6b RUL3S!

11.01.2005., utorak

***untitled :-)***

Prvo da odgovorim na komentare---
Marijana-Ta Franka i ja se dopisujemo već nekoliko mjeseci emailom,pa me zanimalo kakva je itd...
Spike-hvala..heheh...to je moja ideja...
Marislav iliti Marice-thank you,a bilo bi dobro da i ti našvrljaš koji post..
ostalima hvala velika...
Khmm...zar sam ja jedina u razredu koja sluša punk???Jebem vas...A nema weze.I am unique :-P
Upravo sam se vratila iz škole...Imali smo provjeru iz tehničkog.Pozorno promotrite prethodnu rečenicu.Normalan dio rečenice je "Imali smo provjeru iz..." ok,nije baš da je DOBAR čim se spominje provjera ali...Obratite posebnu pažnju na imenicu TEHNIČKOG.
Definicija za TEHNIČKI jest-predmet na kojem radimo sve što radimo i izvan pakla (to jest,škole).
Nastavniče A.L (?!)V.,šokirali ste nas. :-(
Ajmo na dobre vijesti-u subotu je Štoki rođendan,u 16.30 kod pothodnika.
A što se tiče kupovanja of present,vjerojatno se ide u petak.
No donosimo i jednu dobru vijest-šesti sat smo radili na kompovima u školi,a intuicija mi govori da ćemo nastavnika uspit ispilat da nas i drugi put pusti za kompove.Zahvaljujem svima koji su mi rekli rješenja :)
A pogotovo marislavu,nevinom curetku kojem sam zdipila bilježnicu da bi prepisala.
Uskoro stavljamo i drugu sliku...budimo realni.Uskoro se slikavamo,pa ćemo stavit sliku.I to ne iz razloga da se većina nas vidi,već iz razloga što sam loše ispala na prethodnoj
Ljudi...BLOG YA!!!
ana0608

- 14:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ljudovi iz našeg razreda

Franka
Božena
Marica
Marin
Bilach
Šeškica
Đubrex
Tomislaw
Grgur
Andrey
Aldo
Alinče
Pepe
Marcela
Pera
Dome
Štoka
Šimmy
Šiki
Noričnjak
Uschljebrka
Iwđa

obafezno posjetiti...

dAvOr 67-lud blog
tEeNgIrL-veoma draga,simpa i obična teenagerica s običnim problemima al ipak je zanimljiva
wHy GiRL-Slična teengirl,cool blog.njih dvi uvik prve posjetin
bubimirka-osoba koja nas uvik hvali i koja ima superblog:odite pa vidite
MoJa DrAgA mArIjAnJa-mala anjrhijka(?)


Kulj lista sastavljena by..:šeškica & aNa0608®

***