10.06.2006., subota, 00:41

?!? skola dovodi do ludila ludilu do salubojstava....

eto mene za tipkovnicom opet........svaki puta s nečim novim...dobro izostavimo to.......mislim nije važno...e u prošlom postu sam samo malo kritizirala školu....točnije pakao u koji moram ići svaki jebeni dano osim vikenda....ko da mi nije dost...pola škole(odnosi se na učenike...) koji pa...nismo na ti baš...nego sad me jebu i profesori...joj kaj ja ovo kaj ja ono... pa to je za umrijeti...ne to je za sjesti i plakati...i jebo vam svima haso mamicu....ali zadnji dan se meni raska sjeti prijetit da me neće voditi na maturalac....joj kako sam morala pregristi jezik da joj ne odgovorim onako da ju fino spustim...skoro sam joj rekla...kaj si vi mislite da živim za taj maturalac...uopće mi se neda ići slušati tamo o dioklecijanu....i gledati podrume i još ko najveći luđak nositi crveno žutu ili naranđastu šiltericu a još k tome imam klempave uši...e tako mi se psuje nek svi idu u pičku im materinu...i jebe mi se i živo imretvo za sve...kaj su se mene sad zadnji dan (dobro tri..) sjetili drkat u mozak... i onda još moja divna raska...ispiča skoro svim profačima i profačicama...nekaj kaj ja uopće nisam napravila...neg moja draga imenjakinja...krpica...nisam ja žicala za Nikolinu ili Ivanovu ocjenu neg je žicala krpica...i onda me još zaustavila i Mešićka...dobro ali ajmo na rakin napad na mene....joj...ise kak sam nabrijana mogla bi nekog prebiti na mrtvo ima...ma šta prebiti izmasakrirati...uffff...dođe ona meni usred sata jer smo očito imali srz umjesto hrvatskoga ili kaj ja znam...i veli meni raska Iva digni se!! a ja si mislim kurac sad će me pitati...(hehehehe koja sam ja bolesnjava još razgovarali o mom ponašanju a mene trta da me ne pita....=)))) al dobro nije me ptiala sam mi je srala ja se onak fino postavila i na leđima križala ruke...mislim a kaj da joj kažem...rekla je da sam drska i da je profa iz vjeronauka rekla da se ponašam kao da nisam normalna...(skoro da joj nisam rekla da dobro jutro da ste skužili dugo vam trebalo da mi baš i nisu sve na broju...)...a prije nego što je citirala profu iz vjeronauka...(u koju sam ja duboko razočarana...zato jer sam mislila da je ona okay profa ali pervarih se...mislila sam reći će mi u facu ali ne ona mora to obavezno pred cijelom zbornicom.....tak da no coment) je nekaj mrgljala o tome kak sam drska i kad sam rekla da ja neću sjediti s Mikom da je prešla peko toga...( da prešla je preko toga zato da mi sad to fino može nabijati na nos....)....pa neću sjediti s njom jer me iritira....ma cura čisto okay ali...nemrem jednostavno nemrem...mogla me staviti onda samu sjediti....ali to nije ništa...nasprem onog kad je onako lijepo rekla znaš Iva ja ne moram voditi one učenike za koje smatram da ne mogu odgovarati za njih to ti je samo moja dobra volja....nekaj tak u tom stilu je namljela...onda je Jelić prokomentirao onaku uuuuuuuuuu....e onda je napala njega pa Mislava...da ona ovo da ona ono....morala sam svu snagu upregnuti da šutim da ne odgovorim....joj e tako bi joj najrađe sve po spisku...ak me neće na maturalcu onda je to mogal lijepo glasno i jasno reči a ne kenjati bez veze....za rasku AKO ME NEĆETE NA MATURALCU ONDA MI TO RECITE U FACU JASNO I GLASNO A NE OVAK MALO LIJEVO PA DESNO!!!!???? najtužnije je u svemu to što uvijek no ne uvijek ali vrlo vrlo često kad si iskren najebeš i mislim onda ljudi jedna poruka...kad razgovarate sa nekim profačem profačicom PAMET U GLAVU I NI U KOJEM SLUČAJU NEMOJTE REĆI NIŠTA ŠTO BI IH MOGLO UZRUJATI!! TJ. AKO VAM NEŠTO KAŽU PA DA VAM TO NE ZNAM KAKO SMETA PREGRIZITE JEZIK I NAPRAVITE TO JER AKO ODGOVORITE...ako odgovorite ima dvije posljedice...možda će se odmah zderati na vas a možda će vam to poslije nabijati na nos ili će možda oboje prvo se zderati a