01.06.2006., četvrtak, 01:04

tek tako......

eto tek tako samo da nešto piše......tek tako samo da nije praznina......tek tako........iskreno neda mi se više.......a tek sam počela pisati.....kako ću onda završiti ostatak posta.....grrr ovaj post mi se već jednom obrisao.......a ono pisala sam neš tako o ljubavi i tak slično.......ali više nije ni važno......napisala sam da nisam imala dečka tijeko cijele osnovne škole svih sedam razreda......a kako stvari stoje sumnjam da ćo ga do kraja i imati......ali nije važno......jer ipak postoji jedno ljiepo sjećanje......pomalo blijedi i često mislim da je to samo san..........ali nije jer to je stvarno i on je stvaran i postoje svjedoci........ali to je daleko i davno tada sam još bila prava klinka........ali to je nešto što mi nitko ne može oduzeti.........ah ponestaje mi riječi........a treba još pisati točnije treba još puno tipkati i natipkati ovaj post da ga konacno objavim........=§ nemam uopće volje za pisanjem barem ne ovog posta......točnije ne želim ponowo pisati o onoj temi o kojoj sam pisala u onom postu koji mi se obrisao......staviti ću samo neke dijelove......pa evo jedna zgoda s mojim mobom......u utorak ujutro sam imala informatiku......i fino ja kažem mami da me probudi kad se digne i probudi ona mene u šest isve super ja se sprem i sve.....i malo legnem tak jer nisam imala kaj raditi........i divno nisam uključila budilicu pa sam zaspala..........i zbudi mene sad baka i pita jel imam ja kaj danas ujutro a ja Isuse informatika i samo navučem cipele i izletim iz kuće.......kak sam u džepu imala mob on mi je putem ispao......a vani kiša.......na jednom djelu ma malo dalje od svoje kuće skužim da mi fali mob.....ali ja ludara nebi se vratila da pogledam jošš malo prije ng kaj odem na informatiku nego nastavim šprintati.......i sve pet stigla na informatiku.....i onda mi profesor kaže da se ne moram truditi riješiti zadatak.......i kaj sad........nemam mob....pitam ja njega jel pusti mene i GyGycu vad da potražimo moj mob......i tak smo se mi vratile skroz do mene......i niš nema moba......ja ludim tam histeriziram imam isapde.....i onda mi deda pokaže mob a ja.......yes....našla sam mob......i sad još moramo se samo vratiti na sat......i ajde nazad........i tak smo stigle......joj ma kažem vam tak nekaj mogu samo ja izvesti.........hehehehe........=§.....ali glavno da sam ja našla svoj mobek i da on i dalje šlepa (čitaj ; radi kak spada....) i da ništa nije krepalo......
a mislim di ja još taj mob neću ostaviti u wc-u možda?? ah da već sam ga tamo ostavila.......a danas je imao opet kupanje...........ko da nje dosta kaj je u utorak pokisnuo danas sam ga polila s colom........a da samo napomenem......mob sam kupila sa svojim parama i imam ga tek dva mjeseca............pa si vi mislite........hehehehehe =§§= lol....... eto.....
sad malo na neku drugu temu.......kao prvo htjela bi zahvaliti swoyoy drosicina komentarima............legendo......weeeeee =§.....ne zanm kaj bi ja bez nje........weeee........naravno hwala i svima vama na komentarima........ali ne stignem vas sve nabrojati.........hm......o cem da pišem još.........nemam više riječi potrošla sam ih sve.....ili možda i nisam.......eto ovaj post nije onak bed....pa ga nećem kvariti.......jer sam sad malo zubrkana....i nije mi svebaš sjelo....i tak da nemam kaj pisati kak se osjećam kad tu vlada totalni kaos......a valjda samo prolazan period......ih......umorna sam........sklapaju mi se okice.......i sve.......joj......tako bi htjela imati........pa ovaj dečka.......više mi dosta da sam solo..........ali se uvijek zagledam ili zaljubim u krive osobe.....i onda sve ode u 3 pm (u tri piko metra......).....a to mi sad u život zadnje treba......i tak......onda još ovo vrijeme tak kilavo......nikakvo......ma nemam pojma ni sama o cem meljem.........ah dosta.....prestajem samo da objavi dva tekstića.......koji su mi se izbrisali skupa s onim postom......nemaju (milsim na tekstiće....=§ ) nikakveveze sa postom.........ali eto da ih samo objavi kao usput kad već tipkam.........=§
evo jednog.........to je sam dio..........
-Lijepa soba.-prokomentira Daniel kad se popeo. Sjedne do mene i poljubi me, prvo nježno zatim uključi i jezik… u slijedećem trenu smo svlačili jedno drugo i polako lijegali na krevet… Dogodilo se… Vodili smo ljubav…Potpuna erupcija osjećaja!! Daniel poljupci i milovanja su me dovodili do ludila… Kao da je točno znao što volim i što me uzbuđuje… Bio je nježan, ali i istovremeno strastven… svi su se moji strahovi jednostavno raspršili… Sada sam i ja njega ljubila i dovodila do ludila… bilo je predivno…
a sad drugi tekst.........isto nema veze s postom.....ali kao da je to važno.......=§
Suze su joj počele curiti. Plakala je, ponovo je sjedila u svojoj sobi misleći na svoju majku... Misleći na to kako bi joj bilo lijepo da je još živa...ali onda ne bi upoznala Andya. Zašto život mora biti tako okrutan... Zašto ne može imati majku i Andya i biti sretna? Zašto ju u školi svi mrze? Što im je učinila?? Pitanja se nizala u glavi jedno za drugim kao i suze na njenom licu... Stranice u njenom dnevniku nizale se i sve govorile o njoj njenom životu. pisala je unutra san koji sanja svake noći, san koji joj ne da mira, koji progoni. Nije to noćna mora.
ezo to je sve možda još samo slikica ili dvije........


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


evo ma samo sam pogledala kroz pozor.......kiša......lijeva.......voda na sve strane..........a kako se čuje.......ah nekako se i ja tako ojećam ne mokro nego......ma nije ni važno......
pozdraf i posa.......;¤

btw. malo sam mijenjala pozadinu wam se sviđa????


orginal ;
written by waya......



~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ38ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))