wanttobeperfect

četvrtak, 10.09.2009.

Nešto samo za njega

Tebi, tebi koji si mi značio sve! Samo me je tvoja reč doticala, samo mi je tvoja reč značila. Tvoj poljubac je uvek značio makar i trunku više od nečijeg drugog. A nije za mene bilo veće sreće, kada bi me zagrio. Rekao mi sekice moja, volim te najviše!!!
Al sve je to nestalo, sve se pretvorilo u sećanja. Evo već je prošlo tvoja dva rodjendana, koja nisi proveo sa mnom. Već godinu i po kako te nema. Kako sam ostala sama. I niko ne zna kako mi je, niko ne za koliko mi je teško, koliko mi nedostaješ. Jer si ti meni sve. Sve može doći i proći, al samo ti ćeš uvek ostati. Ali znam, kriva sam i ja. Kad treba da ti odem u posetu, ja ne odem. Ja nemam vremena, ili mi je škola preča, možda neka dobra ocena. Možda su to moji hirovi kojima te kažnjavam, pa ti ne odem. Ne vidim da ti je i dovoljno teško, još te ja mučim :( Oprosti mi što ti nisam bila savršena sestra. Oprosti mi, ne mogu se ni ogledalu pogledati, koliko sam postala samoživa, koliko samo sam brinula o sebi, dali ću sebi kupiti nove cizme, nove cipele. nove trobe, samo sebi. Na tebe sam zaboravljala, dok se ti tamo mučiš, dok ti je teško. Dok već dugo dugo nisi izašao. Danas ti je rodjendan, tvoj 21. Znam da ti nije bilo lako u životu, ja to dobro znam. Nisi ni 18 pravio, a za to je sve kriv i tata. Ne znam leptirice moje, nekad je dobar, al skoro uvek je loš. Šta god nam je davao ili radio uvek je duplo prigovarao. Ni on ni moja mama se nikad nisu lepo živeli. Uvek je bilo loše, svadja i svačega. Al ope bilo je i lepih momenata. Al moj bata je bio dobrica, na njega je valjda sad to sve delovalo. Više ne znam ni dal je bio sretan il tužan, ne znam šta je volio a šta ne! Teško mi je, pitanja su tu svakakva. Svakakva a nemam odgovore na njih, nemam, a za suze možda nemam vremena. Nemam jer moram učiti dosta, moram biti jaka, jer nikad nisam pokazivala osećanja, ne znam ni kako to izgleda. Nikad nisam smela to da pokažem. Uvek je meni sve bilo lako, uvek sam ja ta koja je sve mogla. Ja sam ta od koje se mnogo očekuje. A ništa ne radim, čak više ni ne učim. Ceo dan sedim za kompom i umirem od ljubomore što su drugi bolji, što su uspešniji, a sam a se nisam potrudila da to promenim. Sama sam kriva!
A ti, bato. Šta li ti sada radiš, kako provodiš svoj rodjendan, dali ga voliš ili proklinješ. Uvek si bio jedini u mom životu. Bila sam te takodje zamenila. Druge stvari sam stavila ispred tebe, bile su mi važnije. a razočarale su me mnogo. To je možda bilo samo pomoćno sredstvo, pomoćno sredstvo da te zaboravim. Al sada znam da nije tako, sada znam da si me ti jedini VOLEO. Koliko toliko, ali jesi. Bio si moj zaštitnik. Uvek.
A sada, sad je sve nestalo. Sve to polako bledi, a meni ostaju samo pitanja.
Pitanja koja me muče, a na koje ne znam da dam odgovor.
U meni ima mnogo bola, tuge, al ne smem ih pokazati.
Nikoga u mom životu nije bilo, nikoga, ti si bio jedini. JEDINI KOGA SAM VOLELA
I KOGA ĆU VOLETI. Sve sam ih uporedjivala sa tobom i niko nije zadovoljio taj kriteri.
Al tako će i ostati. Samo si ti u mom srcu

srećan rodjendan,
voli te tvoja seka zauvek! <3 <3 <3

- 18:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (5)
Rujan 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto o meni

  • * 17 godišnjakinja u potrazi sa svojom srećom, za savršenim telom
    * usamljena, niko je ne voli, mnogo ljudi se samo pretvaraju da im značim. Al me na kraju ostave.
    * ovaj blog je moj mali tajni svet, hvala vam leptirice što ste tu, što mi pomažete
    * ovisna o šopingu, o kupovini cipela, torbi, stvari uf svačega :)
    * A NAJVAŽNIJE JE TO, ŠTO ŽELIM BITI MRŠAVA VIŠE OD SVEGA!!!
    * kome treba podrška, pomoć, osoba koja će ih saslušati tu sam, jer znam kako nekad lepa reč može da pomogne

Leptirice