Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (7)

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Free Site Counter





Image Hosted by ImageShack.us

Blogovi

Blog.hr

...staru ti prcnem...
...rebeka...
...globusov stari blog...
...momo...
...kuky...
...kristina...
...djurko...

TRENUTNO VAS JE NA BLOGU:

web stats

OSTAVITE KOMENTAR

J A

Iz Đurdana sam,nadimak mi je Cec.Završio ugostiteljsku školu ove godine.
Igram za NK ISKRICU.
Ne pijem alkohol i ne pušim
.

Obožavam nogomet...
Najdraži klubovi : Dinamo,Liverpool
Najbolji igrači : Modrić,Gerrard


Image Hosted by ImageShack.us

...slike i ostalo...

...nisam pijan...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...istina...

Image Hosted by ImageShack.us


...azra...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Azra
3N

Zbog cega primatima nikada
ne iskljucuju elektriku
oni u principu ionako rijetko citaju
a i to sto citaju
krive stvari citaju
pa zasto im onda ne iskljucuju elektriku

Zelite li dobro svojoj deci, zasluzni
zelite li mozda najbolje, ne
ja treniram da gadjam, ne
ja treniram da mrzim, ne
ja treniram da slusam
ponekad sam usamljen
a i plasim se
drzim te na stolu, gospode

Sanjao sam fini party
mnogo ljudi, nigdje žandara
sanjao sam sretna lica
dugo nisam takva gledao
znam za smijeh
zbog cega da se smijem
znam za ples, nikom se ne plese
znam za noc
vidim tu je oko mene
kao nesreca na putu
kao zivot ili smrt


Ja se zovem pola horvat
ljubila sam mrtvog covjeka
stigao je po zadatku
cijelo vrijeme sam ga cekala
proljece ili mozda jesen, ne znam
sjecam se gorjele su svijece
a ruke njegove tako muske i prozracne
kao putokaz za nesto
za logor ili smrt

Prisjecam se mnogih stvari
ali pamtim jedan dozivljaj
by the way
nisam bio krupna zvjerka
morao sam ici do kraja
bila je tako lijepa te veceri
kao kad tamna voda izvire
kao kad neobicno zabljesne
kao izvjestaj centrali
kao udar, sudbina





LAŽEŠ


Lažeš zlato, lažeš dušo, lažeš vještice,
Lažeš tvojim slatkim jezikom kurve svetice.
Medeno sve mednije.
Kobno, ko što niko nikog lagao nije.

Postoji milion načina da te ostavim.
Ali ne postoji ni jedan da te prebolim.
Ja sam crn sedef za tvoje uho.
Ja sam ludak od marcipana dušo

Oooo, biće mi žao,
Biće meni žao, žao.
Uzeće je drugi, uzeće je,
Moja biti neće.

Lažeš zlato, lažeš dušo, lažeš vještice,
Lažeš tvojim slatkim jezikom kurve svetice.
"Pjevaj, duga je iznad tebe,
Pjevaj, Bog je danas na tvojoj strani, golube
".












Pusa mojoj Ani, v.t.










nedjelja, 10.06.2007.

Luka Modrić

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luka Modrić zaslužuje mjesto na mom blogu kao i Vedran Ćorluka jer je po meni najbolji hrvatski veznjak.Imamo sličnost npr. broj 10 (makar u Dinamu je broj 14) i igramo vezu.

Luka Modrić (Zadar, 9. rujna 1985.)


Jedan od najvećih hrvatskih talenata, iako rođen u Dalmaciji privukao je pažnju zagrebačkog Dinama, te tamo započeo karijeru. Bio je i na provjeri u splitskom Hajduku, no, u konkurenciji s Grgurovićem nije prošao. Prvo je slan na posudbu u BiH u Zrinjski iz Mostara. Tamo je bio najbolji igrač momčadi i prvenstva, i to već sa 18 godina. Uslijedila je posudba u zaprešićki Inter koji je s njim u momčadi u prvom dijelu sezone 2004/05 bio suvereno na 1. mjestu, te postao ozbiljan kandidat za naslov prvaka. 21. prosinca 2004. primio je nagradu Večernjeg lista za najveću nadu hrvatskog nogometa. Uz to bio je i 4. najbolji igrač lige.


Dinamo
Na polusezoni se vratio u matični Dinamo koji je potom ispao u Ligu za ostanak, a Inter se nije uspio zadržati na prvom mjestu, i završio kao doprvak Hrvatske. No, nakon velikih promjena u i oko momčadi, Dinamo je krenuo u jednu od svojih najuspiješnijih sezona u povijesti, te praktički tokom cijele sezone držao prvo mjesto koje mu nije pobijeglo. Desetka Modrić bio je jedan od najvažnijih igrača Dinama uz kapetana Mamića i nesavladiv napadački dvojac Bošnjak-Eduardo. Svojim pogocima rješio je 2 derbija sa Hajdukom, jedan na Poljudu, a jedan na Maksimiru, uključujući pogodak najvećem konkurentu sezone Rijeci na Kantridi. Sjajnim igrama u klubu dobio je poziv za reprezentaciju. No, navodne su ponude tih klubova odbijene i Modrić je ostao u Zagrebu, potpisavši desetogodišnji ugovor sa Dinamom, koji završava 2015.


Reprezentacija hrvatska
U debiju protiv Argentine u švicarskom Baselu, gdje je Hrvatska pobijedila 3:2, Modrić je bio možda i najbolji igrač na terenu, te su započele špekulacije o zainteresiranosti Bayerna i Werdera za tog mladog igrača. No, na SP-u u Njemačkoj izbornik Kranjčar dao mu je malo minuta u utakmicama sa Japanom i Australijom. Dolaskom Slavena Bilića na mjesto izbornika Hrvatske nogometne reprezentacije Modrić je stekao status nezamijenjivog, te u debiju novog izbornika postigao pogodak rezervama Italije u Livornu za konačnih 2:0. Bio je to, ujedno, i njegov prvijenac u kockastom dresu. Bilić ga koristi na poziciji zadnjeg veznog, i dosad nije odigrao niti jednu lošiju utakmicu, štoviše, uvijek se nalazi među najbolje ocjenjenim igračima reprezentacije. Kasnije ga je izbornik uz Roberta i Niku Kovača, te Milan Rapaića prozvao najbitnijim igačem reprezentacije.

Luka Modrić je vrlo specifičan po pružanju najboljih igara isključivo protiv najjačih. U dresu reprezentacije bio je najbolji igrač u pobjedama nad Argentinom ( 3:2 ) i Italijom ( 2:0 ), dok je kao igrač Dinama najbolji bio uvijek u derbijima sa Hajdukom i Rijekom, te u srazu sa moćnim Arsenalom. Svejedno, i protiv znatno slabijih suparnika, nikada ne odigra lošije od barem dobrog, dokaz čega su skauti inozemnih klubova koji ga prate na svakoj većoj utakmici.



| komentari (47) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.