onda vam još to tri milenija nabijati na nos.....pa ono...joj t i si takav i napravio si to i to....a mi smo profesori i mi smo savrešeni......da da malo preksutra....ma uopće što se gnjavim s tim sitnicama....da glavno da moja divna raska diže hajku oko ne znamčega....a moja još divnija vjeroučiteljica me ni ne pita kaj mi je nego smo prođe popred ko da me nema a vidi da plačem i da se nešto desilo....neeee ali važno je da mene Jelinćić može komotno bubnuti u nogu (ne bi ja radila nikakvu strku ali to je ona noga na kojoj sam prije dava tri tjaedna imala longetu i još me boli i onda me onaj luđak drmne i njemu je to smješno...ma nek se goni u kurac koji nema.....ma najbolje da donese zračinu ma ne to bolje mitroljez i nek me propuca pa da bude gotvo da više nemoram to trpjeti....a ne ovako malo po malo...prvo kad me taj trol od čovjeka svom snagom amznu sam uletila u wc za njim e a onda mi je puko film.....i kaj bi ja fino sam se isplakala i izpsovala.....i ako zatreba budem opet...jer stvarno pomaže....ma ja stvarnone mogu više najgore je to što si uopće dopuštam dovesti u takve situacije...ma gonite se svi nestanite maknite se od mene odjebite nisam ja neka tam stvar s kojom se možeš sprdati a taj jebeni usrani sjeban maturalac donio mi više sranja i žalosti i bespotebnih svađa i živciranja nego veselja......iskreno malo se veselim maturalcu i taj mali dio bi želio ići na maturalno ali veći dio mene je protiv jer.....ak će biti tak kako mi je sad u školi.....onda uopće ne moram ići....briga manje raski......koja onda ne bi morala patrolirati pred mojim bungalovom da mi ne bi unutra po noći slučajno ili namjerno dolazili dečki.........jer ona je rekla da sm najrazvijenija od cura i da me shvaća i da nas moli (pri tom se okrenula i piljula u mene...) da se ne petljamo sa dečkima s Hvara nešto u tom stilu.....ili jednostavnije rečeno....moglo se reći da me nazvala kurvom....i da od mene očekuje da se jebem sa trinaest godina na maturalcu u bungalvu s još najmanje četiri osobe u sobi sa mnom....pa havala razrednice hvala lijepa...hvala najljepša....ali meni to ne treba...radije ostanem u Zagrebu mogu se i tu jebati ak bap imam tek veliku želju za tim ne moram zato ići na Hvar....onda je poslij epočela spominjati i drogu......također hvala lijepa ali također ne moram biti na Hvaru da se nadrogiram napušim i napijem to mogu napraviti i u Zagrebu....
ne mogu više.....ne zaista ne mogu više ovako....jednostavno nemam više snage umorna sam....ne mogu više to je sve što imam za rećioh da mi je sad malo nčega što bi me dignulo....e možda....znam sve o tome da je droga štetna.......bla bla bla.......ali sve je bolje nego da se osjećam ovako kao sada....jadno izgubljeno...samo da nisam svjesna.....da ne moram više ništa samo plesati bilo bi dovoljno....ali ne jer moram...ali znam da se ne mogu suprotsavljati profesorima....previše mi trebaju ocjene da bih tu išla raditi na svoju ruku protiv sistema...moža mi je previše stalo do toga što drugi misle o meni...ali nije nimalo lijepo kad ti profesori govore to što mi govore...dbro nisu oni krvi za sve narvno i ja sano snosim veliki dio odgovornosti....i da radila sam gluposti i nisam uvijek bila takva kakva bih trebala biti....kako li se samo promijenio odnos zmeđu mene i profke iz vjeronauka...bilo je par stvari prije ovog i onda su se počele osjećati trzavice....nije da se nešto spektakularno dogodilo jednostavono to više nije prijateljski odnos profesor učenik.....da budem iskrena malo mi to smeta jer je meni ona uvijek BILA super profka....ewo sad više ne mogu ni plakati....tao se osjećam bezvoljno i jadno...poraženo rasrozano uništeno rastrgano.......ali najviše jadno.....bla bla bla......
evo jednog članka o suicidalnim osobama.......mitovi činjenice zanimljivo.....nije loše uopće....

