webamater - blog o izradi web stranica

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Blog jednog programera koji je iz hobija poceo praviti web stranice.

Linkovi
novac.blog.hr
Vrlo interesantan blog o novcu i kako ga zaraditi

Izrada web stranica
Moja web stranica sa savjetima o izradi web stranica

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




04.09.2007., utorak

Kako sam postao webmaster - amater

Prije nekog vremena me jedan prijatelj zamolio da mu pomognem izraditi web stranicu. Zapravo, on je već imao svoje web stranice, ali mu je trebao program za prodaju karata za koncerte preko interneta. Ja sam profesionalni programer koji se bavi izradom bankovnih aplikacija (WebSphere, J2EE, i slično), tako da mi HTML nije stran, ali izradom internet stranica koje imaju i nekakav sadržaj se do tada nisam bavio.
Dogovorili smo se da mi neće platiti za izradu programa, nego ću dobiti postotak od prodanih karata. Sve to nisam shvatio previše ozbiljno i na brzinu sam naučio osnove PHP-a i napisao sam jednu malu web aplikaciju koja je zapravo bila vrlo jednostavna šoping lista. Jedini malo komplikovaniji dio je bila komunikacija sa jednom bankovnom aplikacijom (plaćanje kreditnim karticama), ali meni kao iskusnom programeru u tom području to nije bio problem.
I tada se dogodilo nešto što nisam očekivao: već prvi dan je netko kupio karte! U prvom mjesecu je već bilo skoro 2000 eura prometa. Za mene to nije bila neka zarada (ja sam dobivao 5%), ali je bilo više nego što sam očekivao.
Tada sam shvatio da se na internetu zbilja može zaraditi. Počeo sam tražiti po internetu više informacija o tome. Tako sam slučajno naletion na novac.blog.hr. Svidjeli su mi se tekstovi, i pisac bloga je predložio jednu elektroničku knjigu o toj temi. Koštala je sedam dolara, nije puno, pa sam je kupio. Tada sam se zarazio internetom, ne kao surfer jer sam i do tada provodio dosta vremena čitajući, nego kao izdavač. Ne zbog zarade, koja je do sada relativno mala s obzirom na uloženi trud, nego jednostavno sam želio naučiti kako funkcionira internet marketing. To mi je postao hobi. Do sada sam napravio više internet stranica o različitim temama, i zaista uživam da vidim kako raste broj posjetitelja iz tjedna u tjedan.
U ovom blogu ću iznijeti svoja iskustva o tome, možda će nekoga i zanimati.
- 11:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #