Poezijom protiv recesije - Webstilus - Blog.hr Poezijom protiv recesije - Webstilus - Blog.hr

Webstilus https://blog.dnevnik.hr/webstilus

ponedjeljak, 30.03.2009.

Poezijom protiv recesije




Demokratska stranka žena nema novaca za predizbornu kampanju, ali ima mašte. Ovaj put nudi vam recept za borbu protiv recesije.



I pjesmom protiv recesije


Protiv recesije se možeš boriti na stotinu načina,

a najbolji način je pobijediti recesiju u našim glavama.

I pjesma je jedan od načina borbe protiv recesije.

Mi Vam kao inspiraciju poklanjamo

tri pjesme Jelene Rukavine, simpatizerke

DEMOKRATSKE STRANKE ŽENA



KNJIGA ŽIVOTA



Dom umirovljenika novi je moj dom.

Došao sam ovdje s knjigom života,

Tu je zatvaram misleći:

«prošla je moja životna ljepota».



Shvatio sam brzo da to nije tako

I knjigu otvaram životnu polako.

Ponovo pišem stranice svoje,

Pune priče ljubavne u starije dane moje.



Nemirno srce postalo je moje

U grudima se prelijevaju čari topline

Kao kad sunce ugrije

Lišće jesenje boje.



Jesen u mene došla je tako,

Ruka podrhtava,to nije lako

I korak mi je težak, al nedam se ja!

Ljubavi jesenje probudiše mene.

No! Vrijedi živjeti za ove dane

I lijepe mladenačke uspomene





PROLJEĆE



Još je hladno,zima je

Miriše nam proljeća

Vjetrić njiše drveće

Kao da mu šapuće:

«Hajde već probudi se».

I otvori latice

Da ti dođu pčelice

I vesele ptičice.



Iz visine sunce grije

Istina, još toplo nije

I ti šumo: ne spavaj

Proljeće nam dozivaj

I tvoje te cvijeće moli

«Hajde, šumo, i ti se otvori».





SREĆA



Kad bi sreća moja znala

Da je želja moja mala

Da me čuje, da me vidi

Da mi svoje ruke širi

Da mi osmijeh uvijek pruža

Da nisam ko uvela ruža.



Ne treba mi buket ruža

Samo pažnju da mi pruža,

Da mu ruža budem ja

I to samo njegova.



Ima neka druga ruža

Koja bolji miris pruža

Možda sam trnovita

Pa mu nisam zato bitna.



Jednog dana proć će tama

Neću uvijek biti sama.

Sreća ruke raširit će svoje

Od ruže zagrlit što ostalo je.


chagall

30.03.2009. u 13:45 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2010 (3)
Travanj 2010 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (11)
Kolovoz 2009 (11)
Svibanj 2009 (11)
Travanj 2009 (27)
Ožujak 2009 (52)
Prosinac 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

www.Webstilus.net
Portal za pisce, umjetnike, novinare i znanstvenike

Linkovi

Webstilus portal