weekendlover

22.11.2006., srijeda

Evo me...

Ko nova sam..osjećam se prosvijetljeno i produhovljeno..kao da su me oteli vanzemaljci i vratili me pročišćenu, mudriju i pametniju (ili kao da sam bila kod vlč. Sudca)...
uglavnom...
puno me je toga gušilo ovih dana..
propao mi vikend sa A.... ali da bi stvar bila gora, vodila sam jedan ozbiljan razgovor s Njim... i bilo mi je žao.. i došla mi je muka od sebe same.. i nisam imala što reći.. ali imala sam o čemu razmišljati...
i ne bih ja bila ja da sve to nisam ispričala A.
i bilo je teško...
ali i to je sve prošlo... on razumije... više ne znam koji je njegov problem...kako ne vidi da ne treba razumjeti? da samo treba reći Odjebi mala... i sve rješeno...
ali ne..
on bira teži put... kaže, razumijem...
užasno me sve iritira ovih dana..strašno.. i ne, nije PMS, ja to nemam!! nikada!!! i ne pokušavajte me uvjeriti u suprotno!!
živciram se najviše zato jer sam izgubila moć donošenja odluka po kratkom postupku.. to mi ranije nije bio nikakav problem.. ako mi se neki komad odjeće u mom ormaru ne bi svidio, bez razmišljanja bi završio u rukama lokalnih prosjaka... danas, pregledavam ga 5 puta...vadim iz ormara, vraćam nazad...bi, ne bi... i tako je sa svime.. zapravo više nisam sigurna u svoje odluke, u svoju moć razlučivanja pravog od krivog, a sama sam se dovela u tu situaciju..
mrzim kad mi se tipke lijepe na tastaturi jer sam prolila ness po njima...
mrzim glupog Kramera jer je izvrijeđao crnce a tako mi je on dobar bio...
mrzim ove glupe predbožićne nagradne igre u kojima svi žele osvojiti stanove, aute, i štatijaznamštosvene..
baš sam neka sjebana...
a vidi početak posta, ko nova sam... my ass...
nisam..



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.