Web novele

utorak, 28.07.2020.

Uzavrela krv, dio petnaesti

Nije dugo prošlo a da sam i ja otišao razgovarati s Tanjom. Nisam mogao stajati doma i ne uraditi ništa. Došao sam do njenog stana, otvorila mi je Mirna.

"Šta ti hoćeš?"
"Je li Tanja tu? Molim te, pusti me unutra."

Od Mirninog pogleda sam protrnuo. Pustila me unutra na jedvite jade. Tamo je bio i Karlo.

"Zatvorila se u kupatilo i neće da otvori. Tanja, molim te, otvori! Daj da razgovaramo" - vikao je Karlo, ali uzalud.
"Kad si mi rekao da si me prevario, nisam mogla ni zamislit da je u pitanju neki dečko. Ajde šta je dečko, ali zašto baš Karlo od svih?!" - uzrujano me pitala Mirna.
"Sve ću ti objasnit, ali daj prvo da razgovaramo s Tanjom."
"Tako dakle. A mene tko jebe? I ja sam žrtva u cijeloj ovoj priči!"
"Znam da jesi, i ne mogu ti se dovoljno puta ispričat, ali vidiš da je Tanja uzrujana."
"Kad je uletjela u stan, rekla mi je šta je vidjela i nedugo zatim se zaključala u kupatilo. Malo je reć da sam bila šokirana kad sam čula za vas dvojicu. Kako se to uopće desilo?"
"Kasnije, Mirna! Daj da prvo Tanja izađe iz kupaone, pa ćemo vam sve objasnit. Tanja, otvori, molim te!"

Uskoro je Tanja izašla. Izgledala je neobično smireno.

"Šta se svi derete tako?" - upitala je mirnim tonom i sjela na kauč.
"Jel možemo razgovarat? Sve ću ti objasnit" - rekao je Karlo.
"Šta ćeš mi objasnit? Da više voliš primat, nego davat?" - ironično ga je upitala.

Mirna je sjela pored nje i zagrlila je.

"Dakle, dečki?" - oštro nas je pogledala Mirna.
"Ja ni sâm ne znam kako, ali jednostavno se desilo. Nemaš pojma koliko nam je bilo teško zbog vas dvije" - opravdavao se Karlo.

U tom smo trenutku primjetili da se Tanji sklapaju oči i ubrzo je zaspala. To njezino ponašanje djelovalo mi je čudno.

"Da nije popila tabletu za smirenje?" - upitao sam.

Mirna se ustala i otišla do kupatila. Vratila se trčeći.

"Popila je sve moje tablete za štitnjaču. Brzo, moramo zvat hitnu!"

Bio sam uplašen kao nikada do tad. Samo mi je prolazilo kroz glavu da bih mogao biti odgovoran za nečiju smrt. Hitna je brzo došla i odvela je, a mi smo odmah išli za njima.

U bolnici smo ostali cijelu noć.

"Pogledajte šta ste uzrokovali. Molite Boga da joj se ništa ne dogodi" - ljutito nam se obratila Mirna.
"Da te nisam upoznao, ništa od ovog se ne bi desilo. I dalje bih bio s Tanjom i ona bi bila dobro. Da te barem nikad nisam upoznao!" - rekao mi je Karlo bijesnim tonom.

Osjećao sam se napadnuto kao nikada u životu i mislio da će se cijeli svijet obrušiti na mene. Odjurio sam u toalet i pošteno se isplakao, a zatim sam se iskrao iz bolnice i otišao doma.

Doma sam zatekao Tvrtka u kuhinji. Pripremao je doručak.

"Ne moraš se brinut, još danas ću spakirat stvari i odlazim. Više me nikad nećeš morat gledat."

nastavlja se...

28.07.2020. u 00:32 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2020 (2)
Kolovoz 2020 (1)
Srpanj 2020 (12)
Lipanj 2020 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Povratak korijenima je priča o muškarcu koji je, nakon što je njegova obitelj saznala da je homoseksualac, bio prisiljen otići iz svoga rodnog grada. Nakon osam godina u Americi, on se odlučuje vratiti u Hrvatsku i suočiti sa svojom prošlošću.

Kontakt

webnovele3@gmail.com

Posjećenost

Uzavrela krv = cca 450

COVID-19