24.05.2006., srijeda, 19:06

life........

sad ye meni dosta.........swega.......i swacega.......i zelim znati zasto toliko lyudi uzadnye wriyeme swe wise i wise pise oprostayan pisma i brise blogowe........niye da ya napadam nekoga.....ali mi ye glupo....yer s nekim si postanes dobar i onda tay netko zatwori blog......tuzno....ya se barem tako osyecam kad widim da netko koga ya znam napise oprostayni post u koyem obyawlyuye da ce obrisati blog........rastuzim se.....nisam ni ya tako super.....i ya sam puno i prewise puta htyela izbrisati oway blog.......ali nisam mogla......yer swaki post.......swaka slika swaka riyec koye sam obyawila znace nesto...postewi........syecanya na proslost.......emociye......nisam mogla izbrisati blog zato sto postoyi miliyun razloga ali prewladao ye onay nayaci......a to su syecanya, uspomene wezane uz swaki post sliku smayleka......bilo bi to kao da u nepowrat brisem dio same sebe yer oway blog ye odraz moye duse moyih osyecaya moyih stawowa moyih zelya mene kao osobe.......moy dnewnik moya kyniga moy ziwot........tgu liyecim swe frustraciye pokazuyem swoy staw.......upoznala sam toliko lyudi (ne uziwo ali ya smatram da ih poznam barem malo.....)naucila nowe swari.......da bi to unistila yednim klikom.......saw trud swe........i zato imam reci samo owo swaka cas onima koyi izbrisu blog........mislim da sam se izyasnila na tu remu ali kako ya mrzim kratke postewe moram obwezno yos nesto napisati ili obyawiti koyu slikicu.......mislim da cu oopet malo filozofirati.......i tamo gdye treba i tamo gdye ne treba......ups sad sam zaborawila o cem sam htyela to tipkati...aaaa syetih se.....malo da spomenem swoy dan koyi ye bio okay......dobila sam pet iz matematike......pazite 5 iz matise........yea......bez greske.....=))) ah ali sam dobila cetiri iz wyeronaka........pazite odgoworila sam na pitanye i falila mi ye riyec i nula bodowa a u yednom sam fusala godinu i odma bod manye........hehehehe ali dobro ye to s obzirom na obzir koliko sam prowela uceci.......a nis yos sam i pisala engleski naknadno........=(( steta a ya se ponadala da necu pisati.....ali ima srece u nesreci.......profa niye nasla drugi list =)).......pa sam pisala samo dio.....ali to ye onay wazan za oway drugi i niye tak wazno........yea fala Bogu yer sam ya samo ucila gramatiku a ne lekciye.......i onda sam samo pisala gramatiku..........yoy koya filozofiya da umres od odsade.........=)...........nesto ye enykawo wriyeme swo nikakwo.........ciyelo wriyeme pada kisa........i hladno ye neako tuzno i tmurno.....da kao kad pada kisa.......tak bi htyela da prestane..........da izađe sunce........s yedne swari na drugu.......ah da u proslom postu sam obyawila riyeci or rihannine pyesme unfaitful........a sad cem stawiti i spot........



ewo to ye spot.......hmmm nadam se da ye ispao nak kako spada.......=))) =?
e lyudi yedno pitanye.......ya i nisam bas racunalno pismena i nemam blage o kompu i sl.......da ne duzimo stwar........gdye wi pronalazite awatare???? e da i kak da smanyim slikicu na dimenziye 50 x 50......please pomagayte!!!! ewo neznam sto da wise tipkam.......pa polako idem..........pa pa......ali mislim da stawim yos par slikica........i da nyawyeroyatniye cu iduci put obyawiti pricicu koyu trebam napisati za glazbeni.......ah ako budemo plesali onda ce biti swega.......=))) ah bah idem naci slikice.............niye to ako yednostawno............zaprawo ye yako komplicirano.........salim se......ma nis.......idem idem pirye no sto swane sutra.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

to ye swe............pozdraw.........posa......

by: ...~waya~...

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ25ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))