time-warp00

četvrtak, 29.12.2005.

evo me opet nakon par dana ...

Eee ljudi pozdrav...evo da se javim malo!Ne spavam danima...preko noci sam budan a preko dana spavam...ma poremetio sam si sve...a kak i ne bi kad sam stalno vani...joj Božić?!pa ne smijem ni spomenut kako je bilo dobro!Party u Funu je do jaja uspio i disko je bio pun...ma nesto odlicno.Sunshine je svirala bas super i svi su bili zadovoljni!Cura nije tak losa,Lijepuskasta,zgodna......Evo sad se dopisujem s legom(Strosom) preko msn-a...zajebavam ga do jaja i slusam neki mjuz...Danas kad se probudim idem na kavu sa......necu reci jer nije jos 100% sigurno(u glavnom s jednom curom).
E da pripremam se za novu godinu...Slavlje i docek ce biti u kaficu kod moje frendice Andree i to nas 25-ero..ona prava kulerska ekipa tj,party za ekipu...kafic je do jaja...dosta prostran i ima veliki sank u obliku slova U..Imat ce mo i video nadzor(zapis),snimat ce mo i slikati...ma bit ce do jaja..pice smo vec kupili(pivo,vodka,jeger,vino,pelin itd...et sta da vam jos napisem...Di ce te vi za Novu???ha??...Et aj javim vam se uskoro a do tad veliki pozdrav....


Image Hosted by ImageShack.us

29.12.2005. u 00:31 • 13 KomentaraPrint#

subota, 24.12.2005.

(ne)mir i veselje!!!

Hey...evo da vam se javim nocas dok josh imam vremena jer sutra necu imat.Bit cu zauzet cijeli dan...e da-Sretan Badnjak svima vama!!!evo ja bio vani sa legama,zajebavali se itd....kao juce zadnji dan nastave tooooooooooooo,super,pocinje ludnica!!!!!!!!!!....idem sad slusat drum 'n' bass i uzivat....ujutro kad se probudim ode na kavu sa drustvom pa cu onda ne znam sta....ajd javim vam se uskoro....ne znam vise sta da pisem....uzivajte mi svi i veliki POZDRAV!!!!!!!.....

Image Hosted by ImageShack.us

24.12.2005. u 00:13 • 19 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 19.12.2005.

allooo...

pa di ste mi ljudi,sta ima,sta radite,kako zivite ??...eto moj je odgovor na sve ove upite da ja zivim osrednje dobro,nema nicega novoga a zapravo i ima....skola???ufff koma...ne smijem ni spomenuti...tak da odma zaobiđem tu temu....evo veceras cu mozda ici sa kolegom do dovorane (ima nogometni turnir)..pa cu na kavu i et...nista posebno....eto iscekujem Božić...joj u nedjelju na party!!!!jedva cekam.....kao dj-i,gramofoni,mixser....joj samo to cekam,to drustvo s partya i onda sa partya na after...ma do jaja....nisam na techno partyu bio od listopada(tocnije 9.10.) pa tak da sam se bas pozelio.....eto nema vise sta da vam kazem.....ako vas sta zanima pitajte pa cu vam odgovoriti...pozdrav...uzivaj te.....

19.12.2005. u 18:58 • 16 KomentaraPrint#

utorak, 13.12.2005.

od subote do danas....

