studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (6)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

Weight plan:

Image and video hosting by TinyPic
1.cilj....58kg
2.cilj....57kg
3.cilj....56kg
4.cilj....55kg
5.cilj....54kg

..................to mi je dosta
Image and video hosting by TinyPic


Blog.hr
Blog servis

Godina: 18
Visoka:165cm
Željena težina: 54kg

Image and video hosting by TinyPic

MOJIH 10 RAZLOGA:
1.Želim ponovno stati najmanje u broj 36
2.Želim da mi zavide sve moje "prijateljice"...one prave me vole onakvu kakva jesam
3.Želim da niti jedan dečko ne ostane ravnodušan kad me ugleda.
4.Želim nositi ultra kratke hlačice bez brige dal će mi se vidjeti celulit.
5.Želim izgledati lijepo u odjeći i bez nje
6.Želim konačno ići na bikini party
7.Želim ponovno biti ona za koju svi kažu da je mršava
8.Želim se dodirnuti po trbuhu a da be osijetim salo
9.Ne želim se sramiti kada moram skinuti odječu pred dečkima a i pred curama
10.Želim biti lijepa, a to sam samo ako sam mršava
+11.Želim imati mršave ruke a ne velike panjeve


31.5.----59.0kg

Diet Pills


Image and video hosting by TinyPic

petak, 28.11.2008.

....zajebala..naravno

uf...trebam dobit mengu...sva sam puna prištića,a pojela bi i vraga i devet.......
dođem doma danas a kad ono...donio susjed mandarine i bademe s Korčule i bome.......na vagi piše 59.6kg...svaka čast...jel mogu past niže od ovog...ma bolje da ni ne pitam jer vjerojatno mogu i hoću...katastrofa............sutra ću bit tak u kurcu zbog toga da mi se neće izlazit iz kreveta......kako se sada mrzim u ovome trenutku......u 2 dana sam natukla...2.2kg......pa stvarno moram bit posebna za takav pothvat...dođe mi da poludim....marš i menga i sve skupa......umjesto da se veselim uspjehu....ja se sad ne mogu niti pogledat u ogledalu...gadim se sama sebi...ma i bolje da se gadim...ne zaslužujem uopće živjeti na ovome svijetu....kako me sad sve živcira....uffffffffffffffff

|Komentiraj 3| Printaj| #|

četvrtak, 27.11.2008.

......

Ljudi moji...moram vam se pohvaliti...od ponedjeljka sam skinula 2,0kg......
U ponedjeljak sam imala 59.4kg a sada imam (četvrtak) 57.4 ....... da kucnem u drvo da se ništa ne promijeni,ali već sad sam zadovoljna......stvar je u tome da sam sada preplavljena ispitima pa sam sva nervozna pa brže trošim energiju.....pa i kile brže padaju......btw....uopće ne gladujem...jučer sam za doručak pojela jedan veći voćni jogurt(150g),nescafe i mama mi je skuhala puding od čokolade i vanilije s keksom...za ručak sam u školi pojela pecivo (račić) i lizaljku,a kad sam došla doma za večeru sam pojela sendvić s majonezom,rajčicom i kobasicom.......hvala bogu da i moj metabolizam ponekad normalno funkcionira...haha

Zapravo tajna vam je u tome da morate leći u krevet s istim brojem kilograma s koliko ste se taj dan probudili....znaći ja sam jučer ujutro imala 58,0kg i tokom dana moje tijelo je probavilo svu tu hranu pa sam legla u krevet s točno 58,0kg.....i danas ujutro kad sam se digla....57,4kg.....stvar je u tome da moje tijelo tijekom razdoblja od 6-8 sati probavi 400-600grama. A to je stvarno puno kad se gleda da svaki dan skinem toliko. I tako se ja znam najesti i po 1kg hrane dnevno jer znam da ću sve to potrošiti do kraja dana...ne gladujem,jedem šta hoću,a mršavim....hh


Image and video hosting by TinyPic

|Komentiraj 3| Printaj| #|

ponedjeljak, 24.11.2008.

...........


And the 7th thing I like the most that you do....you make me love you.......

Ah....ljubav......kako sam bila zaljubljena.....crycry...pred 3 mjeseca...,a još nisam ohladila od njega makar ima curu...kako jadno...a ne mogu si pomoći.....mislila sam da ćemo biti skupa.....nakon onog zagrljaja mislila sam da je cijeli svijet naš.....kako sam ga zavoljela...ko nikog do tada......a kada sam došla natrag kući....na što naletim?...na njegovu novu curu.....

Kako se jadno osiječam.....bili smo ko najbolji prijatelji, a sad se više ni ne pozdravljamo...za to sam ja kriva...ne mogu,ne želim mu videti lice,jer ako ga opet vidim....zaljubit ću se ponovno.....a što je najgore...svaki dan prolazim kraj njega i gledam u stranu. Ne mogu podnjeti to što je njegova cura u njegovom krilu svaki prokleti dan...osjećam se tako jadno,tako poniženo...to mi nitko do sada nije priuštio.......

Ah ta ljubav........


I kao da to nije dovoljno....uz sve to imam problema i s hranom......opet sam se udebljala jer sam u komi.......kako želim imati tih jebenih 53kg........ali ne ćim dođem do 57-58 nešto u meni pukne....nešto me rastuži i evo opet 59..... A nikako da nađem potporu od nekoga...nekoga tko će razumjeti moje probleme.......

Kako se jadno osjećam......kako sam usamljena...kako sam debela.......
Ne mogu više tako......
Željela bi biti mršava......a ako bi skinula sve te kile....to bi značilo da sam skinula sve što me ikada vezalo za njega...jer zbog njega sam se udebljala....željela bi time sebi dokazati da se mogu riješiti svega što me vezalo za njega.......a njemu pokazati da sam ga preboljela i da nezna šta propušta........Povrijedio me je na najgori način koji postoji......natjerao je da ga zavolim i onda me ostavio......

Moram okrenuti novu stranicu u životu.......moram biti prava ja....moram pustiti nove muškarce u svoj život.....moram početi ispočetka!!!!

|Komentiraj 2| Printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.