wanttobeperfect

petak, 23.10.2009.

Napokon petak

Petak, napokon da sam i to dočekala:) Ova škola me ubija, psihički mi ne da mira, iako imam dobre ocene samo mislim na to sa imam da naucim, kako cu sta cu. Mislim da ne znam dovoljno dobro i tako.
Nisam vam se dugo javljala, bilo je toliko stvari kod mene, a možda i nista. Nekad mi se stvari čine tako tužne, jedan dan sam na dnu, do želje da me nema, da odletim. A drugi dan vec nam se neke stvari čine blaže, već podnosimo.
Tako je i kod mene bilo, bilo je svadja sa tatamo, toliko me je vredjao. al sad je sve dobro, sad se je sve staložilo :)
al naravno do naredne bure, mada sam ja na to vec i navikla
Kile mi variraju, taman ih skinem pa dujem u napad prejedanja pa ih sve vratim. Al moram kompletno da promenim ishranu, bas kao sto je i Nista posebna mi rekla. Ima lepo da promenim svoju ishranu, jesu doručak ručak i večeru a izmedju nema grickanja. I jestu samo koliko smem.
I ako mislim da sam možda stroga prema sebi ipak to nije tako, jeste da sebe kažnjavam nekim stvarima, al nisam stroga
uvek pred hranom popustim, uvek. UVek kažem ajde još sada, ajde sad cu ovo uzeti i od sutra ne. Nemam onu disciplinu koja mi je potrebna. Al valjda cu uspeti
Citala sam vas, nemogu bez vas, volim vas punooooooooooooooooooooo

Do sledećeg posta, vaša wanttobeperfect
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

- 12:52 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni

  • * 17 godišnjakinja u potrazi sa svojom srećom, za savršenim telom
    * usamljena, niko je ne voli, mnogo ljudi se samo pretvaraju da im značim. Al me na kraju ostave.
    * ovaj blog je moj mali tajni svet, hvala vam leptirice što ste tu, što mi pomažete
    * ovisna o šopingu, o kupovini cipela, torbi, stvari uf svačega :)
    * A NAJVAŽNIJE JE TO, ŠTO ŽELIM BITI MRŠAVA VIŠE OD SVEGA!!!
    * kome treba podrška, pomoć, osoba koja će ih saslušati tu sam, jer znam kako nekad lepa reč može da pomogne

Leptirice