Web novele

petak, 10.07.2020.

Uzavrela krv, dio sedmi i osmi

Nakon predavanja, sjeo sam na kavu s Tanjom koja nije prestajala naglašavati kako je ona spojila Mirnu i mene te da nije bilo nje, ja bih još uvijek bio smoto koji ne zna osvojiti curu. U jednom mi je trenutnku toliko dozlogrdilo da sam se samo isključio iz razgovora.

U tom sam trenutku ugledao Bornu. Ušao je u kafić i sjeo za šank te počeo razgovarati s Tvrtkom. Tanja se i dalje nije gasila.

"Razgovarat ću ja s Karlom i Mirnom pa da organiziramo dvostruki dejt. Ajme jedva čekam! Sjest ćemo u neki fini restoran i bit gospoda."
"A otkud nam pare za fini restoran?"
"Joj Dario, pa Karlo i ti ste dečki, morate biti džentlmeni."

Suzdržao sam se da je ne pošaljem tamo otkud je došla i u isto vrijeme hvatao čas kraće, čas duže poglede s Bornom. Čim bi mi uzvratio pogled, ja bih sramežljivo spustio glavu dolje.

Tu večer, Mirna i ja smo izašli na naš prvi službeni spoj. Odveo sam je u kino, gledali smo neki glupi akcijski film. U povratku doma, komentirali smo kako smo oboje dugo vremena bili previše sramežljivi da napravimo konkretan korak i smijali se sami sebi. Pričao sam joj kako sam za vrijeme srednje škole bio usamljen i da mi je zapravo u tom periodu narušeno samopouzdanje, ali onda sam počeo trenirati pa se popravilo. Ona je isto sa mnom podijelila neke svoje nesigurnosti i shvatili smo da dijelimo puno toga više nego što smo mislili.

Otpratio sam je do njezinog stana.

"Hoćeš ući? Tanja će prespavati u Karlovom stanu, tako da sam sama večeras."
"Može hajde."

Prije no što sam i ušao, Mirna me je počela svlačiti i ljubiti u isto vrijeme. Ja sam slijedio iste korake. Svukao sam je cijelu, osim grudnjaka, jer nisam znao kako. Ona mi je pokazala, a zatim smo se našli u njezinoj sobi, goli. Tek što sam legao na krevet, ona je imala moj penis u ustima. Opustio sam se i zatvorio oči, a ona je svako malo provjeravala sviđa li mi se njezin ritam. Ja sam se toliko prepustio trenutku da sam, prije no što sam uopće mogao reagirati, ejakulirao prije nego što je trebalo i tamo gdje nije trebalo.

Nije to nimalo očekivala i nisam baš siguran da joj se svidjelo, iako je stalno ponavljala da nije bilo tako strašno i da joj se sviđa okus moje sperme. Ja sam se osjećao loše i više nisam bio opušten, tako da smo legli i za nekoliko trenutaka zaspali kao klade.

****

Sljedeći sam se dan našao na kavi s Anđelom. Ispričao sam joj za incident koji mi se dogodio s Mirnom prethodnu večer, a ona je prasnula u smijeh. Zatim mi se ispričala zbog smijanja i rekla da to nije ništa ni loše ni čudno, pogotovo uzimajući u obzir da nemam seksualnog iskustva i nisam naučio kontrolirati orgazam. Rekla mi je da se ne moram osjećati nesigurno radi toga i da je to nešto na čemu se može raditi, pa mi je bilo malo lakše.

Kasnije sam došao kod Mirne i ispričao joj se zbog nezgode od prošle večeri, ali ona se nasmijala i rekla da ju je to čak uzbudilo, iako je prije to izbjegavala.

"Ja sam spremna da to ponovimo isti čas. Sigurna sam da ćeš ovaj put bit na visini zadatka."
"Sad? Pa Tanja je doma."
"Šta ima veze? Ona ima svoju sobu, ja imam svoju."

