10.11.2006., petak, 21:28

mogu učiniti swe što poželim...mogu dotaknuti zvijezde...proploviti sedam mora...preplivati ocean...letjeti nebom...zviždati vjetrom...trčati s tigrom...teći s rijekom...mogu swe dok te ljubim...

~h€ŁŁo My Ang€Łs~
~ewo mene nakon dugo wremena... ;)
~uf...kao prwo puno hwala swima na komentarima ;) hwala hwala hwala... ;) danke danke ;)
~kao drugo...wratit ćem wam....tj. komentrisat ćem was čim stignem ;) jep jep

~sad na post tj. na pjesmu... ;)
~All that I'm living for~by Evanescence~


All that I'm living for

All that I'm living for
All that I'm dying for
All that I can't ignore alone at night

I can feel the night beginning
Separate me from the living
Understanding me
After all I've seen
Piecing every thought together
Find the words to make me better
If I only knew how to pull myself apart

All that I'm living for
All that I'm dying for
All that I can't ignore alone at night
All that I'm wanted for
Although I wanted more
Lock the last open door
My ghosts are gaining on me

I believe that dreams are sacred
Take my darkest fears and play them
Like a lullaby
Like a reason why
Like a play of my obsessions
Make me understand the lesson
So I'll find myself
So I wont be lost again

All that I'm living for
All that I'm dying for
All that I can't ignore alone at night
All that I'm wanted for
Although I wanted more
Lock the last open door
My ghosts are gaining on me

Guess I thought I'd have to change the world
To make you see me
To be the one
I could have run forever
But how for would I have come
Without mourning your love?

All that I'm living for
All that I'm dying for
All that I can't ignore alone at night
All that I'm wanted for
Although I wanted more
Lock the last open door
My ghosts are gaining on me

Should it hurt to love you?
Should I feel like I do?
Should I lock the last open door
My ghosts are gaining on me


~a sad layricsi sa prijevodom ;)

All that I'm living for ~sve to što živim za

All that I'm living for ~sve to što živim za
All that I'm dying for ~sve to što umirem za
All that I can't ignore alone at night ~sve to što ne mogu ignorirati sama po noći

I can feel the night beginning ~mogu osjetiti kako noć počinje
Separate me from the living ~razdvaja me od življenja (života)
Understanding me ~razumije me
After all I've seen ~nakon svega što sam vidjela
Piecing every thought together ~slažući (spajajući) svaku misao zajedno
Find the words to make me better ~pronalazi riječi od kojih se osjećam bolje
If I only knew how to pull myself apart ~kada bih znala kako da povučem samu sebe

All that I'm living for ~sve to što živim za
All that I'm dying for ~sve to što umirem za
All that I can't ignore alone at night ~ swe to što ne mogu ignorirati sama po noći
All that I'm wanted for ~sve to (što) željela sam za
Although I wanted more ~iako željela sam više
Lock the last open door ~zaključaj zadnja otvorena vrata
My ghosts are gaining on me ~moji duhovi me proganjaju

I believe that dreams are sacred ~(ja) vjerujem da su snovi sveti
Take my darkest fears and play them ~uzmu (uzimaju) moje najtamnije strahove i puštaju ih
Like a lullaby ~poput uspavanke
Like a reason why ~poput razloga zašto
Like a play of my obsessions ~poput igre mojih opsesija
Make me understand the lesson ~natjeraju me da shvatim lekciju
So I'll find myself ~zato ću pronaći sebe
So I wont be lost again ~i zato neću biti izgubljena ponovo

All that I'm living for ~sve to što živim za
All that I'm dying for ~sve to što umirem za
All that I can't ignore alone at night ~ swe to što ne mogu ignorirati sama po noći
All that I'm wanted for ~sve to (što) željela sam za
Although I wanted more ~iako željela sam više
Lock the last open door ~zaključaj zadnja otvorena vrata
My ghosts are gaining on me ~moji duhovi me proganjaju

Guess I thought I'd have to change the world ~valjda sam mislila da moram promijeniti svijet
To make you see me ~da te natjeram da me vidiš
To be the one ~da budem (ona) jedna
I could have run forever ~mogla bih trčati (bježati) zauvijek
But how for would I have come ~ali koliko (kako) daleko bih došla
Without mourning your love? ~bez jutra tvoje ljubavi?

All that I'm living for ~sve to što živim za
All that I'm dying for ~sve to što umirem za
All that I can't ignore alone at night ~ swe to što ne mogu ignorirati sama po noći
All that I'm wanted for ~sve to (što) željela sam za
Although I wanted more ~iako željela sam više
Lock the last open door ~zaključaj zadnja otvorena vrata
My ghosts are gaining on me ~moji duhovi me proganjaju

Should it hurt to love you? ~bi trebalo boljeti voljeti te?
Should I feel like I do? ~bi li se trebala osjećati tako kako se osjećam?
Should I lock the last open door ~bi li trebala zaključati zadnja otvorena vrata?
My ghosts are gaining on me ~moji duhovi me proganjaju

~dam...khm...kako bi se mi to službeno izrazili khm khm...svrišili smo s pjesmicu...u ovom slučaju u jednini...~svršila sam s pjesmicu...
~sad malo o mom životu...ništa prezanimljivo...prekjučer nawečer bilo pre looodooo...nevažno ko bio al kaj smo radili...e to je khm khm...bolesno...glup...tj. idiotsko al zabawno...bile smo nas "par" cura na trgiću i neke su khm...skakale u košu za smeće... XD XD... čujte to ste trebali doživjeti koji je to lom biooo ŁoŁ...
~dahm...mmmda swe je super... ;) ...tip... nating spešal...u školici je okay...s mojim pofremenim ispadima.. ;) kao npr danas pod engl.
~eh znala ja da me profa trebala pitati pa sam skakutala u krug...tj. okretala se dok mi se nije zavrtilo tako da sam ljusnula..moram li spomenitii da sam rickawala od smjeha...i a i još neki...poslije odgowaranja me uhwati drugi napadaj..ehem..i onda bila ja jaaaaaakooooo žifčana...i ljuta na sebe na profu na cijeli swijet...jer dobih 4,5 a ne 5,5... (uf što sam razmažena kuja...a jbga...takwa sam...)...pa sam se zderala na GyGycu...kojoj se owim putem ispirčawam... ;)
~je i da nije pms... ehem...khm...bip...ali swe u swemu ja sam jedno dobro dijete... (da da možeš misliti...)
~i eto ne znam što da wiše tipkam...
~~idem pronaći sad tu pjesmicu da ju možete poslušati...al ću ju stawiti na wrh da se widi... XD


~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ94ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))