05.05.2006., petak, 23:32

ponowo pisem............iskreno oway put........niye me ni briga ionako sam swe samo ne ono sto zelim.............da priye su me naziwali strebericom..........a sada sam na losem glasu.......swi mi nesto zamyerayu.......dobro gotowo swi.........a neki su razlozi tako glupi.........mogu reci samo da su moye neke frendice i oni klinci yedino dobro............ne znam sto mi ye........uzas......strahota.......skroz sam otisla k wragu........totalka u kurcu..........iskreno ne znam zasto sam takwa........ali ayme.........ma necu ni pisat o tome preglupo ye.........a i byesnim........u meni se nakuplya gnyew lyutnya i biyes..........i moram se iskaliti.........stoga ce oway post biti saswim ok barem bi trebao kad samu takwom raspolozenyu...........yebe mi se ziwo za swe..........i za owo i za ono..........toliko puno stwari a tako malo wremena.........ma nema weze.......nadam se da ce owa prica biti bolya i detalyiya od one u proslom postu...........i niyem e briga sta wi mislite o tome to ye moye puno prawo..........ako to zelim to i mogu.........i hocu........i owo ye brutalno ali bez prewise detalya..........prica ye izmislyena i to ye dyelo riyeci..........=????
syecanye yos yedno........iako i dalye nisam otkrila kakwo ye owo myesto........niti gdye sam.......samo znam da gledam swoy ziwot........saw nikakaw......
uso ye u sobu...ali niye bio sam....uz nyega su stayali neki drugi.....niye slutilo dobro...i pogodila sam...bilo ih ye pet ili sest...bilo ye strasno uzasno pakao...ponowo sam bila neciya nisam im znala ni imena ni nista...samo lica, lica puna pozude...dosli su po mene dosli su mi uzeti ono sto me cini wriyedniyom...da silowali su me...onako yadnu, slomlyenu, pretucenu...nisam popustala borila sam se zadnyim snagam da se oduprem ali nisam uspyewala...odupirala sam se swe dok nisam prepoznala to lice...skamenila sam se...pustila sam...bio ye to on, kako ye mogao...zasto ye to ucinio?? zasto mi ne pomogne?? zasto me ne spasi?? zar ye on s nyima??pogledi su nam se sureli...tada sam uwidyela da.....da ye on yedan od nyih tocniye da im ye on wođa...on ye bio prwi koyi ye prodr u mene...magli mi se pred ocima.....ali trudim se ostati swiyesna...nesto im gowori ioni odlaze...priblizawa mi se..."mogla si pristati i ne bi bilo owko ali ne...ti moras po swom pa ewo ti sad...sad wise nisi dyewica a ya sam ti prwi....."....ponowo me uzeo irekao "a sada i poslyednyi...".....izgubila sam swiyest...........posliye sam ih priyawila policiyi....da i onda su me prozwali lazlyiwicom.....goworili su mi da sam swe izmislila.....i to ye bolyelo......
deset godina ye proslo a oni su ostali nekaznyeni.........sada wise nisam nitko i sada cu se oswetiti.....da moy ciyeli ziwot bio ye pun loseg ali sada ce nestati sada ce priyeci ponowo na nyih.........uzitak i swrhu swega sam ostawila za wođu......nyegowi pristase.....nyima sam se smilowala.....odlucila sam ih samo ubiti....malo mucna smrt ali nista strasno......yer nema unutarnye boli samo goli strah nesto sto me drzi ziwom samo nyihowi krici......samo nyihowe molitwe da ih postedim samo smiyeh....niye to strasno to ye samo slaba kazna....yer priye ili kasniye swatko plati za swoya diyela....a sada ye wriyema da im naplatim....cekala sam dugih deset godina....ali ipak sad sam tu i ne mogu me zaustawiti....yer sam mocna i snazniya od nyih....da mrtwi su.....izyela ih watra.....wristali su....ali nisu me uwiyerili......steta....za nyih za mene dobitak....od pepela si postao i u pepeo ces se wratiti.....istina malo sam im pomogla ali koya razlika....i tako bi na krayu postali prah.....samo sam malo ubrzala proces.....i ukrasila ga nyihowom krwlyu.....ostawila sam swoy trag i on niye izgorio yer ne gori.......sada ye ostao samo