halo ljudovi....pozdrav svima!evo da napisem koju recenicu danas...Ma htio sam ja sinoc nesto napisati al jednostavno mi se nije dalo a i bio sam umoran!!!...
u nedjelju sam kao sto znate odmaro tj. oporavljo se od subote....Bio sam na tim rođendanima i provod mi je bio jebeno dobar,super...sve naj...bas smo svi iz drustva bili, a bilo nas je oko 40-ak...sa svima sam malo poprico i zajebavo se...a posebno mi je bilo drago da sam vidio svog starog super kolegu Grnju.u zadnje vrijeme ga vise toliko ni neviđam zbog određenih razloga...S njim sam u zivotu provodio najsmjesnije trenutke,radio pizdarije,ma svasta.S njim sam se uvijek komiro i uvijek budem dobre volje kad budem s njim jel mi je on jednostavno legenda od frenda...sta jos o rođošima?!hm..sve u svemu provod je bio super.pili smo.ja i vebija smo se pregazili ko picke ma svi su zapravo bili zgazeni..Hm..bila je i ona "jedna" cura,(stros me u zadnje vrijeme izbrijava u vezi nje...hehe-zivio josipe)malo sam se s njom "igro" i zajebavo itd...eto toliko o tome...necu vise...hm...U pon.tj. jucer bio sam zauzet cijeli dan!!!bio sam na jebenoj praksi od 7.30 do 18.00h...ja sam umro,zamro,crko itd...bio sam tak tugo iz tog razloga sto sam moro nadoknadit jedan dan sto nisam bio, tak da sam to juce hvala bogu obavio...Danas evo me,doso iz skole,,sad cu rucati pa cu onda crtat programski iz tehnickog crtanja(SK)...i na tom sranju cu izgubit 2-3sata...al sta cu moram to napraviti do cet ili petka...navecer bi mogo otic mozda na kavu.a to cu jos vidit dal ce mi se dati!?!et sad idem vidit jos malo sta ima na netu i to je to "ukratko" od mene....aj uzivajte..bok,pozdrav svima!!!!

13.12.2005. u 14:17 • 33 KomentaraPrint#

subota, 10.12.2005.

ma ode u život...

ej..evo me danas,nemam sta posebno pisati al evo ukratko koju recenicu da napisem.kao sto znate evo jos jedne subote.tmuran,hladan dan ma bas super za napiti se!!!evo sad slusam Jan Plexya(dj iz Pule-decko super mixa),pa cu se za koji minut otici istusirati.poslije toga cu se sredit,obuci,osusiti kosu,napavit friz i ode van!kao sto znate reko sam vam prije par dana da danas idem na 3 rođendana!E pa nisu 3 rođ.nego 5 rođendana,dobio sam juce jos dva poziva!!!a to znaci da ce mo se svi gadno,gadno,gadno izroštiljati do jaja....iz drustva ce mo biti naravno svi nazocni(ja,strosso,vebija idt...) i jos nekih tridesetak ljudi....ma super...izvijesce cu vam ispricat u ponedjeljak jel mislim da sutra necu bit za to sposoban,hehe...aj pozdravljam vas sve i uzivajte.zelim dobar provod onima koji idu veceras van,i da-nemojte pretjerati u picu,sexu,drogi itd...!!!!!!!!!!bok....

10.12.2005. u 18:31 • 20 KomentaraPrint#

četvrtak, 08.12.2005.

Nakon velike turneje DJ Tiesta, siječanj 2006. godine će možda ugostiti još jednog velikana elektronske scene. Sredinom siječnja, točnije 15.01.2006. Paul Oakenfold bi mogao posjetiti Zagreb povodom svoje Europske turneje. Iako taj datum stoji na njegovoj službenoj stranici kao TBA (to be announced), još čekamo službenu potvrdu. Oakenfold bi u svojoj turneji trebao posjetiti Bugarsku, Makedoniju, Hrvatsku i Srbiju.

Paul Oakenfold je DJ, remixer, producent koji je uveo house glazbu u britansku klubsku scenu krajem 80-tih godina. Tijekom 1987-1988 pokrenuo je niz klubskih večeri da bi predstavio house glazbu tisućama Britanaca. Rođen u Londonu 1965., Paul je počeo svirati sa 16 godina zajedno sa prijateljem Trevorom Fungom. Tada je svirao soul i groove u podrumu caffe bar-a "Covent Garden". Neko vrijeme u kasnim sedamdesetim radio je za etiketu "Arista Rec." s kojom je uspješno gradio tadašnju disco scenu. Sredinom devedesetih elektronska glazba postala je jako popularna pa se sve više koristi u kulturi i na Britanskom radiu i to na čelu sa Paulom. To mu je koristilo da surađuje i sudjeluje uživo na koncertima U2, INXS, The Orb, Simply Red, Boy George, Primal Scream, itd. Također je svirao i na turnejama Ministry Of Sound-a, a kao rezident svirao je u klubu "Cream" u Liverpoolu. Godine 1999. napušta "Cream", a iste godine potpisuje za "Virgin" i izdaje album "Resident: Two Years Of Oakenfold At Cream". Godinu kasnije izdaje album "Perfecto present Another World". Britanski DJ magazin proglasio ga je najboljim DJ-em 1997., 1998. i 1999.g.

