U ljudskoj je prirodi da pametno misli i nelogichno djeluje

srijeda, 08.04.2009.

uskrs dolazi

10.6 u kinima ...


a href=http://www.youtube.com/watch?v=Awg67qp6_4k&NR=1 target=_blank>bruno

manijak...jedva cekam vidit taj film...

Shvatila sam danas da je Amerika najludja zemlja na svitu. Osim sta se covik ubije od rada, i svi ti podmicu nogu kako god mogu, u Americi sam upoznala najbolesnije, najotkacenije ljude...mogu van rec da sam se nekako i navikla na to sve, jer mi se pari da su Amerikanci nekako mekseg temperamenta..u Splitu se zaebancija moze platit zivotom, a s Amerima nekako..sve mos dogovorit ( ako mu platish pivo ) Mislim da je balkan ipak nekako najtemperamentniji i najtopliji dio Europe u jednu ruku...nako jucer ja na sastanku i dogovoramo kupnju nekog proizvoda jel...i ja lipo objasnim sve svoje razloge zasto sam ja protiv kupovine od tog odredjenog prodavacha, i nakon teske borbe, jedan od likova iz marketinga mi preda kontakt informaciju za naseg novog opskrbljivaca,uglavnom neki Hercegovac...hahaha suvislo za rec, po ure smo mlili o mojoj situaciji, Splitu, kako je on ozenija njegovu odvjetnicu za papire hahah, isl...prije nego sta je dosa biznis na red. Tako to ide, sta rec..interesantni su nashi ljudi...ma nije bitno zna te ne zna, upustis se u razgovor ka nista, kod Amera ne znas sta mu je na dushi taman da ga znas godinu danai intenzivno se druzis...zato ti nashi sve svoje probleme daju na izvol'te pita ti za njih ili ne pita. I naravno, postanu automatski dio tvog zivota, samo zato sto smo iste nacije..ili iz iste regije :) odma si familija. hahahaha.

Blizi se Uskrs...najgori su blagdani u tudjini, jer to je ono vrime kad je svak sa familijom, a ti si pas s klempavim usima. Tako se nas par autsadjera, ja i troje purgera, dogovorilo proslavit Uskrs zajedno. Pravimo festu kod mene i onda idemo na koncert, dolazi Goran Karan u hrvatski dom. Uzbudljivo. Nitko od ovdasnjih Hrvata- tih famoznih dijasporaca- nas nije pozva u goste, sta mene osobno ne tangira nesto posebno, jer onda moram pazit sta pricham i da ne uvridim koga, a ti su van, svitu moj, americki rvati posebno uvredljive prirode. mislim opet te druge generacije nekako i razumim, oni su crovati, ne znaju ni oni sta prichaju, bubaju ko maks po diviziji, ali najjaci su ovi sta su dosli u zadnjih 20 godina, koja je to samo asimilacija, boli glava...ne dam se ja!!I dalje pijem jednu salicu kave po tri ure,nosim dobre cvike, i imam odlichno oko za detalje...khmm...:))

Odma pri pocetku dogovaranja s Purgerima izbija je problem sta cemo spremat za poist...ja sam bila za soluciju sarme i odojak, no mladez iz metropole kaze da Uskrs nije bez nekakve shunkice i neke manistre od krumpira, sta li vec neman pojma, ne, tako da cu ipak morat pognut svoju vlasku glavu i ic metodom "kud svi tud i mali mujo" jebiga, zivot je sastavljen od kompromisa,sta se sunke tiche, ima kod mene prsuta, pa nek mrse brke. e bome. :))))) salu na stranu, stvarno ce uslijediti borba- izvjestavam vas o tijeku i ishodu buduci da je to od neobjasnjive vaznosti sve, i sigurna sam da su vec pale neke oklade ispred vasih malih i malo vecih monitora!!Ne daj se, Vrtirepko, ne daj se sunkici, moja Vrtirepko... :)

Image and video hosting by TinyPic
tuga zbog nepravde i mog zivota kao manjine medju purgerima :)




08.04.2009. u 18:09 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2012 (2)
Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Uvodna rijec autora :)

Dragi moji, pozdrav veliki od vase Vrtirepkice i dobro vi meni dosli na moj blog.Vec vidim da ste ljudi istancanog ukusa i profinjenog nosa, jer tko ovde oko baci, sigurno je od visokih skola i profinjenih manira;)
Ovo je blog mojih refleksija na svit oko mene, namjerno pisan u dijalektu, ne zato sta ja ka ne znan drukcije, nego moja dusa cvili za Dalmacijom pa moram i to negdi izbacit. Te iste refleksije na svit oko mene, napunjene su znacajnom dozom sarkazma, da ne recen, ruganja. Molila bi sve one koji pate od sindroma osjetljivih trepavica, odnosno naglashenog snobizma i klaustrofobije, da se suzdrze virkanja u moj blog da im ne bi nastetilo.Ja osobno, vrata bloga svoga drzim sirom otvorenima prema svima, i sa bicerinima u ruci.Osim sta ce biti bogat refleksijama, nastojat cu vam odrzat pun zeludac i da vam oci gladne ne budu, posvetit cu se malo i modi i putovanjima-di sam bila, s cim se mogu pohvalit i tako :)
Stoga, jos jednom-dobro mi dosli.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr