28.06.2006., srijeda, 18:20

danas.......

eto...da nešto natipkam...vini je pakleno...meni se niš neda...a da izađem van prije šest, sedam navečer...nema šanse...jutro i onak prespavam...tak da wtf....jooooooj sutreka je podjela knjižica u jedanaest...pa ja obično pajam do dvanaest....kmeeee...moram se zdići rano jre si oćem oprati kosu u jutreka da mi bude frćkava...ali se onda mora prirodno sušiti... a nećem mokre glave po Podsusedu...weeeee iako nisam ni daleko od toga...prrrr....dosadno mi...ajd da natipkam nešt kaj se događa...jučer bila kod ortodonta...rolleyes...ne pitajte moja stara se sjetila to izorganizirat...na kraju ispalo čisto gobljenje vremena...headbang...kad došli nared pita me žemska tam kaj me smeta...da sve super...ali ne glavno da ja morala ići...ma grrrrr...moji zubi su čist okaj i ne treba mi ortodont ili kaj već...eto ne znam što da tipkam...trebala ja ići danas sa frendicom u kino ali sad ona zvala svog dečka i njegovog bratića...i sad da nagovori njihovu staru mora ići još jedan bratić njenog dečka al stariji...e sad nekaj bilo i ovaj stariji Ivan oće voditi curu...ise...e onda zvele mi još i Tinu ali ona neće ići ak idu Niksa, Mario i Ivan i njegova cura...još veće ise.....nutnut i sad ispada da niš od toga jer ma nemam pojma....al šta ćeš...ja oću u kino!!!!! U KINO!!!! brrrr...sad sam ljutekja....jer nemrem ni naći onaj film koji oću gledat...i ewo stvarno nemam inspiraciju...tipkam sam da nešt natipkam...uopće nemam inspiracije....
e da ljudi još nešto dok se sjećam....
IMAM NOVU ANKETICU....PA NAVALITE!!! ovaj to je VAžno zato ak izglasate za da...onda moram ići ljude žicat digitalku...da se sjikam i da to skinem na komp...jer imam ja slikica al su stare još od drugog mjeseca...a ja oćem staviti nove....=)))
eto to je bila obavijest....
sad...da se bacim na tipkanje da još nešt sklepam pa da mogu objaviti post ili ovo čudo od posta...whatever is that...
Love Dance
Love...(love love love...)
Love dance
I don't ask you
too much
Just to love dance
and forget the trance
Just love the dance
Cause I like you
dancing
like you
shakeing....
eh...nekak sam happy ovih dana...ma dobro možda i nisam...neg se opijam colom...je...waya rulla...ma tak kod mene niš posebnog...osim neznam ni čega...ja bi na more...da se kupam...ne moram ni na more samo negdje gdje mogu pilvati i uživati...joooooj što mi je dosadno...sad trenutno jako al mi se neda van prevruće a ja preljena nut...ajme sad sam se sjetila moram ljudima povraćati cd-e sutra ono poslije maturalca ostali u mojoj kutijici...=))) ah kad nam je soba izgledala nećem opisivati kak....e da...drossica kako ti kažeš ja nisam ništa vidjela jucher....i fala na komentrarima...ehe ono kaj sam ja tebi tipkala bila sam popila malo previše cole....valjda...rofl....yoooo fali mi moja GyGycha cofa vrati se!!! e da josh nešto ubit chem te ak imash pet iz tjelesnog ti jasno!!!!....prrrrr....no eto neš sam sklepala....mada jedan dio nema veze s drugim....nije važno....a sad bi htjela staviti slikice...da da staviti ih....

Image Hosted by ImageShack.us
-tako threba....=)))

Image Hosted by ImageShack.us
-mojih ruku djelo.....

Image Hosted by ImageShack.us
-ma nice....

Image Hosted by ImageShack.us
-istina....naughty...jep jep istina...

Image Hosted by ImageShack.us
-e ak sam ja kaj shvatila onda je sper....=)))

Image Hosted by ImageShack.us
-nisam duuuugooo stavila anime....pa meni za dušu....=)))

pusach.....=)))

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ74ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))