Eto ovo sam procito na www.partijana.com pa eto sad vamo sam prebacio...jer nemam sta drugo pisati,mislim imam,al ne zeli opet pisati o bedu i nervozi,jer ne mogu vise da zivim,zivot mi se gadi,et tek toliko..aj uzivajte...pozdrav.....

......................Paul Oakenfold. ......................
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

08.12.2005. u 20:27 • 14 KomentaraPrint#

utorak, 06.12.2005.

šta mi fali?!?

hallo...bok svima!!evo da napisem danas koju rijec.....upravo sam doso iz skole.u skoli kao i obicno dosadno.ja samo znam da sam na satu miran i da u usima imam slusalice i slusam mjuz,onak ono napravim se kao da spavam a ja u biti slusam mjuz i boli me kita...ma de juce i danas sam imo sve neke kretenske predmete pa onda zato uz mjuzu ubijam dosadu.....et neznam sta bi vam vise mogo reci?!'..hm...e da danas mi je od bratica i frendice rođendan a u subotu je rođendan od druge frendice
pa ce oni svi zajedno u subotu slavit rođendan a to znaci da ce biti lom...aj imam veliki razlog da se napijem..do jaja...al treba docekati subotu...ma nema veze aj proci ce.....sad idem opet malo uciti,moram poispravljat negativne ocjene a krajnje je vrijeme...a imam puno toga zato se ne smijem zajebavati....et doci cu kasnije pa cu citat sta ste vi napisali...aj uzivajte,pozdrav!!!

06.12.2005. u 19:31 • 18 KomentaraPrint#

nedjelja, 04.12.2005.

nakon tri mjeseca....

opet jedva gledam,mamuran,tulav,oci me nesto bole do jaja....evo recimo po ovom mozete zakljuciti kako mi je sinoc bilo vani.....kao sto pise u naslovu nakon tri mjeseca sam izaso u centar sa starom ekipom(nas cetvorica).i to se bas sinoc dogodilo.dakle ja(ivan),josip,davor i stroso(josip) smo sinoc pili kod Davora jel smo se dogovorili da ce mo gledat utakmicu haj-din pa da ce mo poslije u centar...bogati mi dosli kod njega kad ono utakmica odgođena a ja poludio,al ajd nema veze...bilo nam je super.pili smo bambus i pivo,svako nesto od tog dvoje.ja sam recimo pio bambus...Slusali techno setove i zajebavali se do jaja.U 22.15h smo krenuli u centar.dugo ovak dobro nije bilo kao sinoc.od pijančenja do tuča...jos sam i sliko.ma de slike su katastrofa...na slikama svi izgledamo pre naderano...tak da cu te slike spramit negdje duboko u dokumente...sve u svemu krvavo je sinoc bilo.kad sam izlazio iz kafica van vidio sam da mi je jedan lega krvav pa sam ga pito ko ga je udario a on kaze da nezna.kasnije je Davor skuzio ko ga je udario pa su se onda oni sletili pa su izderali tog kretena....ja neznam sta se tocno sve događalo jel sam ja u trenutku te tuce bio u parku rigo(jebiga puno sam popio u malo vremena)...inace ne rigam al sam se sinoc ko supak napio i tak da mi je to presudilo...kad sam malo nadoso onda sam otisao kuci.jedva sam se dokotrljao do kuce a josh i kisa pljustala do jaja...odam sam zaspao i sad kad sam se probudio malo se toga sijecam...
Eto tako mi je sinoc vrijeme proslo...sad idem gledati ljubicica-dogovorio sam se u pol tri da budemo u rockyu na KAVI ja i lege i da usput jos malo popricamo u vezi onoga od sinoc....eto sve vas lijepo pozdravljam i uzivajte mi!!!!bok!

