petak, 14.07.2006.

!!!Tražili se post, evo vam ga…!!!


Možda će biti i malo podulji, što je neobično za mene… hehe
No dobro, ajde krenimo.smijeh
Italia pobijedila, ja presretna.cereksmijehparty A što se tiče ovog sa Materazzijemcerek, ja ga podržavam, kako god glupo zvučalo. Al' ja ga ne neki način kužim, jer u tom svom zanosu igre mu je mogao reći što god želi, kao što i on sam kaže; to je normalno u sportskoj igri i ta cijela euforija kaj je bila oko njih. A da ne govorim o adrenalinu i toj želji za pobjedom. Sad kaj mu je rekao niije bitno, iako ne vjerujem da je vrijeđao majku i govorio da je teroristička kurva… jer on ipak [valjda, nadam se] poštuje majke i tak to…
headbangmadA poštovani gospon Zidane, iliti Zizoubangbangbang, nije baš sportski reagirao… Kaj neki bik, ovan ili kaj god… Mislim, svatko će naći opravdanje za onoga za kog se zauzima, na neki način....
Ja sam čvrsto uz Talijanecerek i bit ću forever.
Eh, da kad smo kod njih, mlađa postava nekog njihovog kluba je u Zagrebu, vidjela sam ih jučer, ''šetali'' su predvečer gradom, pa se isplati malo otići do centra.
I tako, a kaj se tiče mojih dana u glupom, zagušljivom, smrdljivom Zagrebu, nema niš posebno. Užasno mi je vruće, duuuuuuugo nisam bila vani sa svojim curama, tak da baš i neznam kaj se događa… heh, svugdje me ima, sam ne u sfom kvartu.
Danas možda, tj. najvjerojatnije zvrcem nekog od cura pa da malo budem i s njima.
Jučer sam isto bila u gradu, kupila badićludsmijeh. Ne kakav sam očekivala, malo drugačije, kaj se može kopčat i oko vrata i normalnozujo, k'o grudnjak, jer kako moja mama kaže, odvratno onak kad se vidi crta oko vrata. Svi badići kaj sam probala imali fakin' košarice, mislim, ima i ovaj, al' ne onak' tipično. Sam me broj zbunjuje ali nema veze.lud
Danas sam sa starima išla do parfumerije, tj. ljekarne, zapraf to je nekaj neodređeno, svaš su imali.. LoL, kupila neku kremu za lice sa faktorom za sunčanje, kao da mi se faca ne počne gulit, neko sranje za umivanje, još jednu kremu i isto neko sranje za lice, kao tonik, kaj ja znam… I odaberem ja to, i dođe žena onak to vam je sve skupa 400 i neš… ja onak O.K., može, dajte sve, a tata sam onak dao nofčanik, i nosi si sve.
A žena tam dosadna,bangbangbang kao to vam je skupo, jeste sigurni, nije vam to previše, jel' vam tak doktor ili koji kurac preporučio, dao il' kaj god.
Đizzzz, kaj izgledamo ono, kaj da nemogu dat 500 kn,smijeh jebote, kaj nije toj žemski u interesu da proda, a ne uvjerava kupce da ne kupe…
Htjela sam joj se lijepo okrenut, hvala i doviđenja…
Pih, no dosta o tome, ja vam lijepo za 6 dana idem na more. Ne znam koliko ćem biti, maybe 10 dana, više, manje, možda mjesec…Inače idem iza Biograda na moru, a možda par dana odemo i u Zadar.
Ovisi… nadam se da bu lijepo vrijeme i da će bit bar neka ekipa, jer idem sa mamom i tatom, inače bi ih izludila…
Eh, kad bi meni bilo dosadno, čovječe poludila bi. Al' sam odlučila da nosim pola robe kaj imam [uf...], liniju [onu manju, kaj je ko radio al ima za 3 cd-a, da nam bude u sobi], to za tatu i mamu, a ja ću sebi mp3.
I tak… jedva čekam… hehe, sad bu Talijana, krajem mjeseca počinje feragosto [kak god da se piše] i Čeha i Slovenaca [mali zeleni], Nijemaca, i takvih… cerekcereksmijehpartyparty
A sad idem malo gledat i TV… Tj. sapunice., to je ono na tv-u kaj uvijek u naslovu ima riječ ljubav…yes
Čudna sam ja, ne volim one di su svi dobri, a uvijek ''navijam'' za negativce, pa se ja i mama malo posvađamo. Hehe.. tak je to kod nas. Najbolja mi je bila ''Rubi'', a sad volim gledat ''Rebecu'', a naj lik mi je Princesa.

