30.08.2006., srijeda, 16:23

waya is back =)))

Alo! Jep jep waya se wratila s mora...=))) bilo je caka...samo što nije caka to što owaj post pišem drugi put...je pisala sam ga jučer pa me swe izbacilo...a nisam ga imala skopiranog u wordu tak da je swe ošlo k wragu... dobro ali nećem sad o tome...da wam ja sad u kratkim crtama opišem kaj je bilo i di je bilo...

owako mandre su tak malo mjesto...nemaš ničega...tri brtije i dwa štanda...u početku bilo tam ljudi al pred kraj pusto...lol =)) hehehe...a nowalja to je već druga priča tamo ima swega...ali baš swega od štandowa do restoran...lol =))) na žalost nisam zbarila nikakwog talijana...nije bio ni jedan mojeg godišta, a owi stariji su bili zauzeti...=(( šteta...kaj još bilo...lol wozila sam se u tubi (weliki šlauf u koji sjedneš i onda te brod wuče…=)) ) bilo je loodoo (ak se izuzme da sem se iznabijala u lakat dok je tuba poskakiwala...i to kaj sam imala jednu ekstra jaku masažu dupeta...ali ponowila bih to…=)) ) dam...i uspjela sam sjesti na tubu i kad smo došli tuba je bila poluispuhana...=))) lol što ja mogu nisam kriwa...=)) a kaj je još bilo tako fancy...ah da! Išli smo na zrće...bilo je zaakooon...wozili se pedalinom...ja sam plašila buraza s meduzama i piranama i ne znam wiše s čim...lol a on je pušio fore =))) imali smo i fino muziku...bili smo ispred akwariusa (ne da mi se pisat kak se piše) tam kod zwučnika i kad je DJ poče puštat mjuzu (mislim house, electro, techno...ali ubiti taj stil...) moja stara popizdila...da kaje tom liku da će ga ići pitati jel mu se cd pokwario pa da mu onda posudi moje...pa je na jednom dijelu izjawila da će uzet pušku i počet pucat po njemu ak ne prestane...=)) loooool nije moja stara baš za takaw prowod...=)) e da tam na zrćama sam papila lignje...jao što ja obožawam lignje...one kolutiće i krakowe ali pohane...ono na žaru je ko da gumu žwačem =))) lol e da widjela sam hobotnicu! žiwu u mandrama...ronila sam pa widjeh šteta nisam ju išla lowiti lol=))) možda bi ju ulowila (da da...) no dam...tako to bile neke kao jako fancy stwari...=))) sad kaj nijwe bilo kmada kao što weć napomenuh =(( gore... ali ja widla jednog najs lika...ali nismo se uppoznali (šteta =(((( ) bio on sa family i ja isto pa no way baby =/ drugi put...wrijeme nas služilo kolko tolko dwa puta se nismo kupali...prwi put bilo oblačno i tak pa smo se šetali po nowalji...a drugi put ljewalo ko iz kabla al samo mi bili u zadru kod kume...=))) hehehe...tam smo fino papali roštilj...i tak blaejali u komp...jedno wrijeme...ja se dosađiwala... jer kaj ne wolim ja igrice ( a net im šteka...) tako da nisam bila na compu...onda je kuma poslala mene i najstarijeg dečka (ima četwero djece...dwa deča i dwije cure =)) ) da odemo u sobu da mi pokaže kaj sluša...dobro i sad weli on da je metalac (tak je reko...btw zowe se Šime)...i sluša iron maden, guns 'n' roses, nirawnu...(neda mi se nabrajat a neke nisam ni zapamtila...) i na kraj smo slušali nekaj kaj on sluša i šprahali smo...lik je totalka skuren...=))) da wi sam znate kaj je on swe sa frendowima izwađao...=))) ne znam ni ja swe...ali owo kaj znam...fiju...widjela sam i slike od jednog njihowog podhwata...=))) ma loud je (u pozitiwnom slislu…=)) ) i tak smo mi lijepo pričali dok ja nisam morala ići =/...a jel se mogu hwaliti malo... samo malo ne puno =?? kad sam mu ja rekla koji sam razred (za one koji ne znaju 8) on je reko da bi on reko da sam negdje prwi srednje =)) jea jea... mislim nije nešto ali ja wolim kad ljudi misle da sam starija nego što jesam =)) hihihi (a da on je treći srednje...) i tako to...nakon kaj smo otišli od kume smo prošetali pagom (gradom i to sam uz riwu ) =)) i to je swe...barem što se mora tiče...bilo je lijepo kopala sam se, pliwala, ronila, zabawljala, skakala (s mola...to wam je welika stwar za mene jer sam skočila par puta na glawu (prawilno!) što je wery big deal ako me poznate =)) lol hehehe )

sad nazad u zagreb...tu čim dočem odma...je jao majko što je meni owo trebalo...weć sam jučer u roku dwa-tri sata srela one koje sam htjela i one koje i nas i weć su me uspjeli rapigati i špokirati i kaj ja znam kaj swe ne =/ bangno dobro ajde da sad to ipak stawimo na stranu da ne pokwarim cijeli post...=)))
ahem prekjučer je
~Cinderelli~ bio rođendan pa SRETAN ROĐENDAN!!! =)))

eto to bi bilo swe za sad =))) pusa
btw. hwala na komentarima =)))
mah mah

by: waya_angel

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ79ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))