Wall na playeru

Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (2)
Kolovoz 2014 (2)
Srpanj 2014 (4)
Listopad 2013 (1)
Rujan 2012 (4)
Kolovoz 2012 (3)
Srpanj 2012 (2)
Lipanj 2012 (1)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (7)
Ožujak 2011 (7)
Veljača 2011 (12)
Siječanj 2011 (13)
Prosinac 2010 (16)
Studeni 2010 (13)
Listopad 2010 (17)
Rujan 2010 (6)
Kolovoz 2010 (7)
Srpanj 2010 (6)
Lipanj 2010 (6)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (5)
Prosinac 2009 (2)
Studeni 2009 (4)
Listopad 2009 (2)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (6)
Svibanj 2009 (7)
Travanj 2009 (13)
Ožujak 2009 (5)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)

me, myself & I
Wall-Jadi mladog Vola
Wall na Mjesecu


28.02.2011., ponedjeljak

Dušan Prelević: Jutro će promeniti sve



Renesansni tip Dušan Prelević- Prele (1948.-2007.)
- 00:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

24.02.2011., četvrtak

Nelly Furtado: KAO KIŠU (Como lluvia)



Tu y yo más que dos
Carne de mi Carne de mis huesos
El talón de aquiles de mis pensamientos
Mi polÍtica de amarte tanto que
Como lluvia en el agua frÍa
Yo te busco en las orillas
Con la piel de una noche tibia
Cubre este amor
Cada día
Tu y Yo más que dos
El espejo de mi corazon abierto
La manzana de la dieta de mis besos
Mi resolucion de amarte tanto que
Como lluvia en el agua frÍa
Yo te busco en las orillas
Con la piel de una noche tibia
Cubre este amor
Cada dia
Y me despierto con el concierto de tu cabello y el mÍo
Y un sin fin de te quiero
De te quieroo oh whoO ohh
Como lluvia en el agua frÍa
yo te busco en las orillas
con la piel de una noche tibia
Tu me arropas cada día
Como lluvia en el agua frÍa
Yo te busco en las orillas
Con la piel de una noche tibia
Cubres este amor
Cada día


kao kišu u hladnim kapima
tražim te na obalama
- 16:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.02.2011., utorak

Faun: KaRuna



prijepodne jednog fauna prolazi...a srna na pojilo ne dolazi.
- 08:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.02.2011., ponedjeljak

cumpleanos feliz, nińa !

con mucho carińo


happy birthday, kid! cumpleanos feliz, nińa!
- 00:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.02.2011., nedjelja

Galija: Poljubi me



bila je neka zima, ne pamtim broj
Moskva bez snega, hotel "Rusija"
hoćeš da čuješ prave Cigane
ali u Nišu njih više nema
mene ničega više nije stid
nemam moć da ti odolim

sve je sjena, samo dim i varka
samo ovo je stvarno, poljubi me

stari Cigani, svi su pomrli
violine sve, sve su slomili

Miholjsko leto, Beograd, Knez Mihajlova
treba ti nešto dobro, neko pravo mesto
da te sa zemlje digne muzika
toga više nema ni u Londonu
mene ničega više nije stid
nemam moć da ti odolim

sve je sjena, samo dim i varka
samo ovo je stvarno, poljubi me


- 14:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

17.02.2011., četvrtak

Billie Holiday: The Very Thought of You



samo na tebe pomislim
kućne sitnice zaboravim
svakodnevne stvari
koje rade svi

na javi ja sanjarim
princezom se zamislim
budalasto možda
meni znači sve

tek na tebe pomislim
svoju čežnju osjetim
nikad nećeš znati (sporo idu sati)
dok nismo zajedno

u svakom cvijetu te vidim
u zvijezdama ti oči naslutim
sama je pomisao na tebe
moja ljubav

The very thought of you
I forget to do
Those little ordinary things
That everyone ought to do
I'm livin' in a kind of a daydream
I'm happy as a queen
And foolish though it may seem
To me that's everything
The mere idea of you
The longing here for you
You'll never know
How slow the moments go
Till I'm near to you
I see your face in every flower
Your eyes in stars above
It's just the thought of you,
The very thought of you, my love


