wanttobeperfect

ponedjeljak, 05.10.2009.

Uf ne ide mi nikako :(

Lepotice moje najdraže... Ne znam šta se sa mnom dešava, nemogu nikako da ne jedem. Samo stalno jedem, smao se prejedam, taman sam stigla do 105 razlike, a sada sam na 102 strašno :(
Samo jedem, a baš sam kupila i turbo šlang tablete za mršavljenje.
A htela bi da budem sada pet dana na fastu, npr da budem samo na vodi i kafi, pre sam mogla, a sad nemogu, ne znam zašto! krecem sutra, pisaću vam svaki dan, htela bi da se izvinem što nisam redovno pisala.
Al imam problema, pa nestignem, zatvorim se i placem, nisam htela da vas zamaram svojim problemima. Pisacu vam češće. Stalno...nisam vas stigla čitati, jer su slano testvoi i propitivanja u školi. za sada imam super ocene, al sutra radim matu i ekonomiju, a ni jedno ni drugo ne znam dobro.

Tako da ako može podrška potpora, kako da mi se zgadi hrana.
A super je išlo, nisam ništa jela, samo jabuke i to, i onda rodjendan sestre, I moja tetka me je spopala uzmi ovo uzmi ono i ja sam se prejedala. Al i povraćala. A nedelja mi je dan kad se prejedam, to je strašno. Moram to promenuti. A sto svesaka i ana beležnica, uvek menjam jer uvek prekršim
Toliko želim kile manje, a ništa ne raim, na tome. Šta očekivati od tako bedne osobe.... Samo jedem, kad treba da učim, ništa ne radim kako treba. Kako sam jadna.

volim vas, pisacu vam
idem još malo uciti

- 22:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni

  • * 17 godišnjakinja u potrazi sa svojom srećom, za savršenim telom
    * usamljena, niko je ne voli, mnogo ljudi se samo pretvaraju da im značim. Al me na kraju ostave.
    * ovaj blog je moj mali tajni svet, hvala vam leptirice što ste tu, što mi pomažete
    * ovisna o šopingu, o kupovini cipela, torbi, stvari uf svačega :)
    * A NAJVAŽNIJE JE TO, ŠTO ŽELIM BITI MRŠAVA VIŠE OD SVEGA!!!
    * kome treba podrška, pomoć, osoba koja će ih saslušati tu sam, jer znam kako nekad lepa reč može da pomogne

Leptirice