02.05.2006., utorak, 00:17

swe.......

ili nista...............iz kraynosti u kraynost.................wahhahahahaha...........meni ye swega dosta............a tako sam mlada...........ha ha ha..........kao da mi to nesto znaci u ziwotu..........lose........ma niye ni bitno.............
oway post neka bude poswecen..........neka bude poswecen.................riyecima............yer riyeci mogu ciniti cuda............
ewo yedne price..........tocniye samo diyela..........ne preporucam onima koyi ne podnose malo brutalnosti............tako da..........promislite priye no sto procitate owu pricu.............yer ona niye liyepa........i nkad to nece ni biti.............wazno napomenuti prica ye izmislyena kao i likowi..................
......
Neobicno ye to syecanye. Tako daleko, a tako blizu...
Dopustila sam i sada sam takwa...Okalyana, zla, preliyepa. Odlucila sam znam...Ya sam Nedodirlyiwa...Onay koyi dirne u mene zawrsawa mrtaw. A sada...Sada ye kucnuo twoy cas...Sada ces umriyeti. Stworio si me iz praha pakla i sada ces platiti za to.
Ponoc ye...Samo Myesec obasyawa moyu syenu. Dosla sam...Te ubiti...Gledala sam u nyegowe oci. Bile su pune iznenađenya i straha...Da boyao me se...Uziwala sam u nyegowom strahu. Bio ye tako nemocan, tako uplasen. Prisla sam mu...Pogledala ga i oboye smo znali da ye s nyim gotowo...Samo sto on to niye imao hrabrosti prihwatiti...Molio me...Ali prekasno yer ya sam ga zelyela...Naucio me uziwati u boli i sada me moli da prestanem...Lyudi su cudna stworenya. Yednom sam i ya bila takwo stworenye, sada wise nisam sada sam sigurna...Izwukla sam mac iz korica...Razmislyala sam...da li da mu skinem glawu, ali ne...zeim da me yos moli, zelim da wristi...Moyi bicewi wezali su ga za krewet u koyem me stworio...Pitao me: "Sto ces mi uciniti? Molim te postedi me..." Nasmiyala sam se ledenim smiyehom i rekla: "Zelim twoyu krw, twoy strah i twoy poraz..." Samo mala posyekotina...Krw mu ye potekla, nisam odolyela...Bila sam zedna, zedna nyegowe krwi i pila sam yu...Neobicno iskustwo, uzitak...Znal sam krw ye moya swaeznica, ona ce utaziti moyu zeđ...postala sam yaca...druga posyekotina yos krwi...wise uzitka...a moyoy gozbi pridruzili su se nyegowi wriskowi... "Wristi dok mozes...moli dok imas wremena..." rekoh mu...Dotaknula sam nyegowo lice...tako toplo...A onda sam widyela nyegow wrat...tako liyep...tako priwlacan...da ugrizla sam ga i pila mu krw...dok ye on wristao...dota wriyeme ye, zawrsimo...trebas umriyeti..." Ispuni mi poslyednyu zelyu i polyubi me..." rekao ye...zamolio me...da li da ga poslusam...da polyubit cu ga priye no sto ga oslobodim tiyela i owog swiyeta...sagnula sam se...kad netko ye usao u sobu...on ye zawristao widyewsi zenu kako pada s macem zabodenim u srcu..."Ne ona niye trebala umriyeti...niye trebala uci i ne bi stradala...ti si kriw..."obyasnih mu...i polyubih ga...sledio se...bio ye mrtaw...isisala sam ziwot iz nyega...lezao ye tako mirno...poput mrtwaca sto ye i bio...Samo nyegowe oci odawale su...strah, iznenađenye i bol...uzeh mac...niz ostricu ciyedila se krw...tako liyepa i newina...ta zena niye trebala umriyeti...ali nasla se u kriwom trenutku na kriwom myestu...tuno zar ne...bacim pogled na mac sad ye bio saw krwaw ali nekako swecaniyi...welianstweniyi...spremim ga u korice...i nestanem u noci...kisilo ye...nebo ye plakalo...yer newina zena...mrtwa...za to ye krw samo on i nitko drugi...syedim i ramislyam...hwata me zeđ i ponow cu u low...ali oway put kao kralyica noci....
.........ewo lyudi sto wi mislite o owoy prici........molim was napisite mi u komentarima......ah da napisite i sto mislite kakwa ye osoba owako nest mogla napisati......iskreno....molim was....
pa sad........malo swemu ili nicemu......bolye o nicemu......yer swe owisi o wama.......i zato budite brutalnu iskreni i ne stedite na riyecima...........yer oway post ye uprawo to........oway post su riyeci......posebno odabrane......ili samo nabacane........one cine nesto.....i to nesto ye ono cemu ye owa post poswecen........yer rieci su bolne ako su istinite......zlonamyerne........lose........komplicirane.......teske........neobicne........dugacke..........mozda dobre i liyepe..............no niye wazno..........laku noc.......swima i ewo par slikica.....ž

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

p.s. chiao......lyolyim was.....=))))

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ79ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))