6b RUL3S!

30.12.2004., četvrtak

party on!!

neupućena moja dječice...sutra u 20h kod Aline,na drugom katu će započeti the fiesta-tulum.
Potrajat će do ranih jutarnjih sati.
Ja moram doć u 16,god,save me!!!!
Uglavnom,obucite se šta toplije jer na gornjem katu nema grijanja!
Ponesite deke,jorgane,šta već.
DOBRU ZABAVU SVIMA (A I SEBI) !!
ps-donesite CD-e,jebalo vas!

ŠiMMy iliti ana0608
- 19:50 - Komentari (3) - Isprintaj - #

25.12.2004., subota

Merry Christmas!!(nadam se da se tako piše)

Ana vam je već čestitala Božić,pa je red da vam ga i ja čestitan.Stoga...SRETAN BOŽIĆ.Naša draga (grrr) Ana vas je obavjestila o Alinom tulumu koji će se održati na New godina.Tamo će biti i muških iz a razreda.
E i naša draga Ana(šimy) se zacopala u jednog lika iz 7.c razreda.I naša draga Franka(Freak) se isto zacopala u jednog lika iz 7.c .Mara također.
Pa di ovaj svijet ide,zar san se jedino ja u lika iz 7.a?????????A i Me i Franki se sviđa jedan lik iz 7.b.Mi napadamo 7-aše.
To je sve od mene ovo je samo da van se javim.Ponovo vam želim Sretan Božić.
Puno vas voli
Šeškica© iliti Kika
P.S.Za Antu:ja ti neman blage di Pepe ljetuje,napisat ću ti kad ga pitan
- 16:42 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Sretan Božić!

for u...from me...for krismz... Sretan i blagoslovljen Božić svima koji čitaju naš blog,želimo vam puno komada,tuluma,i čega već hoćete....
Obavještavam sve članove našeg razreda da je tulum na Novu kod Aline,točnije na gornjem katu,i da svatko treba doprdit po 10 kuna.
A imam i neke posebne obavijesti i zamolbe za ove koji pišu na blogu:
Šeškice,ono što sam ti rekla za V.P...pa...bojim se da sam sam se ozbiljno u njega...Šašky.
Franka,daj piši postove,YEBALO TE!
Marislav,i ti isto,iako si uznapredowala što se tiče komenta...

Dakle,još jednom vam sretan Božić i sve najbolje u 2005.godini!

Ana0608®
- 06:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

22.12.2004., srijeda

evo slike...

to smo mi evo,odlučili smo vam uz ovaj post priložiti i našu sliku...tu smo ja (prva),Šeškica (u sredini) i Freaky (zadnja)...A nekak mi se čini da nismo baš ok ispale,,,kiki nešto strši iz glave...DAJ KIKA OPERI KOSU!

komentirajte slikicu ;)

aNa0608®
- 21:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

17.12.2004., petak

oh,shit...

Opet testovi
Poštovana (buahahaha) nastavnica iz matematike,Zoom Zoom je najavila test iz matematike u utorak.A da jednostavno markiramo,tj. odemo sa sata?
Ne bi išlo...S obzirom na to da je većini razreda ovo zadnja šansa za ispravljanje kečina i dvojčica iz matiše.
Huh,ne preostaje nam ništa nego da opterećujemo svoje minijaturne mozgove učenjem za test.
By the way,što uopće imamo učiti?Od simetrale kuta,ili...?Šeškice,help!
Još jedna wijest..Počele smo i trenirati odboyku! Yeey!
Nastavnik tjelesnog,KA-BITCH nam je (napokon) odlučio dati dvoranu na 45 minuta.Od tih 45 minuta,čak se 40 potroši na odbojku.(No,budimo realni,20 minuta odbojke,25 minuta sprdanja).
Saznali smo i da ćemo u veljači imati utakmicu sa ekipom škole "Vidici"...VEĆ smo gubitnici...
Evo i nekih od anketa koje sam (potajno) provodila u razredu:
60% učenika sluša punk (uključujući i mene)
čak 97% učenika ima mobitel
wow.Prilično velik pomak od petog razreda kada je postotak učenika s tom napravicom bio mizernih 79%
Sve u svemu,dobra stvar.
Eto,pa da znate da vam uskoro donosimo i neke naše slike,jer,kako smo već rekli na našoj stranici za slike,neki učenici imaju mob s kamerom. razreda.
P.s-Jebote,nevjerojatno otkriće! Prije par dana sam saznala da sam jednom šestinom Irkinja!
Kiss!

p.s.-Emma,Nia,Cimi,i ostali iz 7a,hvala na podršci!
ByE!

aNa0608®

- 00:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

16.12.2004., četvrtak

EVO I NAS...

Aloha peoply!
Ovo (ako vas zanima) vam je službena stranica našega razreda.Sami pogađjte kojeg .Nama je dodjeljena čast da napišemo prvi post.Naša imena možete pročitati u ovom ljevom box-u.
.
Evo i najvažniji podatci o nama:
Ima nas 22.
ŠKOLA U KOJI IDEMO:OŠ Jurja Šižgorića,Šibenik
To je valjda jedino što je važno,ako nije vi samo recite nadopisat ćemo!!I javite nam šta mislite o food sa strane.Thats all for sad.
Vidimo se,čujemo
Puno vas vole (LOLe)
Šeškica© i aNa0608®
P.S.Komentirajte if you want to.
Big Kiss.



- 20:06 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ljudovi iz našeg razreda

Franka
Božena
Marica
Marin
Bilach
Šeškica
Đubrex
Tomislaw
Grgur
Andrey
Aldo
Alinče
Pepe
Marcela
Pera
Dome
Štoka
Šimmy
Šiki
Noričnjak
Uschljebrka
Iwđa

obafezno posjetiti...

dAvOr 67-lud blog
tEeNgIrL-veoma draga,simpa i obična teenagerica s običnim problemima al ipak je zanimljiva
wHy GiRL-Slična teengirl,cool blog.njih dvi uvik prve posjetin
bubimirka-osoba koja nas uvik hvali i koja ima superblog:odite pa vidite
MoJa DrAgA mArIjAnJa-mala anjrhijka(?)


Kulj lista sastavljena by..:šeškica & aNa0608®

***