07.05.2006., nedjelja, 01:52

nema price.........

ma niye ni wazno.......neznam zasto ali ima toliko stwari koye me tyerayu dolye koye mi nedayu mira......te sitnice newidlyiwe ali pune neprawilnosti......dosta mi ye swega i swih.......samo par koye znam su mi swe.......da ya to ne pokazuyem......yer sam takwa......ne placem....i slicno........ali zapazam.....i sada widim da ima i drugih........puno nyih koyi wide ali sute......a zasto sutimo???......ye pitanye koye nam se namece barem meni da.......sutimo yer ne zelimo promyene....sutimo yer ne zelimo swađu.......sutimo yer nismo sigurni........sutimo yer nam ye tako yednostawniye.......sada kada pogledam swoy ziwot........widim da sam powukla puno pogresnih poteza.......prewise....ali naygore ye to sto ih ponawlyam.......iako se dogodilo dawno ima stwari preko koyih nikad nisam uspiyela priyeci.....yer su me powriyedile......to mozda neki i znayu.........ali niye bitno......osyecam se tako prazno...........yer ocito nesto ne stima.......i mozda znam sto ali yednostawno sam preliyena poduzeti nesto da promyenim situaciyu........a mozda mi ye owako yednostawniye yer..........yer ye lakse ali i teze..............nekako sam tuzna i frustrirana............i to me ziwcira pa sam yos i ziwcana........ali pronasla sam neko riyesenye........ne bih to nazwala riyesenyem nego utyehom..........a to ye pisanye.........ty. oway blog.......ali i to ima mane.........prewise wremena sam za kompom i swe se teze skidam owisan sam o nyemu........a to ye isto lose......ali lakse mi ye syediti i pisati......dok u pozadini muzika........lakse mi ye byezati ne razgowarati........da wolim swoy swiyet koyi stwaram ma kako on cudan i neobican bio........wolim mastati..........tek kada sam otworila blog......moy cily ye bio da imam sto wise komentara.........ali sad wise niye.........sad wise gledam komentare.........sto u nyima pise......narawno da me razweseli weci broy komentara ali to niye to.........wise wolim wase kritike i kada komentirate post........yer tada saznayem i ponesto o wama..........da iz riyeci se moze puno widyeti........wise no sto zamislite.........ewo kad sam wec dosla na komentare.........i na tomu slicen stwari.............htyela bi posebno zahwaliti swoyoy dros15......nyeni komentari me uwiyek razwesele.........ali nyezini posteki su geniyalni..........ima stwarno orginalne teme.........koye su wrlo wazne.........zato yu i posyetite.........a spomenut cu yos neke.........th-owka........iskrena i hwala yoy na tome..........lana i ona ye super.......i moya nay nay naybolya priyatelyica ~GyGyc@~........ali ima ih yos.......~hAnA~ partiyanerica i yos mnogi drugi........ali ne mogu was swe spomenuti..............ne znam zasto ye meni ako zasto nisam nikad kad sam sama happy.........zasto u zadnye wriyeme yedwa cekam da sayednem za komp i da napisem nowi post..........stwarnonisam bas swoya u zadnye wriyeme a cini se da su i drugi to primyetili...........bezwolyna sam........uzas yedan..........mrzim..........to yednostawno........zasto swe mora biti tako komplicirano........zasto se ograđuyemo zasto smo takwi............pitanya.........zasto mi se i naymanya sitnica ponekad cini tako kompliciranom do iznemoglosti...........ili sam mozda sliyepa pa ne wisim tu yednostawnost.........dyecyu yednostawnost........odrastam..........i sto da radim u swiyetu tako tmurnom samo obaweze samo broyke..........samo zidowi i prepreke.....ali nigdye zabawe........nigdye wremena............nekako swe se odwiya tako brzo.......ne stizem wise swe pratiti...........prewise stwari........prewise losega a premalo dobroga..........premalo iskrenosti.........prewise powrsnosti........premalo yednostawnosti i srece..........samo nezadowolystwo..........ali tko sam ya da pricam o tome............nitko.........samo dio necega puno weceg........swi mi smo dio neceg welikog cinimo yedan krug........wyeruym da za swe postoyi razlog.......lakowyerna sam.........pomalo naiwna......zelim biti yaca zelim se odupriyeti ali ne mogu uwyek popustim.......yer ne zelim swađu.........sto ye opet glupo............yer se swađamo oko stwari koye su idiotske.........wriyeđamo se međusobno.......i slicno.......znate sto ye meni naybolye u skoli i radnim danima znae sto me uweslyawa..........klinci.......mali sedmak i nyegowo drustwo.......istina swe ye to zayebanciya ali meni ye super yer uwiyek me oraspolozi.........itina neki put skoro poludim ali nema weze........yoy......eto polako ka krayu........sto da kazem koya ye swrha owog posta..........sto ye recite mi wi u komentarima ya mislim da se to moze sazeti u par riyeci.........osyecayi, zbranost, toga, praznina, razocaranye, biyes, ceznya, nadanye, wyera, lyubaw, priyatelystwo, izdaya.... to ye podloga post barem ya tako mislim........a wi???
seams that eweryone
around me are happy
but what if all that is
a dream an ilusion
what then???
what shoud I do
eweryona are
smielling
this is a surfes
but what is udnder it
nobady don't wont tell
me.....

sorryite na prawopisnim greskama i na kriwo napisanim riyecima engleski mi ye tak....tak.......sad stwarno idem.........ali se ponowo wracam.....
wriyeme.........imati wremena za nekog.......to ye liyepo.......izdwoyti wriyeme za nekoga......yos ye liyepse........ali swe ye riyeđe........danasnyi tempo ziwota ubiya.........metaforicki i doslowno.........
"stoyim tako i gledam.....lyudi prolaze i automobili.......myenya se dan i noc.......swe se krece......swi zure.........sudarayu se nitko nikoga ne primyecuye........zauzeti su yurenyem naokolo.......prolaze poder men ali kao da me ne wide.......ko znam mozda i yesam newidlyiwa........mozda.......ali ya i dalye gedam swakim danom swe brze i brze prolaze pored mene.........kao da sat traye sekundu.......pitam se sto to cine prkose wremenu.........ne ne znam nitko ne zna........ali koya swrha od tolike strke....koya poanta swega owoga.......ye li to ono sto trazimo???.......niye u to sam sigurna.........ali niye ni liyepo nema caroliye........"
dosta za sada........


By: ~w@y@~

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ245ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))