Web novele

subota, 04.07.2020.

Uzavrela krv, dio treći i četvrti

Probudio sam se svjež, očito mi je trebalo da se dobro isplačem. Ustao sam se, oprao zube i odmah odjurio na kavu s Anđelom. Anđela je moja najbolja prijateljica, ona me jedina zna u dušu.

Sjeli smo na kavu i odmah sam razvezao gubicu, govoreći joj koliko sam više umoran od te cijele priče s Bornom. Sviđao mi se već neko vrijeme iako sam znao da ništa neće biti od toga, ali sad mi je već bilo muka od toga.

"Ne brini se Dario, odljubit ćeš se onda kad najmanje očekuješ. Meni se odljubljivanje uvijek dogodi onda kada upoznam nekog novog" - rekla je.
"Ja se nadam. A s druge strane, tu je Mirna za koju sam jučer saznao da joj se ipak sviđam."
"Vidiš, rekla sam ti! Žena nikad ne griješi u tim stvarima. Samo je sad pitanje sviđa li ti se ona još uvijek ili te skroz pustilo."
"Ma sviđa mi se, samo... Otkad se Borna pojavio, napravio mi je takvu pomutnju u glavi da ponekad ne znam ni kako se zovem."
"Mislim da je to s Bornom samo faza. Ali ako ništa, zbog njega si saznao da nisi baš tako heteroseksualan kako si prije mislio."
"Istina. Sad znam da se mogu zaljubit i u žene i u muškarce, ali ne znam koliko je to dobro."
"Nema ništa loše u tome. Sad se samo moraš dogovorit sa samim sobom tko ti se zapravo sviđa od njih dvoje."

Razgovor s Anđelom je pomogao, kao i uvijek. Obećala mi je da će pokušati saznati nešto više o Borni jer zna neke ljude koji su si s njim dobri.

Kasnije sam otišao na kavu s Tanjom koja mi je predložila da Mirni za rođendan kupimo neku narukvicu koju je ona vidjela u izlogu. Narukvica je preskupa da bi je ona sama kupila, pa bi je zato htjela kupiti skupa sa mnom. Pristao sam. Kasnije smo razgovarali o Karlu.

"Dario, nikad nisam bila s nekim takvim!"
"A da?"
"Da. Nemaš pojma koliko je divan. Nekidan me pozvao na večeru, nisam ni znala da zna kuhat. Još je i posuo stol ružinim laticama i upalio svijeće po cijelom stanu. Kad sam ga vidjela onako polugolog s pregačom, nisam mogla odoljet i na kraju nismo ni večerali jer smo...znaš već, hahaha."
"Znači toliko je divan?"
"Najdivniji. Kunem ti se da se mogu zamislit u braku s njim, ali nemoj mu to ni slučajno reć da se ne prepadne."

Ja sam se nastojao suzdržati od komentara da ne bih razvezao jezik i rekao joj ono što mi je Karlo priznao u povjerenju.

Uvečer je Tvrtko išao na nekakvu pub kviz večer. Kad mi je spomenuo da ide s bivšim kolegama, odmah sam pomislio da bi Borna mogao biti tamo i pozvao se iako ne volim kvizeve. Nadao sam se da ću napokon dobiti priliku razgovarati s njim i riješiti se ovih dvojbi koje mi se vrte po glavi.

Kad smo došli tamo, shvatio sam da Borna nije došao i bio prisiljen odraditi dosadnu kviz večer s ljudima koje ne poznajem. Divno!

****

Sutradan ujutro, odmah sam išao na kavu s Anđelom i ispričao joj kako sam neslavno proveo prošlu večer.

"Bit će druge prilke, Dario."
"Kad?! Već sad mi je muka od svega. Da ga bar nikad nisam upoznao, da bar nikad nisam shvatio da mi se sviđaju i dečki!"
"Prije ili kasnije bi to saznao, s njim ili bez njega."
"I kad ću više i ja imat nekoga? Skoro mi je dvadeset godina, a još se nisam ni poljubio. Sramota me je."
"Ma daj Dario, zašto bi te trebalo bit sram? Nekome se te stvari dogode ranije, nekome kasnije. Jednom kad naletiš na pravu osobu, nećeš se uopće zamarat s takvim pitanjima, vjeruj mi."

To sam popodne otišao s Tanjom kupiti narukvicu. Bila je malo skuplja od onoga što si ja kao student mogu priuštiti, ali pregrizao sam jezik i kupio je. Starcima ću već izmisliti neku ispriku zašto sam potrošio sve što su mi poslali prije kraja mjeseca. Tanja mi je rekla da je ponesem sa sobom, pa ćemo je dati skupa Mirni kad dođem kod nje.