Otišli smo u sobu. Sva odjeća otišla je s nas dok si rekao keks. Ovaj put nisam htio oralac jer sam se bojao da će mi se dogoditi ista stvar, pa sam htio ja nju zadovoljiti ovaj put, ali mi je rekla da je to ne pali. Navukao sam kondom i krenuo je ševiti u misionarskoj pozi. Nismo mijenjali pozu jer je nisam htio stati ševiti i tako sam opet vrlo brzo svršio.

"Sori, bed mi je, opet je trajalo kratko" - rekoh posramljeno.
"Nema veze, ovaj put smo barem stigli do glavnog jela" - odgovorila mi je netom prije no što je prasnula u smijeh.

Kasno uvečer otišao sam u teretanu s Karlom. Volim tada ići jer ima jako malo ljudi i većina sprava bude slobodna. On mi je pokazao neke vježbe koje do tad nisam radio. Dok je on vježbao, gledao sam kako mu se mišićave ruke bore da ne probiju rukave majice i u gaćama osjetio erekciju.

"Stari, baš si ogroman" - komplimentirao sam mu.
"Hvala dragi, ovo su godine rada i truda."
"Vjerujem."
"I ti super izgledaš. Ne želim te sad prepadat, ali imaš najseksi noge koje sam vidio kod nekog muškarca."
"Ozbiljno?"
“Najozbiljnije."
"A daj ne pretjeruj. U čučnju jedva dignem šezdeset kila, trebam se ja još pure najesti."
"Dario, nauči primit kompliment. Ako sam ti rekao da imaš jebene noge, to je zato šta imaš jebene noge čak i da manje dižeš."
"Okej. Hvala onda."
"Nema na čemu."

Kad smo završili trening, otišli smo u svlačionicu. Prije no što je Karlo ušao pod tuš, nisam mogao ne primjetiti njegovo lijepo dupe koje me uzbudilo. Dok sam tako prao kosu, odjednom sam čuo zvuk micanja kupaonske zavjese i ugledao njega s erekcijom. Gledao me je nekoliko sekundi i čekao moj pristanak. Jednom kad je vidio da ga nisam potjerao, ušao je pod moj tuš i pritiskao me uza zid. Počeo mi je strastveno ljubiti vrat i spuštao se sve niže, sve dok nije imao moj penis u svojim ustima. Obzirom da je i seks s Mirnom bio tako nedavno, nisam mogao a da ne uspoređujem oralac koji mi je Karlo pružao s Mirninim. Ubrzo sam se opustio te ja krenuo zadovoljavati njega. Prvi put sam imao tuđi penis u rukama, sve mi je bilo tako neobično. Osjećaj penisa u ustima bio mi je čudan, ali ubrzo sam se privikao i krenuo slijediti neki svoj ritam. Njegova lagana i tiha uzdisanja uzbudila su me još više.

Najednom smo čuli da je još netko u kupaonici i potpuno se utišali, nadajući se da nas nije čuo. Kad je tip otišao, nisam htio nastaviti jer sam se bojao da netko drugi ne naleti. Karlo se složio i na prstima se vratio pod svoj tuš.

Nakon tuširanja, rekao sam mu da je to bila greška jer sam ja sad s Mirnom i da je najbolje da sve zaboravimo. On nije htio ni čuti i rekao da mu je to bio najbolji seks s dečkom. Kad sam ga pitao koliko ih je bilo prije mene, nije htio odgovoriti.

"Dario, ovo moramo ponovit. Znaš da i ti to želiš."
"Karlo, nema šanse. Osjećam se užasno jer sam ovo napravio Mirni, ne znam ni kako ću joj sutra pogledat u oči."

Odjurio sam koliko sam brže mogao i putem doma se pitao što mi je to trebalo.

nastavlja se...

10.07.2020. u 21:00 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2020 (2)
Kolovoz 2020 (1)
Srpanj 2020 (12)
Lipanj 2020 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Povratak korijenima je priča o muškarcu koji je, nakon što je njegova obitelj saznala da je homoseksualac, bio prisiljen otići iz svoga rodnog grada. Nakon osam godina u Americi, on se odlučuje vratiti u Hrvatsku i suočiti sa svojom prošlošću.

Kontakt

webnovele3@gmail.com

Posjećenost

Uzavrela krv = cca 450

COVID-19