- 16:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.02.2011., utorak

CONNIE FRANCIS: "THINKING OF YOU" (1959)



thinking of you

and when I fall asleep at night it seems
you just tiptoe into my dreams

- 09:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.02.2011., petak

Annie Lennox: Something so right




You've got the cool water when the fever runs high
And you've got the look of love right in your eyes
And I was in a crazy motion 'till you calmed me down
It took a little time but you calmed me down
Some people never say the words "I love you"
It's not their style to be so bold
Some people never say the words "I love you"
But like a child they're longing to be told
They've got a wall in China, it's a thousand miles long
To keep out the foreigners they made it strong
And I've got a wall around me that you can't even see
It took a little time to get next to me
If something goes wrong I'm the first to admit it
The first to admit it but the last one to know
If something goes right, well, it's likely to lose me
It's apt to confuse me because it's such an unusual sight
Oh I can't get used to something so right
Something so right
Some people never say the words "I love you"
It's not their style to be so bold
Some people never say the words "I love you"
But like a child I'm longing to be told

They've got a wall in China and I've got a wall around me
It took a little time to get next to me



- 00:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.02.2011., četvrtak

Poslednja igra leptira: Ljubim te



prošlo je dana, godina, otkada se nismo ljubili, jedina,
otkada se nismo smejali, najdraža,
i kao da me munja udari,
nad tvojom slikom srce preskoči.
kome li sada prodaješ moje misli, tvoja sećanja, jedina,
sa kime slušaš Dilana, najdraža,
nikad nisam žalio, al neki put poželim.
da li jos sanjaš ponekad ljude sa grivom lavova, jedina,
dal' se jos plašiš gromova, voljena,
još čujem zvuke tvojih koraka,
al pored mene nema nikoga.
prošlo je mnogo vremena otkada se nismo ljubili, jedina,
otkada se nismo smejali, voljena,
nikad nisam žalio, al neki put poželim.
da ljubim te, kao da nikad nisam.
ljubim te, pa makar proklet da sam.
ljubim te, zadnjih se reči plašim.
ljubim te.

- 00:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.02.2011., subota

Darko Rundek - Ruke



pusti da ti sviram
duša gine od tišine
I ne boj se buke
to što svira to su ruke

jutros
si zaboravio sve
što te držalo skupa
ovaj dan što na prozor lupa
nije tvoj

oko tebe šute stvari
tvoj krevet i stol te nijemo
gledaju
sa zidova vise trice
tek da te grubo
sjećaju
u sjenama tih vremenama tih vremena
slutiš prevaru
izdaju
- 00:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

03.02.2011., četvrtak

Azra: Sevdah šatl



duga je noć
motiv više za doma poć

dalek je bog
obično nemam drugog svog

do kraja puta
nedosta minuta
još pokoja zvijezda
između kopna i broda mog

kad bih bio što nisam
ah kako vrlo lako
samo jedno toplo ljeto
čisto more u osvit zore
(album 'Sevdah za Paulu Horvat')

- 14:57 - Komentari (2) - Isprintaj - #

01.02.2011., utorak

Galija: Na tvojim usnama



Na tvojim usnama
kad budeš zaspala
dva ću ti tiha napisati stiha
na tvojim usnama

Pred tvojim očima
kad budeš zaspala
goreće slika voljenog lika
pred tvojim očima

U tvojim snovima
kad budeš zaspala
teći će neka reka daleka
u tvojim snovima

U tvojim noćima
kad budeš zaspala
jednog će dana boleti rana
u tvojim noćima

Neka te niko ne poželi ove noći
neka te niko ne probudi
neka te niko ne poželi ove noći
neka se niko ne usudi


Pop/rock grupa iz Niša (1976.) osnivač, vođa, kompozitor
Nenad Milosavljević, kantautor i vokal... ime po poznatoj niškoj kafani 'Galija' gdje su se okupljali boemi...još sviraju.
- 09:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>