ViShE_Ne_PiShEm !!!,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ViShE_Ne_PiShEm !!!,blog.dnevnik.hr/waitingforabettertime" />

utorak, 04.07.2006.

ViShE_Ne_PiShEm !!!


Eto, blog neću brisat, ali ga više neću pisat, što ne znaći da vas neću čitat i posjećivat, i naravno komentirat...
Navratite s vremena na vrijeme i tu, možda mi se sprdne pa odlučim napisati post...
Pussa
cerekpartycerekpartysmijehsmokin

UPDATE: 10.srpanj, 11:30... dan kada mi je došlo do mozga da bi mogla neš nasrat novo na ovom blogu... ali moram ovak započet... najvažnija vijest.. uh obožavam ih...

nisam mogla da ovo ne napišem....


ITALIJA JE NA VRHU NOGOMETNOG SVIJETA, POBJEDNICI SP-a 2006....


Jeeeeeez kak sam bila sretna, mislim još uvijek sam.....


čak sam i suzu pustila....


Image Hosted by ImageShack.us

Eto to je meni najzgodniji golman na svjetskom prvenstvu, a za igrače i odprije znate...
Btw.. neki su i u boxevima
I da... u mom životu nema puno novosti, nisam baš puno u rudešu tu...
Čula sam jedino da su se svi međusobno isposvađali...
I tak...cereksmijeh


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.