wanttobeperfect

srijeda, 23.09.2009.

Hvala vam na komentarima podrske

Drage moje najlepše i najbolje :) . Evo mene na brzinu da vam se javim!
Bolje mi je, dosta, prestala sam sa pijenjem laksativa, jer je prošla nedelja za mene bila užasna. Toliko bolova mučnine, priznajem jela sam, jela dosta, jel su počele sve kosti i sve da me boli! Kile koje su se izgubile su se vratile.
Al nikad neću odustati, nikad, biću jednog dana mršava, makar na samrti, al ću biti!
Htela bi da vam se zahvalim na podršci i na komentarima mnogo mi znače, i mnogo vas volim!!!

Htela bi posebno da se zahvalim mojoj sekici Maloj Bjeloj Čokoladi, znaće ona koja je, hvala joj na svemu, hvala ti hvala ti. Što mi pomažeš, što imaš strpljenja za mene, što mi daješ savete i sve..Hvala puno puno puno!
Znaj da ću ja uvek biti tu za tebe, uvek, šta god da treba, jer si the BEST!!!

a sad želim skinuti dve kile do 1.10. znam da je to teško, probaću da budem na 500 kcal.
Javiću vam se sa dužim postom, kad ugrabim više vremena.
Krenula je škola i obaveze obaveze, nemam vremena ni za šta, pa čak ni za vežbanje

hvala vam punooooooooo

p.s. imam jedno pitanje, ja dnevno popijem oko tri četiri kafe nes tri u jedan sa vodom, one dosta goje, al nemogu bez njih, dal mi možete nekako pomoci

- 16:24 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni

  • * 17 godišnjakinja u potrazi sa svojom srećom, za savršenim telom
    * usamljena, niko je ne voli, mnogo ljudi se samo pretvaraju da im značim. Al me na kraju ostave.
    * ovaj blog je moj mali tajni svet, hvala vam leptirice što ste tu, što mi pomažete
    * ovisna o šopingu, o kupovini cipela, torbi, stvari uf svačega :)
    * A NAJVAŽNIJE JE TO, ŠTO ŽELIM BITI MRŠAVA VIŠE OD SVEGA!!!
    * kome treba podrška, pomoć, osoba koja će ih saslušati tu sam, jer znam kako nekad lepa reč može da pomogne

Leptirice