dr.Kadžija & mr.Tvac d.d.

srijeda, 14.09.2005.

8======Đ--------štrc

Bljujem cijelo jutro! Jest da je bljuvanje česta pojava kod mene, ovaj puta sam se zabrinuo, naime nisam ništa alkoholnoga pio! To može značit samo da imam čir, rak, il nedaj Bože da sam jučer za večeru pojeo slovenske klobasice, nadam se da je rak...I tako mi je žao što nisam išao u školu u ovakvom stanju, oduvjek(od stoljeća sedmog) sam htio zabljuvat školski wc (i nevena ciganovića). No, dobro! U 9 sati stari dolazi doma i moram ić u Zagreb na kontrolu kičme! Putem mi muka.....u bolnici mi muka.....čekam satvremena na red....sve smrdi po inkontinenciji.....ublažavam smrad stavljajući nos pod majcu i blagom inhalacijom prirodnog pazušnog mirisa.....dolazim na red....skidam majcu(priznajte da ste svršile)....petnaest minuta se naginjem na sve strane svijeta....skolioze više nema kaže doktorica... vježbanje se isplatilo...vraćam se kući....jedem 2Pac (dvopek)...povraćam dvopek....vršim mentalnu masturbaciju riješavajući logičke zadatke sve do sad......
- 18:26 - pomiluj mi skrotum (20) - Štrc - Svrš

<< Arhiva >>