Mitovi i činjenice o samoubojstvu

MIT 1.: Ljudi koji pričaju o samoubojstvu neće ga i počiniti.
ČINJENICA: Ljudi koji pokušaju, ili učine samoubojstvo prethodno jasno i direktno pričaju o tome, ili iskazuju želju da budu mrtvi.

MIT 2.: Samoubojstvo se događa bez najave.
ČINJENICA: Suicidalne osobe obično daju mnogo znakova o svojim namjerama.

MIT 3.: Većina suicidalnih osoba je psihički bolesna.
ČINJENICA: Iako su suicidalne osobe duboko nesretne, nisu nužno i psihički bolesne.

MIT 4.: Osobe koje jednom postanu suicidalne bit će takve cijeli život.
ČINJENICA: Pojedinci koji razmišljaju o samoubojstvu uglavnom su suicidalni jedan određeni period života.

MIT 5.: Samoubojstvo je uglavnom karakteristično za bogatije osobe, ili suprotno, isključivo je pojava primjetna među siromašnim slojem stanovništva.
ČINJENICA: Samoubojstvo je vrlo «pravedno» i «demokratično», te je zastupljeno proporcionalno, unutar svih razina i skupina zajednice.

MIT 6.: Suicidalne osobe bez dvoumljenja žele umrijeti.
ČINJENICA: Većina suicidalnih osoba je neodlučna hoće li nastaviti živjeti ili ne (što prevenciju čini mogućom).

MIT 7.: Razgovor o samoubojstvu je opasan i potiče na njegovo izvršenje.
ČINJENICA: Potpuno suprotno. Ne razgovarati o samoubojstvu znači odustati od pokušaja da se ono spriječi. Razgovor o toj temi znači brigu za probleme određenog pojedinca.

MIT 7.: Neuspjeli pokušaj samoubojstva ne treba uzimati za ozbiljno.
ČINJENICA: Četiri od pet osoba pokušalo je samoubojstvo bar jednom prije toga. Neuspjeli pokušaj samoubojstva treba uzeti vrlo ozbiljno i takvoj osobi treba pružiti pomoć.

MIT 8.: Kad mlada osoba priča o tome kako će se ubiti to zapravo znači da samo želi privući pozornost.
ČINJENICA: To je poziv za pomoć koju treba pružiti mladoj osobi.

MIT 9.: Kad mlada osoba izvrši samoubojstvo to je obično plod impulzivnog ponašanja.
ČINJENICA: Za većinu mladih osoba koje su pokušale ili izvršile samoubojstvo utvrđeno je kako su duže vrijeme razmišljale o tome.

Motivi suicidalnog čina

Traženje pomoći.

Bijeg iz nepodnošljive situacije.

Olakšanje od teških psihičkih boli.

Pokušaj utjecanja na neku značajnu, drugu osobu.

Kako bi se pokazalo koliko se nekoga voljelo.

Olakšavanje teškoća drugima.

Kako bi se druge ražalostilo.

Kako bi se druge uvjerilo koliko očajno je bilo živjeti.

Otkrivanje da li su zaista voljeni.

Uraditi nešto u nepodnošljivoj situaciji.

Gubitak kontrole.

Želja za smrću.

eto a sad pitanje što vi mislite o samoubojstvu, ljudima koji to pokušaju učiniti koji to učine? shvaćate li njihove razloge što mislite o tom činu....je li to ne znam nešto....iskreno ja sam toliko puta razmisljala o tome.....ali sam prevelika kukavica da to napravim....ali ima ljudi koju su prešli granicu.....koji su smogli to uiniti....smatrate li ih zato manje vrijednima ili ih možda zbog toga prezirete....mogu vam reći samo ovo oni su ljudi poput nas drugih ali jednostavno nemaju više snage........

eto ovaj post je ispao malo puno predugačak ali nema veze......=(((
pozdraf i pusach



Image Hosted by ImageShack.us

orginal by: waya

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ58ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))