka kapljica njihovih sokova još je jedan takav vrt ili jedan takav ribnjak.
(Gottfried Wilhelm Leibniz , izabrani filozofski spisi , Monadologija ,Naprijed , 1980. Zagreb , str 272)








"Središte" je, dakle, područje svetoga u pravom smislu riječi, područje apsolutne stvarnosti.Isto tako, svi ostali simboli apsolutne stvarnosti (Drvo života i Drvo besmrtnosti, Vrelo mladosti itd.) također se nalaze u nekom središtu. Put koji vodi do središta je težak put (durohana) i to se potvrđuje na svim razinama stvarnosti: tegobno obilaženje oko hrama, hodočašće na sveta mjesta, herojski pohodi puni opasnosti u potrazi za Zlatnim runom, Zlatnim jabukama, Travom života itd., lutanja labirintom, teškoće onoga koji traži put do samoga sebe, do "središta" svoga bića itd. Staza je strma, zasjana opasnostima, jer ona je zapravo ritual prelaska iz profanog u sveto, iz kratkotrajnog i iluzornog u realnost i vječnost, iz smrti u život, od čovjeka k božanstvu.
(Mircea Eliade, Mit o vječnom povratku, Jesenski i Turk, Zagreb, 2007., str 32)







"Razdvajanjem magijskog i logičkog uma čovjek je izgubio svoju iskonsku prirodu i zauvijek prekinuo sklad čovjeka sa samim sobom i sa svemirom." (Ernesto Sabato, Prije kraja - Sjećanja, VBZ, 2006. Zagreb, str 100)





ARHIVA


FILOZOFIJA
Stvarnost i iluzija:
*Melancholia i Tristanov akord
*Točka omega i teorija kaosa
*Tko je Antikrist? (gnosticizam i paranoja u filmu Antichrist Larsa Von Triera)
*Tiamat vs Marduk – materija vs forma u filmu Prometheus
*Obrnuta uzročnost
*Paralelni životi
*Paralelni svijetovi
*Ima li razlike između stvarnosti i iluzije
*Suprotnosti i totalitet
*Rad ili nerad?
*Fire walk with me
*Preobrazba ribice prevoditelja u Levijatana strašnog
Svijest i samosvjest:
*Smrt i samosvjest
*Samosvjesni strojevi
*I'm Not There - tko sam i što sam?
*Zen oranje
*Fontana mladosti i univerzalni um
*Utjecaj voodoo religije na rock muziku i suvremenu filozofiju (zombie argument)
*
Nastavljamo na temu zombija u filozofiji
*Filozofija i tehnološke inovacije
*Promatran sam, dakle jesam
*Zabavni park Zemlja, transhumanizam i identitet (kritika)
*IDEJA vs TIJELO
Zlo:
*Gnosticizam, fatalizam, paranoja u Izvještaju o slijepcima Ernesta Sabata
*Moralna stvarnost u filmu "Fire walk with me"
*ART & RAT – It's a Yin Yang thing
*Malleus maleficarum ili o uzvišenosti skolastike
*Zlo
*Crna kronika i dobre vijesti
*Herostrat
*Vodite ljubav a ne rat
*Empatija kao osjetilo za dobro i zlo
Sloboda volje:
*Crowley vs. Kant
*Velvet Underground i mazohizam
*Antinomija ljudskosti
*Sloboda volje i moralna odgovornost
*Automati dužnosti
POLITIKA
Utopija, antiutopija, globalizacija:
*Antiekspertizam
*Antiutopija kao dokaz slobode volje
*Ganja & beyond
*Knjiga-Cyber Joint
*Muzika kao temelj ustava i privremena autonomna zona
*Magijski i logički um Ernesta Sabata i mogućnost utopije
*Patokracija
*Prvi Papa spektakla
*Tolerancija i religije
*Luđaci
*Ideja jednakosti i žrtva
*Individualizam i socijaldarvinizam
*Antitehnološka predavanja s Liburnicona
Terorizam:
*Meki terorizam
*Meki terorizam II
*Žrtvovanja
*Napadi i posljedice 11. rujna
Teorija zavjere:
*Teorija zavjere vs. institucionalna teorija
*Bohemian grove i maškare
PRIČE
*Metaludilo
*Sun dance
*Artemesijanci
*Monumentalni dan
*Kod duhova
*Put kroz vrijeme
*Žrtva - Jesus died for somebody's sin but not mine
PJESME
*Epska pjesma John Buddha
*Tarot karte
*Tamni osvit crnog sunca
*Komet sonet
*Priroda i društvo, sile i reakcija
ROCKERICA
Antologijski albumi:
*Epizoda 1.- Jon Spencer Blues Explosion "Now I Got A Worry"
*Epizoda 2.-Ugovor s Đavlom-The Cult "Electric"
*Heroj kulture
*Rock n' roll suicide
Beyond the song
*David Lynch & Roy Orbison
*Stairway to heaven
*Rock pjesme o smrti
*Rock and roll u službi srdžbe
*Utjecaj mitologije na pjesmu «The End» grupe «The Doors»