04.12.2005. u 13:48 • 27 KomentaraPrint#

petak, 02.12.2005.

hallo..lijep pozdrav svima...evo da i dans napisem koju recenicu....ha,a sta vise bogati da pisem?!..evo npr.ovo:sad trenutno gledam tenis Hrbaty-Ancic,ma zivciram se ko kreten a i inace kad gledam sport pizdim cijelo vrijeme....malo prije sam napravio referat iz alatnih strojeva kao prezentaciju pa cu to sutra u skoli prezentirat.u toj prezentaciji treba biti i teksta i slike!fala bogu pa slika nema nigdje pa sam moro skenirat iz nekog kataloga pa onda to smanjit,izrezat i tek onda zaljepit.Ma zajebancija ziva....to sam sve radio u power pointu, i et i to sam priveo kraju i napravio....e sad cu fino odmarat,biti na netu i onda cu navece izaci van.Petak je-necu veceras piti.Ici cu sa legama na kavu ili pivo(jedno do dva) pa ce mo se onda mozda malo provozati po gradu i et...valja suta opet ujutro u skolu i to cetiri sata struke imam..fuj....danas sam dan proveo u zajebanciji.Trebo sam imati 7 sati kad ono razrednik mora ici na neki seminar pa nas pustio sa zadnja dva sata,a ja di cu,ma reko ode na kavu.bio sam sa frendovima na kavi sa kojima nisam tak cesto.ono budemo mi vani zajedno(npr.party,subotom) al ovak inace u skoli ne!i tak zajebavali se do jaja..ma de sa tim likovima se mozes ismijati ko majmun pa onda predpostavljate da sam danas na kavi krepavo od smijeha...eto to je to za sada,neam vise sta pisati,pricati itd.....zivili!!!...pozdrav...

Image Hosted by ImageShack.us

02.12.2005. u 17:07 • 17 KomentaraPrint#

četvrtak, 01.12.2005.

pozdrav!evo da vam se i danas javim.Hvala Bogu prolazi i ovaj pomalo dosadan dan!Ma dan mi i nije bas tolko losh al nekao je fakat tmuran i cijeli dan sam pospan.tako da cu ja josh malo sebi upalit radio,slusat emisiju o elektronskoj glazbi i odmarati dusu....Dan mi je protekao osrednje dobro...Dosao mi je kolega sa mora.covjek me iznenadio do jaja.Trebo je sutra doci,a on danas mene zove a ja na satu u skoli i kaze mi da ga cekam u rockyu na kavi-bas mi je bilo drago,zajebavali smo se,pricali i kasnije se malo vozali po gradu,popodne sam malo ucio(vise nisam nego sto jesam)...i et...sutra petak.Prolazi tjedan onak malo cudno al nema veze!!!....evo nemam vise sta pisati....pozdravljam vas...uzivaj te....

01.12.2005. u 21:01 • 12 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Techno scena tj.glazba,ma sve što mi padne na pamet,život,događaji,brije i jos puno toga....

time-warp00@net.hr - moj MSN


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Monitor.hr
Pegla.com
Net.hr
županja.info
partijana.com
MTVadria.com


neki blogovi::
..Malisha..
..gimnazijalka..
..dixi..




Broji,broji al nikako da stane...
Free Counters
Free Counters


Dj Tiesto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Armin van Buuren
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cristian Varela
Image Hosted by ImageShack.us


..Dave Clarke..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..koja legenda...
Jedan od najcjenjenijih techno DJ-a i producenata polovicu je svog života (r. 1968. – pa sami procijenite koliko je to vremena :-) proveo baveci se glazbom i stvorio osebujni stil. Poceo je stvarati glazbu pod utjecajem Depeche Modea, ranog hip-hopa, ska i disko glazbe, a u ranoj fazi njegova je glazba najviše slicila acid houseu. Uskoro je prešao na techno i postao "ambasador techna", svirajuci u klubovima od Belgije i Njemacke sve do Japana i Australije. Radio je remikse za Depeche Mode, Leftfield, Underworld, Faithless, Mobyja, Laurenta Garniera…
"Možda jesam techno DJ, ali nikada nisam bio samo techno umjetnik," kaže sam Dave, a posljednji je njegov album dokaz tome: ima tu i tech housea, trip-hopa, drum n'bassa i electra…