19.08.2006., subota, 23:59

bay-bay =))

pa pa...mah mah...=)))ode waya..na MORE =)) lol...hmmmmmmm....pa eto i ja i idem ipak na more...lol...istina malo na kraj ali koga je ježi...lol =)))...ahm...mislim da znate da was neću komentirati...osim ak tamo nemaju comp ili laptop...što je jako malo moguće...

idemo sutra (u nedelju u jutro...) ne znam oko kolko tocno ali onako rano...=))) a di idemo??? lol...ko da to nekog zanima (ne znaima najwjerojatnije) ali ja ćem swejedno reći kamo idemo...a idemo dam...hmmmm...na Pag u mandre a di je to pitaj Boga =))) lol (napomena imam 5 iz zemljopisa??...!) okay to sredili...malo mi stara kwari uziwanciju...ja bi se išla woziti na onom čudu...ma kak se zowe...na banani i na još nečem ne znam kak se zowe...onda stari spominjao gliser i 200km/h naughty i onaj motro na četri kotača...lol...a kolko dobro znam swoje starce (a ajmo reći da ih znam dosta dobro=))) ) mislim da od swega toga nebude ništ...rolleyes

dakle riješila sad kam idemo i kaj ćemo tam "raditi"...lol=)) dobro ajd da nije owo sad kratki post jer ja ne wolim karatke posteke (na swom blogu)...i tako sad na pakiranje...wžana napomena USPJELA SAM ZAKOPČATI KOFER!!! lol...ne pitajte kaj sam uzela a kaj nisam....to uwijek tako kod mene...=))) ipak žensko sam..lol...=)) nemato nikakwe weze...ali swejedno...uzela sam si jastučić Sloni-Toni (tak ga ja zowem) sa sobom i dwa plisanca...=))) lol pa si wimislite...narawno nkiamo bez moji najdražih

CONWERSICA!!! lol...pa sam tako upakirala i soje starke...iako iskreno mislim da mi neće trebati...ne samo one nego još pol šuza koje sam uzela...=)) ah imam još jedne japanke, jedne sandale i štikle...i narawno starke!!! i kaj će mi swe to...tako da imam...odjeće wiše u kuferu neg u ormaru...lol barem one nosiwe...lol...=))) eto još nisam ni našla majcu za put i moram prokrijumčariti još stwari...=))lol

joj kaj nije kjuuuut....ma jeeee baš jee sjatko...lol =)) prwo sam htjela pronaći anime wezane uz more i sl. a sad jebiga...našla owo i raspekmezih se....lol moram požuriti moram još u kupaonu...lol otuširat se i popakirat šampone...=)) ise koja strka...=)) dobro eto to bi bilo to...ljudofi moji...=)))
wratim se za dest dana...lol
pusa
pa pa
mah mah

P.S.
puno hwaja mojoj najdražoj GyGyci na komentarima...i na onom kaj mi je sredila da se kreće po status baru...(ŁoŁ)...eto to je swe...nawratite do nje i ostawite joj komenata...=)))



By ; ~¤ł_waya_ł¤~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ57ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))