Evo neš kaj sam našla i o sapunicama:

1.U sapunicama stalno plačuwink
2.U sapunicama puše samo negativci, glavni likovi su neporočni lud
3.Glavna junakinja se u pravilu nikad nije ljubila [a jadnica…]
4.burninmadNegativciburninmad na kraju obvezno završavaju ružno ili umiru. [na zalost...]
5.U sapunici glavnu junakinju moraju oteti barem 3 puta [ako ne i više]
6.Glavni junak u pravilu nije zgodan [u Rebeci je, Eduardo…]
7.U sapunicama majka ili otac glavne junakinje/junaka(vrlo često i oboje) nisu njezini/njegovi biološki roditelji [aha…]headbang
8.U sapunicama ljudi pričaju sami sa sobom. [najčešće dubokoumna razmišljanja, a unutarnji razgovori su mnogo zanimljiviji kod negativaca]
9.U glavnu junakinju su svi zaljubljeni [ih pih, da, al’ ona na kraju odabere sam jednog i to nekog dobrog dečeca, ili ona bad boy postane dobar]
10.U glavnog junaka su sve zaljubljene.[najčešće]
11. Prvo dijete glavnih junaka je u pravilu muško.[a može bit i curica]
12. Glavne junakinje su dugokose. namcor
13. Naslovi sapunica uvijek [čast izuzetcima] sadržavaju riječ 'Ljubav', yesvaljda je do ključ uspjeha. [ljubav… a oko tog se i mota glavna radnja]
i još nešto, ako serija traje 60 minuta, od toga su 30 reklame…
toliko o njima [sapunicama mislim]wink

Eto o čemu vas ja gnjavim…bang E da, btw. Neki dan sam pročitala da je Brad Pitt gay, da se za vrijeme sexa J. Aniston morala oblačit u muškarca [svakakvih nas ima…čudan je taj ljudski rod]namcorbang, tako je bar rekla gore navedena na konferenciji za novinare, i da, Lindsay Lohan povećala grudi… Ufff. Mislim da mi je ovo najduži post u cijeloj ''karijeri''
hehe, nadam se da ste barem pročitali post… A sad na komentiranje… Pusam vas sve, do sljedećeg posta, kad se vratim s mora ili čak prije, ili od tamo… Sve je moguće.
mahmahmahmahmahsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehcerekcerekcerekcerekcerek


..…*Pozz**Pozz*
..…*Pozz*…*Pozz*
..…*Pozz*……*Pozz*
..…*Pozz*…*Pozz*
..…*Pozz**Pozz*
..…*Pozz*
......*Pozz*
…..*Pozz*

………..*Pozz*
….*Pozz*…*Pozz*
.*Pozz*……..*Pozz*
….*Pozz*…*Pozz*
………...*Pozz*

………..*Pozz*
….*Pozz*…*Pozz*
.*Pozz*……..*Pozz*
….*Pozz*…*Pozz*
………...*Pozz*

…..*Pozz**Pozz*
….….…...*Pozz*
….…....*Pozz*
….…..*Pozz*
…...*Pozz**Pozz*







*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss**Kiss*
*Kiss*...*Kiss*
*Kiss*.....*Kiss*
*Kiss*.......*Kiss*
*Kiss*.........*Kiss*

........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*
........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss*

.........*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*......*Kiss*
......*Kiss*
...........*Kiss*
*Kiss*......*Kiss*
.*Kiss*.......*Kiss*
...*Kiss*...*Kiss*
.........*Kiss


utorak, 04.07.2006.

ViShE_Ne_PiShEm !!!


Eto, blog neću brisat, ali ga više neću pisat, što ne znaći da vas neću čitat i posjećivat, i naravno komentirat...
Navratite s vremena na vrijeme i tu, možda mi se sprdne pa odlučim napisati post...
Pussa
cerekpartycerekpartysmijehsmokin

UPDATE: 10.srpanj, 11:30... dan kada mi je došlo do mozga da bi mogla neš nasrat novo na ovom blogu... ali moram ovak započet... najvažnija vijest.. uh obožavam ih...

nisam mogla da ovo ne napišem....


ITALIJA JE NA VRHU NOGOMETNOG SVIJETA, POBJEDNICI SP-a 2006....


Jeeeeeez kak sam bila sretna, mislim još uvijek sam.....


čak sam i suzu pustila....


Image Hosted by ImageShack.us

Eto to je meni najzgodniji golman na svjetskom prvenstvu, a za igrače i odprije znate...
Btw.. neki su i u boxevima
I da... u mom životu nema puno novosti, nisam baš puno u rudešu tu...
Čula sam jedino da su se svi međusobno isposvađali...
I tak...cereksmijeh


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.