time-warp00

nedjelja, 29.01.2006.

...Evo navratio malo...

Hey...evo navratio sam malo na blogich da nesto napisem, nisam vec dosta dugo nista pisao...Kod mene nama bas nesto novog ni pametnog...ovaj prosli tjedan sam isao ujutro u skolu i svaki dan sam se smrzavo ko kreten pramda da sam iso autom al i u autu je hladno,al et hvala Bogu proslo je!Jucerasnja subota proletila kao i svaki drugi dan!Bio sam sinoc vani,pio sa drustvom i zajebavali se,nije bas nesto posebno bilo vani.Od nekih 21h pa do 23.30h bila je neka house brijica i u tom sam vremenu uzivao a onda kad su pustili nasu glazbu onda je pola kafica van izaslo i ja skupa sa njima-poceo sam se bedirati,zivcirati i tak da sam ja u 1.00h bio kod kuce....
Sad sam dosho sa kave,bolila me glava pa sam otiso malo se prosetati do grada,popio sa drustvom kavu i et sad na nettu zajebavam se,slusam Dave Clarkea-I Love Techno 2005. i cekam vecer pa cu opet malo do grada i tak..Sutra opet skola,nemam nulti ni prvi sat sto me jako veseli...Eto to bi bilo sve ukratko od mene-u biti zivim sasvim normalno i do jaja...joj ovaj siječanj nikako da prođe al et jos par dana pa smo u veljači....nadam se da ce taj mj. biti bolji od ovoga...oce (ima partya,akcija,rođendana).....aj uzivajte...pozdrav! ! !

29.01.2006. u 15:40 • 25 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Techno scena tj.glazba,ma sve što mi padne na pamet,život,događaji,brije i jos puno toga....

time-warp00@net.hr - moj MSN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Monitor.hr
Pegla.com
Net.hr
županja.info
partijana.com
MTVadria.com


neki blogovi::
..Malisha..
..gimnazijalka..
..dixi..




Broji,broji al nikako da stane...
Free Counters
Free Counters


Dj Tiesto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Armin van Buuren
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cristian Varela
Image Hosted by ImageShack.us


..Dave Clarke..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..koja legenda...
Jedan od najcjenjenijih techno DJ-a i producenata polovicu je svog života (r. 1968. – pa sami procijenite koliko je to vremena :-) proveo baveci se glazbom i stvorio osebujni stil. Poceo je stvarati glazbu pod utjecajem Depeche Modea, ranog hip-hopa, ska i disko glazbe, a u ranoj fazi njegova je glazba najviše slicila acid houseu. Uskoro je prešao na techno i postao "ambasador techna", svirajuci u klubovima od Belgije i Njemacke sve do Japana i Australije. Radio je remikse za Depeche Mode, Leftfield, Underworld, Faithless, Mobyja, Laurenta Garniera…
"Možda jesam techno DJ, ali nikada nisam bio samo techno umjetnik," kaže sam Dave, a posljednji je njegov album dokaz tome: ima tu i tech housea, trip-hopa, drum n'bassa i electra…