on....moy uboyica koyi me drzi ziwim a s nyim cu se malo poigrati........yer dugo sam to cekala.....priye no sto umre zelim da me moli da me preklinye da wristi da pati da osyeti dio onoga sto sam ya osyetila te kobne noci.......zelim ga widyeti shrwanog ratroyenog uplasenog unistenog....muciti wratiti mu oswta oswetiti se........to mi se wrti glawom samo osweta nyegowakrw za moyu prawdu....yer niye u redu....da ostane nekaznyen.......ya sam za swoye griyehe platila i priye no sto sam ih pocinila......on ye mene zaborwio......sada ima swoyu obitely......nekako mi ye zao te zene i tog dyeteta ali ona ye kriwo odabrala....samo yedna nyena greska koya ce yu skupo stayati........liyep dyecacic malo cu ga posuditi......liyepa zena....ali ona mora da bude s dyetetom.....on ye sam i ludi....osyecam to........gubi kontrolu......a ya samo promatram samo se smiyem......kao so ye on radio meni.....swe se wraca swe se placa......poyetila sam ga nocas....."odlazi Anne zelim biti sam...." niye prepoznao moy korak...."nisam ya nikakwa anne......zar me se ne syecas....ya tebenikad necu zaborawiti....."......okrenuo se i skamenio......znao ye....da sam ya iza swega.... "ti.....ti....ti si ih otela....wrati ih nazad.....inace idem na policiyu i swe cu reci da si ti iza toga.....".... "swe ye to diwno i krasno ali nemam motiw da ti to naprawim.......yer ne ti me nisi silowa.........ma kakwi ya sam swe to izmislila....zar ne??? nisi li to rekao swima???" zauistio ye ali niye pronasao riyeci.... "da swe sam to ya samo umislila kao sto ti umislyas otmicu swoye zene i sina.....yer oni su kod mene u gostima.....sto ce yawnost reci na to??? uspyesni biznisman lazirao otmicu swoye zene i diyeteta??? lose lose"....... "sada ya imam tebe u saci i samo si ti ostao twoyi glupi priyatelyi cekayu te u paklu....ali ne yos yos te zelim ziwog".......bio ye to sam o yedan od niza moyih posyeta.....dolazila sami odlazila...mucila sam ga izluđiwala......a on ye ludio gubio razum i kontrolu.....na krayu ye swe izgubio....dotaknuo ye samo dno.....bio ye liyecen......lyudi su mislili da se sam ozlyeđuye....no to sam bila ya hranilsa sam se negowom krwlyu i boli.....tazila sam zeđ....iskalyiwala biyes koyi lezi u meni......yedne noci dosla sam k nyemu ali dosla ye i ona.....uzela sam yu i primila "zao mi ye ali on ye twoya nayweca pgreska..... i ti moras ispastati za nyegowe griyehe....."...kao sto sam planirala on ye uzeo ostricu i krenu prema meni....ali ya sam znala swaki nyegow korak......i maknula sam se....ostica se zarila rawno u prsa nyegowe wolyene....krw ye siknula.....umrla mu ye u narucyu od nyegowe ruke......wikao ye napadao me ali nyime ye wladao biyes.....sawladala sam ga i wezala.....pisala sam krwlyu nyegowe zene......"ti si uboyica i naygori lazac ali sada ye gotowo ubio si zenu i nerođenog naslyednika.....".....wiyewsi natis molio me "ubiy me zawrsi s owim" a ya sam uziwala.........yer moya osweta ye uspyela......zawrsila sam....krwi ye bilo poswuda......nyegow tiyelo crweno lezalo ye na tom prokletom krewetu i tamo ye zawrsio.......moy cily ye postignut....moya osweta izwrsena....i sad odlazim.....widim malog dyecaka i...ne ne ubiyam ga yer on ye moya krw....odlazimo zayedno....ostwlyayuci smrt u onoy sobi....cekamo sutra da nasa poruka bude procitana.....

maded by;:::; ~...:::w@y@:::...~
ay nemoyte mi zamyeriti na prici yer malo ye freaky.........ali i ya sam malo....PUNO freaky.......ali nema weze......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a sad anime ko po obicayu.....=))) hehehehe........

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

sad dosta........chiao i pusa.....

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ28ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))