Web novele

ponedjeljak, 20.07.2020.

Uzavrela krv, dio dvanaesti

Jutro nakon divlje večeri za obojicu, Tvrtko i ja smo pripremali doručak i komentirali događaje od prethodne večeri.

"Jesi je vidio, Dario? Koja pička! A da si je tek vidio u krevetu..."
"Pa, mogu zamislit. Slušaj, ne znam koliko je ona za tebe."
"Zašto to govoriš? Nisi valjda ljubomoran."
"Ma nije to, nego... Cura je malo preslobodna, ako me razumiješ."
"U kojem smislu preslobodna?"
"Pa sinoć, dok sam izlazio iz kupaone, prišla mi je i direktno pitala da sudjelujem u trojcu s vama dvoma."
"Molim?"
"To nije kraj. Kasnije je napastvovala mog frenda s kim sam učio u sobi i nagovarala nas dvojicu da je ševimo skupa s tobom."
"Ti to sad zaozbiljno?"
"Najozbiljnije, nemam ti šta lagat. Cura je malo puno slobodna."

Tvrtko ju je odmah nazvao i tražio da dođe.

"Jel istina da si se nudila Dariju?"
"Rekla sam ti odmah pri upoznavanju da sam ja otvorena za sve i da sa mnom nikad ne znaš na čemu si."
"Da, ali ovo... Ovo je bolest!"
"Ma daj, pa živimo u 21.stoljeću. Uostalom, njemu i prijatelju je trebalo malo opuštanja, vidi se da puno uče. A kad sam ih vidjela onako polugole u sobi, morala sam pitat."

Na ovo polugole Tvrtko mi je uputio jedan zbunjeni, ispitujući pogled, a ja sam nastojao gledati samo u nju jer njega nisam mogao pogledati. Kasnije ju je Tvrtko isprašio iz stana, nazvavši je kurvom i rekao joj da mu se više nikad ne javlja.

To sam se popodne našao na kavi s Karlom. Rekao sam mu da nas je Ivana možda razotkrila pred Tvrtkom.

"Dosta mi je više ovoga, Karlo. Svaki jebeni put kad se nađemo netko nas zamalo otkrije. Pun mi je kurac više toga."
"Ej, Dario, smiri se. Nitko nas nije otkrio. Zar nisi skužio da je Ivana glupa ko kurac i da je skroz popušila priču da smo skupa učili? Ne brini se."
"Karlo, ovaj put sam mrtav ozbiljan. Ne želim da se više viđamo. Među nama je gotovo."
"A Mirna? Šta ćeš s njom? Moći ćeš joj pogledat u oči nakon svega šta se dogodilo među nama?"

Odlučio sam ne odgovoriti mu na to pitanje.

Nakon kave s njim, otišao sam u dugu šetnju sâm. Karlove riječi samo su pojačale grižnju savjesti koju sam već osjećao prema Mirni. Nisam više mogao trpjeti taj osjećaj. Javio sam joj se i otišli smo skupa u šetnju.

"Mirna, ne znam kako da ti to kažem. Užasno mi je žao..."
"Dario, što je bilo? Zvučiš užasno zabrinuto."
"Nemaš pojma koliko mi je žao."
"Zašto? Šta se desilo?"
"Imam užasnu grižnju savjesti otkad se to desilo i ne mogu ti lagat. Moram ti reć istinu."
"Ne drži me više u neizvjesnosti, govori šta je."
"Prevario sam te."
"Molim? S kim?"
"Molim te, nemoj me ništa više pitat. Činjenica je da sam ti bio nevjeran i da te ne zaslužujem jer ti si predivna cura."
"Gledaj, cijenim šta si mi to priznao, ali sad mi moraš reć kako i zašto je do toga došlo. Jesam li ja nešto loše napravila pa da si spavao s drugom curom?"
"Molim te, ništa me nemoj više pitat. Oprosti. Oprosti mi ako možeš, ali više ne možemo bit skupa."
"Molim? Ja sam ti sad čak bila spremna oprostit tu prevaru, samo da mi kažeš kako je do toga došlo, a ti želiš prekid. Ne mogu vjerovat šta čujem."
"Oprosti još jednom. Moram ići. Oprosti mi ako možeš."

Dok sam odlazio od nje, preko leđa sam osjetio njezin razočarani pogled. Srce mi se paralo, ali morao sam to učiniti. Jedino tako sam ponovo mogao biti čiste savjesti.

nastavlja se...

20.07.2020. u 21:00 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2020 (2)
Kolovoz 2020 (1)
Srpanj 2020 (12)
Lipanj 2020 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Povratak korijenima je priča o muškarcu koji je, nakon što je njegova obitelj saznala da je homoseksualac, bio prisiljen otići iz svoga rodnog grada. Nakon osam godina u Americi, on se odlučuje vratiti u Hrvatsku i suočiti sa svojom prošlošću.

Kontakt

webnovele3@gmail.com

Posjećenost

Uzavrela krv = cca 450

COVID-19