25.03.2006., subota, 14:32

naslow ili pdnaslow....................=p

owako kenut cu od pocetka......................prwo lose stwari
koye su mi se dogodile.............pa neznam kak poceti pricu
mislim da ye bila sriyeda.......uyutro sam isla na nyemacki...
..........neznam yel to bilo priye ili posliye sata.............mislim
da ye bilo posliye...................ovak setala se ya sa frendicama
hodniku..........i stale smo pored plakata na koyem ye slika
moga razreda....................i widyela ya da na plakatu na meni
nest napisano na mayci..............pirblizal sam se da widim kay
ye to i pise kurwa....................poludila sam................skorz
sam se izbezumila..........na krayu nastawe syetila se ya to pokazat
to gygyci i sad naprawile mi ciyelu pomutnyu................lowimo
lyude i ispituyemo ih yer znayu kay o tome.........i narawno
nitko nis nezna................e ulowile mi yednog lika iz mog razreda
i sad ya nyega ispituyem i welion da su to naprawili sestasi
i da ya trebam cuti kay se o meni prica po nyegowom kwartu
o meni.......................ya ga pita sta se prica i on fino odgowori
da sestase smeta moy stil oblacenya i da ih smeta kak plesem na
skolskom plesu i wise niye htio rec........................yos ye samo
reko da pitam buraza yedne moye fendice koyi ye također sestas
...................ka yto niye diwno prestanu me yebat osmasi pa sad
pocnu sestasi...................to ye diwno ydwa cekam srednyu da
odem iz owe yebene skole.....................onay koyi ye to napisao
bolye da mi se ne poyawlyuye pred ocima yere cu ga ili yu ili nyih
ak ih ye wise prebit...........makar zaradila ukor ili makar me izbace
iz skole................nemayu oni meni nikakwo prawo goworit da sam
kurwa yer nisam a ak imayu nest protiw mene nek imayu obraza
mi to rec u facu..............................al dobro ne smeta me to
ne wise...................ok nisam ya sawrsena i ya sestasice zowem
fofama ali to ne pisem po klupama, leksicima, plakatima ili sat ya
znam da po cemu wec.........................ayde necem se zalit...........
ziwot ide dalye.......................pa to ye swe o tom događayu
sad dobra wiyest.......................imam niwi mobitel..................
ali lose ye to sto sam si ga morala sama kupiti................ali to ye
ok ubiti to ye super ye sda imam mobitel S KAMEROM!!!!!!!!!!!!!!
yoy yos sam nest htyela napisat al sam zaborawila..................
a syetih se...................al to ye tak horor stwar da me strah same
sebe............................znate one likowe iz petih razreda koyi me
"zayebawayu"...........................e pa sad oway ya sumnyam da mi
se yedan od nyih swiđa........................ya sam sdemasica...........
a on ye petas i to yos miniyaturni.................ali ye tak saltki........
ocu se slikati s nyim da ga imam u mobu da me razweseli kad sam
tuzna......................................ayme gadim se sama sebi.............
petas pa yesam ya totalka skrenula skroz prolupala......................
ali mi ye tak cakani i uziwam u nyegowom drustwu................wolyela
bi da se skompamo.........................a walyda ocemo.......................
pa ya se malo raspisala..........................a i ewo wec me stara zowe
da se skinem s neta........................pa onda was pozdrawlyam i
komentiram was nawecer ak ne nawecer onda cu nastoyat sutra........
sayem pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤ ;¤
ewo i slikica
Image Hosted by ImageShack.us
-playboy =p LOoooOL
Image Hosted by ImageShack.us
-marihuana......................=0
Image Hosted by ImageShack.us
-I'm bad girl
Image Hosted by ImageShack.us
-so bad that driwe you mad
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-sexy
by by baby don'cyr yust die.................... cm@xsy...................;¤

~~ love my candy words...share it with me....do it baby... ~~ ˇ90ˇ ~~ §_§ ~~ {¤} ~~


<< Arhiva >>

~waya~
< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (7)
Rujan 2006 (7)
Kolovoz 2006 (6)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (11)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (14)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by; ~waya~


yes or no??? on the way you like?


~linkici~
~koliko was ima???~

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

moji blogeki =))) i zajedniči blogeki čiji sam ja član...=)))


~~§angel_waya§~~
~~§~sweet candy~§~~
~~§¤buraz i sisterka¤§~~
~~§¤GyGyc@;und;WaYa¤§~~

~bŁoGoWi~

~~§~¤*GyGyc@*¤~® §~~
~~§dros15§~~
~~§~party_starterica~§~~
~~§boo13§~~
~~§¤MuRdEr DoLL¤§~~
~~§nana§~~
~~§~billova princeza~§~~
~~§Tea§~~
~~§prolaznik§~~
~~§*~°IvAnA°~*§~~
~~§jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa§~~
~~§4everinhell§~~
~~§raba§~~
~~§*°*Black Dream*°*§~~
~~§!zdrmana 4ever!§~~
~~§[[[++@m3rł3++]]]§~~
~~§°°~~@Ng3L~~°°§~~
~~§Sky Angel§~~
~~§pusssssy§~~
~~§MoNoNoKe§~~
~~§minna§~~

~StRaNiC€~

~~§blog.hr§~~
~~§biggo§~~
~~§goooogle§~~
~~§myspaceglobe§~~
~~§YouTube§~~
~~§radioblogclub§~~
~~§yam radio§~~
~~§imageshack (ono za slikice)§~~
~~§riječnik§~~



o wayi???

hmm...dakle što trebate znati o wayi???
ime joj je Iva
ali društwo ju zna kao way (cita se; waji)
po nowijem kao waya (čita se; waja)
ona je jedna okay cura...
čije šwrljotine i gluposti čitate kad god dođete na njen blog...
izgleda hmmmm....okay...brineta je, ima tamno smeđe okice visoka je oko 167-168...(možda manje-možda wiše)
a što woli??
hmmm....woli sebe swoje pijatelje, swoju oitelj kao i swi drugi...
sto još??
woli noć, čokoladu, dugo spawati, zajebanciju, dobar prowod, shooping, žiwotinje, izlaske, zabawu, crtkati, maštati, sanjariti, romantiku, deče i cure, swoj comp, net, swoj blog i narawno swoj mob i motore...
no woli i čitati, pisati (točnije tipkati...), mistične stwari i pojawe (poput duhowa, wampira i sl.)...
kako sam zaborawila obožawa colu…jednostawno je luda za njom…=)))
i da često psuje…
a što ne woli?
ne woli lažljiwce i laganje, kradljiwce, dosadne ljude, školu i učenje, umišljene pokwarene i licemjerne ljude…
i sto još ne woli? što ju još smeta?
ne woli se rano dizati i rano ići spawati, kada joj netko sere o štetnosti cole, kada ju njezini dragi strarci gnjawe...
smeta ju kad je ljuta jer joj dođe da porazbija swe oko sebe...
~to je je bilo nešto malo o wayi
ne woli predrasude...
dobro...a što želi? koji su joj ciljewi?
ciljewi...pa želi uspjet u žiwotu, zwaršiti dobre škole, putowati... no kako se to kaže widjeti swijeta,
želi...hmmm...motor, bawit se plesom, wiše izlaziti, i skinuti koju kilu...
a najwiše se želi ludo zaljubiti i žiwjeti žiwot...




~the mjuza~




























































ikone i sjikice....
ikone =)))