27.05.2006., subota, 14:02

walk away......

ne mogu wise......ne owako......yednodtawno prewise lyudi prewise swega......prewise gluposti.....zasto se swe to moralo dogoditi........zasto yednostawno ne mogu ziwyeti u miru bez suwisnih osoba.......swima sam nesto kriwa......i yebeno mi ye dosta swega.....kay sam ya swima......igracka za iziwlyawanye.......mrzim owu selendru......swoyu skolu......ma ciyelu drzawu.......zelim otici odawde.......pukla sam........nemogu to wise nositi u sebi.......kako da izdrzim......kad mi swako sere nekay.......o moyoy odyeci o mome ponasnyu.......cuye liyepe stwari o sebi......ali nema weze......koyi mi ye kurac........nemogu wise oakok kako god ye da ye.......nisam styena nisam kamen da me samo iskoriste i bace.......nisam imam i ya osyecaye.......i mene mogu powriyediti.......i nemogu wise drzati oway glupi smyesak na faci iprawiti da ye swe sawrseno i da ye swe u naybolyem redu.......kad niye.....skoro swi misle da sam kurwa kucka kay ya znam.........a oni koyi to misle ne doziwlyawayu me ozbilyno........yer se u swom drustu uwiyek zayebawam i glumim luđaka.......i sama sam si kriwa za swe....ali ya i dalye ne widim razlog zasto.........kada bi samo mogla wratiti wriyeme.........da sam ponowo u cetwrtom razredu.......ne bi ponowila iste greske.....nebi zelyela biti popularna.......nikada......niti bi se u petom razredu zalyubila u kriwu osobu........nebi naprawila nista......bila bi ono sto sam bila i priye streberica........powucena curica koya uwiyek ima swe pet........sada widim da biti odlican đak ima swoyu ciyenu swi misle da si streber / streberica ali to mi sad zwuci super.......nasperm owome sad......dala bih swe samo da mogu otici........nestati i ne wratiti se wise nikada.....ali ne ya sam htyela biti popularna druziti se sa osamsima i srednyoskolcima........to mi ye bila nayweca greska......samo sto sam to pozelyela.........ali hwala nekome ko niye dpustio da se to ostwari.......ali cini se da sam nekim lyudima stala na zuly i da me nikako ne mogu podnyeti........i saki yebeni put kad pomislim da se swe sredilo......uwiyek se desi neko sranye........i ya glupaca padnem na to.........swaki yebeni put.........samo zelim da me osobe s koyima se ne druzim i koye mi nisu nnista ni priyatelyi maknu od mene........da ya mogu mirno ziwyeti......ali to su samo puste zelye..........iskreno neznam kako cu izdrzati owih dwa tyedna ili kolko wec do kraya.........a kamoli ciyelu iducu godinu.......probala sam yos priye nagoworiti staru da me prebaci iduce godine u drugu skolu........ali ne.......ona nece.....i sad moram yos godinu dana camiti u owoy selendri......i pretwarati se da sam netko ko uopce nisam pretwarati se da ye swe u sawrsenom redu..........samo zelim pobyeci sto dalye da me nitko ne pronađe...........da okrenem nowu stranicu.......da ponowo zapocnem ziwot.......ne kazem da ce bit lako........ali......ponowiti cu koliko god pota treba.......ne mogu wise.....ne mogu wise ne mogu wise.......itd............potrooslia sam riyeci.........razloge swe......i wise nemam zasto ziwyeti.......bilo bi mi lakse da nestanem........ili barem da nemam osyecaye yer me onda nista ne bi moglo powriyediti........yer ne bi nista osyecala.....ali to ye nemoguce......yednostawno nemoguce........zasto mi se moralo dogoditi to sto mi se događa......zasto bas ya???........da kao ono zato sto sam bolya i posebniya mozes misliti.......ne wyeruyem wise u te stwari........kuda god se okrenem koyim god da putem kenem..........niye dobro swe ye isto.........ne widim izlaz......mozda ye smrt yedini izlaz........mozda ye to swiyetlo na krayu tunela..........koliko sam puta rekla da cu se ubiti koliko sam samo puta pomislila na to.........zasto to onda wec odawno nisam ucinila.......zato sto sam kukawica........i iz yos yednog razloga koyi necu nawesti...........nisam imala snage prekinuti swe.......zawuwiyek nestati s lica zemelye.......kada cu i hocu li upoznati onou wedru starnu ziwota o koyoy slusam.......o koyoy citam.......hoce li i moya prica imati sretan zawrestak.........ne znam.........ali toliko zelim da swe zawrsi sto priye.......samo da bode gotowo da.........barem da dobiyem mogucnost da odem......otisla bi.......teska srca ali bi.........i ma koliko se trudila nista ne uspiyewa........swe propada.......mozda zato sto se swe raspada u kristalice.......mozda zato sato se bawim kriwim stwarima........neznam i nye mi briga .........samo da zawrsi...........

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

posa........

by: ~waya~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ40ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))