Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo
































Photobucket


KISS
kiss

SAMO U SNU
I tko se zove dijete sna,
njegove oći sjaje i bude se
s drugim pogledima.
Kad utoneš u san,otvara se novi svijet
i živiš u tom svijetu,
živiš za taj san, kao da je stvaran.
Ponekad sanjš predivan san,
probudiš se i shvatiš
da nije stvaran,bude ti žao,
još si pod dojmom.
A ponekad sanjaš san od kojeg ti se sledi
krv u žilama.
Vjeruj,bolji su ti snovi jer
kad probudiš se shvatiš
hvala Bogu bio je to samo san
Ponekad je stvarnost lijepša...
sretan



Komad tamno-plave tkanine


Hvatam te za ruke.
Ti padaš.
Pokušavam ti uhvatiti poljubac
zaleđen u vremenu.
Dobro je.
Još te drži za rukav.
Rukav se poderao
Ti si pao.

držim komad tamno-plave
tkanine čvrsto u ruci,
ne shvaćajući da to nisi ti.
Nisam željela znati
da si pao.

Hladno mi je.
Tresem se
Počinjem se histerićno smijati
Param onaj komadić tvog rukava
Nema te.

Sada plačem,
ljubim taj komad tkanine
Šapućem tvoje ime
tiho,tiho,tiho.
Sve će biti u redu...

Počinjem shvaćati da te nema
al ne još onako kao treba
Pokušavam, ali ne mogu.
Okrećam se.
Tražim te poput djeteta.

pogledam prema dolje.
Vidim tvoje smrskano tijelo
kako leži
NIsam toga svjesna.
Umišljam da me čekaš.
Da mi vičeš da se požurim.

Skačem.
Padam.
Nestajem.

Ležim sad pokraj tebe.
A u zgrčenoj ruci
još držim poderani komad
tamno-plave tkanine..
.


pjesma govori o djevojci koja je izgubila svog
dečka,koji je pao ( s nekakve litice)
Bila je u šoku.
Dok nije bila pri zdravom razumu i od tuge bacila se za njim
i oboje su umrli...











@__@


love



cute


Glitter






Sayings

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

O MENI: Ja sam Petra,idem u 2. srednje i imam 16 godina.Oni koji me poznaju znaju kakva sam...Sve ostalo ćete saznati...color=#FFFF33>:-) :-))
dance








Tattoo 1

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



hiphop

rnb

girls

HipHop

boys

girl rock

MySpace Layouts

MySpace Layouts






MySpace Layouts

MySpace Layouts


jos cu ja neke slike stavit...

















lips
lips

dance

dance

dance


beyonce
ooo daaa

border="0" alt="Chad Michael Muray">

deep

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MySpace Layouts

MySpace Layouts



























subota, 10.11.2007.

neznan koji bi naslov bija prigodan za ovaj post.

U petak smo išli u Zagreb na sajam knjiga, muzej i vami,tamo...
Bilo je super,nekima je ,nekima nije...
Meni osobno bilo je dobro samo je vrime bilo usrano,al mi se uvik snađemo(rolleyes).Da,da.A nemogu se svega sitit što je bilo...ma sićan se ja. Nisan se baš napila...No,no,al zato drugi jessuparty i umisto mene...A Bogami su se dobro napili i nadan se da su sad dobro.Pivali smo(a pogotovo Tošine pisme,e kad se razbacamo...I dok smo šetali tako po nekom mokrom meljavom lišću što smo ga gazili i dok sam gledala one nebodere i cili Zagreb uvatila me nostalgija za Zadron,al onda je to prikinija Pave koji mi je podmetnija nogu al na svu sriću nisan se prosula.winknonowinkwink
Tamo smo upoznali neke dvi cool cure što žive u Zagrebu,al jedna koji put dođe u Zadar i onda je Matesmokin naravno za par minuta pokupija njihove brojeve mobitela...Neke detalje s izleta mislim da neću napisat i zato to prepuštam Sari (Sony). Al uskoro ću stavit par slika s izleta tili to neki pojedinci ili ne.Ma super su ispali!!!lazelazebeljnaughtysmijehyes
A usput smo ušli isti i piti u neki restoran,Mate naručija čevape i pivo,mi pive i polako drinkalipartyU autobusu smo upoznali dvi prvašice isto iz Zadra Petru i Karlu koje idu u našu školu...mahwave
Aneli su na povratku u Zadar bacili snig u cice,da da bilo je malo sniga...,a jadna Anela.Drugi put se bolje pazi Amela,Sunćice,Pamela,Kokolo i kako već je zovu! Nemo se naljutit na svoju Vuvicu zbog ovih nadimaka!crythumbupthumbupcerekNek,nek,nije valjda dobila upalu pluća. E i išli smo par puta u wc.Ja skoro skrenila u muški,al me onaj tamo što je sidija uputio u pravom smjeru. Neki su se pojedinci dobro israli u onom wc-u( mislim na muške).
Ja mislin da se onaj "čuvar" onesvistija tamo.Jadan on.Brcka zabrijala s nekin tipon...rolleyes I još jedna novost:Mitro i Sara (moja sekica, al ne prava) se oženili i tako mi u razredu dobili još jednog bračnog para...
Na povratku u Zadar sidila san s Maton-smokin ,a onda je kod mene doša Pave, pa smo počeli
pričat neke horore iz filma i iz stvarnog života.Ja i on smo se usrali od straha, a Pave pogotovo kad ga je Mitro pripa,skočija je na mene da san skoro glavon zalipila u staklo od busa.Ajme ludnice.
Cilo smo vrime govorili kako nećemo moć zaspat od straha kad dođemo kući,al ja san bome zaspala ko top!zijev
Al neznan zašto se kaže ko top ili ko beba jer beba se stalno budi noću. Bolje reć ko medvid kad zaspe zimski san.Al kako god bilo...finofino
Ma sve vas puno voli da vas ne nabrajan po imenima...Cao ljudine moje i sve vas opet puuuuuuuuuuuuno voljin!finofinokisskisscerekcerekcerekfinofinofinofinofinofinokisskisskisscerekcerekfinofinofinofinocerekcerekwavethumbupthumbupthumbupthumbupthumbupcerekcerekcerekcerekcerek

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.