Uvečer sam došao na Mirninu rođendansku zabavu. Stan je bio prepun ljudi koje ne poznajem, iako je ona rekla da će nas biti samo nekoliko. Rekao sam joj da imam dar za nju te izvadio narukvicu. Prije nego što sam išta stigao reći, Tanja je vrisnula govoreći kako sam izabrao super dar, ne spominjući sebe. Nadodala je kako je vidjela tu narukvicu u izlogu te da zna koliko je skupa. Mirna je bila vidljivo dirnuta gestom te me čvrsto zagrlila, nadodavši da joj cijena nije bitna nego sama gesta.

Kasnije sam odvukao Tanju nasamo i pitao je zašto je prešutjela da je ideja o narukvici bila njezina te da smo je skupa kupili. Rekla mi je da mi je samo htjela pomoći s Mirnom, pa mi je odlučila dati malo vjetra u leđa. Koliko god je imala dobre namjere, nije mi se svidio način na koji je to izvela.

Sat-dva kasnije, svi smo bili pijani i super se zabavljali. Mirna me zatim pitala možemo li razgovarati nasamo. Otišli smo u njezinu sobu.

"Ovo s narukvicom je stvarno bilo... Ne znam šta bi ti rekla. Baš si me očarao."
"Ma ideja nije bila..."
"Šta?"
"Ništa. Samo sam htio reć da mi je drago da ti se toliko svidjelo. Nisam znao kako ćeš reagirat."
"Nijedan dečko još nije učinio ovako lijepu gestu za mene, moja reakcija je bila u skladu s tim."
"Ozbiljno? Kako to?"
"Pa ne znam. Loše izabirem dečke, valjda" - nasmijala se i zarumenila. "Nego...jel se ja tebi sviđam?"
"Pa...ovaj...jesi" - izbacio sam to iz sebe na jedvite jade.
"I ti meni, doslovno od prvog dana faksa kad smo se upoznali, ali te nisam nikako mogla pročitat."
"Pa...da. Tako i ja."
"Hoćeš me poljubit?"
"Hoću."

I tako sam imao prvi poljubac. Slatko, nevino i jako nespretno. Ubrzo mi je došla muka. Otišao sam u kupaonicu i povraćao pola sata. Trebalo mi je zraka, pa sam se iskrao iz stana i izašao na ulicu. Ubrzo me je dostigao Karlo s bocom vode.

"Stari, jesi dobro?"
"Jesam. Samo sam puno popio, a nemam neku toleraciju na alkohol."
"Ajde popij malo vode da ne dehidriraš."

Izlio sam cijelu litru u sebe.

"Jel bolje?"
"Je, hvala. Baš si frend" - rekao sam to i zagrlio ga.
"Vidim da ste si Mirna i ti postali bliski."
"Ma ne znam hoće li išta od toga bit."
"Zašto to misliš?"
"Ne znam. Mislim da će nać boljega. Nesiguran sam sa ženama, uvijek mislim da će nać nekog drugog, uvijek mi se to prije događalo."
"A možda se tako osjećaš s njima zato šta te zapravo privlače dečki?"

Ostao sam zabezeknut. Odakle mu sad to?!

"Kako misliš dečki?"
"Zato što znam da voliš dečke. Nekidan smo se dopisivali na Grindru i poslao si mi svoju sliku. Tad mi je sve bilo jasno."
"Čekaj, ti si... Kako? Šta?"
"Nemaš pojma koliko sam sretan bio kad sam skužio da se s tobom dopisujem. Sviđaš mi se Dario, samo nisam htio ništa poduzimat jer sam mislio da si hetero."
"Čekaj...a Tanja?"
"Tanja je super cura, ali ja zapravo želim tebe i volio bi znat jel se i ja tebi barem malo sviđam."

Malo je reći da sam bio šokiran. Izmislio sam da mi je ponovo muka i da idem doma, samo da pobjegnem od njega.

nastavlja se...

04.07.2020. u 20:59 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2020 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2020 (2)
Kolovoz 2020 (1)
Srpanj 2020 (12)
Lipanj 2020 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Povratak korijenima je priča o muškarcu koji je, nakon što je njegova obitelj saznala da je homoseksualac, bio prisiljen otići iz svoga rodnog grada. Nakon osam godina u Americi, on se odlučuje vratiti u Hrvatsku i suočiti sa svojom prošlošću.

Kontakt

webnovele3@gmail.com

Posjećenost

Uzavrela krv = cca 450

COVID-19