03.08.2006., četvrtak, 23:10

nowi dizajn = nowi post


lol...eto o cemu nego o dizajnu lol...imam nowi zajnek...ndam se da ce wam se svidjeti inace ode moj truduzalud....lolslim se..ma eto necu da se i owaj mjesec zaopustim u pisanju postewa...zato jer me to ziwcira...a dowoljno sam ziwcana i bez toga...lol...ne znam sto mi je...zadnja dwa dana?...ah...ziwot je takaw cupaw i dlakaw...lol...ma nije to neg sam skroz luda...nist mi se neda pa ni spawat...da da cak ni spawat...nocas sam isla spawat oko pet ujutro...a dan prije oko sest...pa jel to normalno...da za mene je...jer sam ja luđakinja citala...loljočer od pol cetri pa do pet waljda...a prekjucer od ponoci do sest...aha da prva knjiga je bila puno deblja pa onda...no efens...i još jenda sitnica koju sam sad zamijetila a to je da su obije knjige u wezi kloniranja...dobro aje da sad krenem ispoceka jedna knjiga je dio (no kak se to kaze...ah sjetih se..) serijala Amy...to je dwadeseta po redu...nisam procitala swih dwadeset jer ih nije bilo u knjiznici ali idem sad jedan dan u gajnice pa cem do knjiznice da widim ima kaj tam...a druga je onako za sebe...znanstweno fantasticna...lol...sad prtlja i po knjigama...ali stwarno su zanimljiwe...pogotowo kuća skorpiona...predobra mi je...(to je ona znanstweno fantasticna)...bawi se kloniranjem tocnije jednim klonom...njegowim odrastanjem...=)))..ali ma ne znam to objasniti...widite ja sam se htjela bawiti tom granom znanosti genetika kloniranje i to...ma ostawi cu se ja ojasnjawanja...jer kak ce to meni ici ja cu wam npricati swe i swasta a zaprawo wam necu nist rec lol....eto pa dosta o tome...pa sad malo nesto lol...meni za dusu može?

jao melam za dušu lol...sto ja njega ljoljim...lol salim se.....kad bi barem meni netko to pijewao ili rekao...ah..jao...kud sad i o tom moram tipkati lol... ali bilo bi lijepo da sam zaljubljena...(lol...tko zna možda i jesam) i to još sretno zaljubljena...ah...joj...lol...kada sam ja bila sretno zaljubljena...ah ah...lol..lol...jednostawno sad bi mi trebala avantura..onako nemora biti nist ozbiljno...samo nesto po cemu cu pamtiti ljeto..lol...lol ah kad sam kod ljeta wec...da i to spomenem...lol...cinise ipak idem na more...na pag...ak mi stara ne popizidi i ostawi me doma...lol...ali ne bi ona ili ipak...ma neeeee...=)))

eto i slikice...lol...ljjudi nemojte se uzrujawati wrat cu se ja sa swojim pametowanjem ali ono tematskim postewima sad jednostawno nemam ni wolje ni snage ni ziwaca ni ideje ni teme ni inspiracije..lol me kužite...lol...i onda me se nece moci rijesiti...jer sad ma ne znam...lol...ludujem...lol...i swađam se sa starom pretezito s njom....
danas sam luda ne znam sto hocu
danas sam luda zelim samocu...lol...

eto jos jedne slikice...ma stwarno neznam...da da ima još jedna stwar ili dwije lol...owak u wezi msna...koji sam instalirala..ako ima tko da oce sprachat samnom nek to napise u komentar...lol necu objawljiwat adresu ovak na blog iz nekih razloga...lol...=))) necemo sad o njima...=))) i to bi bilo to ja mislim bare da bi to trebalo biti swe....ajde chao
btw. komentiram was... cim stignem lol...=)))
pusach

E OWO SAD IMPORTANT DRUGA STWAR......LoooooL TO SU REKLAMIRANJA LOL....ETO....
POSJETITE OWE STRANICE.....

~posion heart~ ~osawite barem pozdraf...ajde ajde nece urijeti za par komentara

~¤GyGyca¤~ ~ je ipak moja best frendica lol....sta bi ja bez nje...

i sećer na kraju
~sweet candy~ ~ ja radila dizajn....lol...pa widite i sam sto sam naprawial...=)))


by; waya_angel

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ108ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))