U ljudskoj je prirodi da pametno misli i nelogichno djeluje

petak, 10.04.2009.

gola istina

Mislim da je Nives Celzijus toliko inteligentna zenska da se moze cak usporediti sa Severinom.Premda mi se cak na momente cini da je Seve tek sitna riba naspram ovom kitu. Izgleda mi da ce se ovaj moj blog pretvorit u komentiranje njene slavne knjige "Gola istina" koja me zabavlja za vrime rucka, a danas i za vrime radnog vrimena.Interesantna je knjiga, stigla sam do 46.stranice, Niveska je spavala do sada s jedno desetak muskaraca koje je vidila uglavnom jednom, ali je vole,svi se zaljube u nju na prvi pogled zbog njene nevjerojatne ljepote kakva je rijetko vidjena i takodjer je interesantan podatak koji je ponosno spomenila nekoliko puta- da ne pere zube redovito.Svega mi.Sad momentalno kara po Beogradu, pa bum vam javil kak ide (feronhajtica osvaja Beograd svojim zagrebachkin naglaskon) koga je sve kresnila i koliko je uspila u zivotu tamo. thumbupSigurna sam da su je kulturne sfere beogradskog drustva primile rasirenih ruku jer onaka jedna zekulja ne moze pridonit promidzbi jednog kokosinjca, a kamoli cega drugog.

Zamisli, masu firmi danas ima slobodno jer je Veliki Petak, samo moja firma ne. Zato sam ja odluchila, onako samostalno, da cu danas bit opustena na poslu. Veliki Petak mi prolazi u znaku Nives Celzijus i njenog srpskog oponenta Sandre Afrike- tako smo maloprije ja i nas IT strucnjak gledali video nashe/crnogorske/stalivec pjevacice Nives u kojem ona improvizira sex s nekin likom s vrhunskim guzicama, koji je stvarno krasna osoba i karakteran i lize joj noge i onda ga ona izmlati s nekim bichen, a on bolno stisce oke, tako sam mu tila pruzit ruku kroz monitor, potapsati ga po nosu i obecati mu da ce sve biti okej...no onda se on kao neki ciriba ciribu sav razveseli i u sljedecoj sceni se ljubi s drugim deckom, i pazi cak nema ni modrice od onog silnog bicevanja sta je mene cak nagnalo na pomisao da je on mozda vampir i tako mu se brzo regeneriraju stanice. Uglavnom, mislim da je poanta videa snimljenog za pismu "Bijesna" to da je Niveska totalno popizdila kad je saznala da je njen lik peder pa je napravila orgije u wellness centru. Prije toga je popila energetski napitak prilikom buckanja u pjenusavoj kadi da bude malo nadrkanija, a takodjer nam je pokazala kako zna plivat ledjno i samo se ponekad uvati koluta za spasavanje.

Bijesna, uh, sto sam bijesna
sada sam svjesna
koliko na tebe sam slaba
bijesna, uh, sto sam bijesna
dusa ti tijesna
bio si i ostao baraba

Bijesna mu je dusa tijesna, mamu mu njegovu, smrad jedan skrti.
Jos dvi ure na poslu. Ja cu ispalit, jedva cekam da prodje ovi dan...iman toliko stvari za obavit da ne znan di da krenem...Najvaznije je to sta veceras idem u spizu s Purgerima. Ipak smo se ikompromisirali zubo i odlucili imat tu sunku ka za dorucak ...ajde de... :) i onda janjetinu za rucak. ma divota. idemo veceras po janjca, dakle. cerek
Danas me ugodno iznenadija moj dobar frend iz susjedne mi drzavice i reka mi da dolazi u posjetu. Inache je takodjer Balkanac-Zapeo-u-Ameriki pa djelimo puno zajednichkog...dakle sutra navecer bi se moga desit pravi lom!Zazelila sam se birtijanja.I vrime je jer san ispalila od ovoga posla cili tjedan. Toliko lipi moji...Sritan Uskrs!!!njamipartyhrvatskapjevanaughtymouthwash

10.04.2009. u 19:13 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2012 (2)
Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Uvodna rijec autora :)

Dragi moji, pozdrav veliki od vase Vrtirepkice i dobro vi meni dosli na moj blog.Vec vidim da ste ljudi istancanog ukusa i profinjenog nosa, jer tko ovde oko baci, sigurno je od visokih skola i profinjenih manira;)
Ovo je blog mojih refleksija na svit oko mene, namjerno pisan u dijalektu, ne zato sta ja ka ne znan drukcije, nego moja dusa cvili za Dalmacijom pa moram i to negdi izbacit. Te iste refleksije na svit oko mene, napunjene su znacajnom dozom sarkazma, da ne recen, ruganja. Molila bi sve one koji pate od sindroma osjetljivih trepavica, odnosno naglashenog snobizma i klaustrofobije, da se suzdrze virkanja u moj blog da im ne bi nastetilo.Ja osobno, vrata bloga svoga drzim sirom otvorenima prema svima, i sa bicerinima u ruci.Osim sta ce biti bogat refleksijama, nastojat cu vam odrzat pun zeludac i da vam oci gladne ne budu, posvetit cu se malo i modi i putovanjima-di sam bila, s cim se mogu pohvalit i tako :)
Stoga, jos jednom-dobro mi dosli.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr