U ljudskoj je prirodi da pametno misli i nelogichno djeluje

srijeda, 18.03.2009.

Danas sam okej

Jos jedna ugodna srida u uredu….ja nonsalantno izvaljena isprid ekrana, ostrim zubice na bureku od mesa….kojeg sam za ne falit, sama pravila, I natukla bilog luka da ne da me nece prilada uvatit sve da je bog drzi za usi, nego mi nece nikakvo musko pric, sve da ga bog nabija nogon u guzicu put mene…hahaha…danas sam bas ono extra opustena…volim taj osjecaj…dodjen na posa I ono ponasan se ka da imaju cast sto sam ja tu, ko neki pitt bull terrijer ..inache mi je srida drag dan…ne samo zbog toga sto je u mom omiljenom sushi ristoranteu sve u po cijene, vec I zbog toga sta je srida ka po nedilje. Znachi, posli danasnjeg dana koji ce ajmo rec proletit, iman jos cetvrtak koji je tako nebitan dan u tjednu po svojoj prirodi I dok ne kazes “mamma mia di mi cente lira”, eto petka. bas super. Tako san van ja, lipi moji, skroz kul danas. Vridna san za popizdit. U glavi mi je samo moj odmor, tih nekoliko blazenih dana u raju, odnosno sodomi I gomori, jao sto mi nedostaju zadimljene prostorije, vina i raskalasenost…nikako da nadjem vrimena da se posvetim sebi u ovom vrtlogu zivota.. zubo

Jucer je bia taj Sveti Patrik…po meni ok svetac, nije mi nista ucinija, ali ovde je to cili show kad Amerikanci festaju. A smisni su Ameri, nisu ka mi…I smisno je kad vidis pijane ljude kako setaju ulicon popodne, a ti sidis I pijes kavu, ono uopce se ne uklapas u misto radnje. Amerikancima je sve nekako izlika za napit se, ono oni planiraju napijanje.Ka, “Ajme, u utorak je glavni irski svetac, ala sta cu se nalit ka stoka”- ovo nije bio direktan prijevod. jhahaha Ja nisan nikad cula nekoga doma da planira da se napije, jebiga u nas se to desi onako spontano, prirodno…produzena kava, dosada, probavanje cacinoga vina, cestitanje susidima za Bozic I Uskrs, lijecenje prehlade i tako...
I sinoc ja tako gledan Amere, svi se uzelenili, svetac to tako nalaze, samo par buntovnih Talijana odaju okolo sa njihovin bojama na majici...mislin se, kud nisan i ja sahovnicu ponila, pa makar zelenu da se vidi da sam se ja nekako isto uklopila u mentalitet Amerike. party Jebate, mislin se ja....da je vako stotinjak hrvata pribacit na brzinu u Ameriku...pogotovo ovih sta su ono kool ka danas, da li bi oni probali uvest dio nase kulture u americku, recimo sta ja znan, u nas je veliko slavlje velika gospa i sveti duje ajmo rec...bi li nasi to prinili vamo ili bi se odma asimilirali i zaboravili odakle su dosli? hmmm....

E da...odlucila sam uvest horoskop na moj blog....i to onako originalan, bas raja- bosanski, pronadjite se i javite sto mislite;

Lopata (22. 12. - 19. 1.)

Rođeni u ovom znaku najčešće najebu.
Dovedu ih na pripremu gradilišta i do vrata su u blatu.
Inače se odlikuju analitičkim duhom i romantičnom
prirodom, ali to im ništa ne koristi ako ih dopadne lopata.
Dobro se slažu s rođenima u znaku Krampa.

Miješalica (20. 1. - 18. 2.)

Likovi iz ovog znaka su staložene i mirne osobe.
Uglavnom su BMK, sve dok miješalica radi.
Malo popizde ako se pokvari, ali onda skupe
one rođene u znaku Lopate da oni to ručno odrade.
Izrazito su vesele naravi i vole djecu.
Muškarci žensku djecu od oko 250 mjeseci, žene svoju.

Dizalica (19. 2. - 20. 3.)

Rođeni u znaku dizalice su, logično, vitki, visoki i čvrsti.
Malo nestabilni kao osobe, pa im se često dogodi da im zaliju stopala u beton.
Da se ne prevrnu. Dobro se slažu sa Miješalicama.
Dizalice su ljudi koji su tihi, oprezni i skloni magiji,
misticizmu te vlašićkom siru i janjetini s ražnja.

Kontejner (21. 3. - 19. 4.)

Njihov zaštitnik je Crveni orao.Nezna se zašto,oni tako
tvrde. Navodno to je zbog gužve u baraci(kontejneru).
Dobro se slažu s Lopatama, naravno ukoliko ovi ne pizde previše.
Odlikuje ih velika umna snaga,emotivna energija i smrdljive noge.

Kramp (20. 4. - 20. 5.)

Izrazito produhovljene osobe kojima su obiteljski odnosi i
vrednote na prvom mjestu.
To je osobito vidljivo u njihovim psovkama gdje redovito
spominju Boga, Crkvu, mater, oca, sestru, itd.
Najintenzivnija religiozna iskustva ove vrste doživljavaju onda kad im nešto ne polazi za rukom. Treba još dodati da im je totem iz biljnog svijeta kupus.

Armirani beton (21. 5. - 20. 6.)

Armirani beton je znak u kojem su rođeni glavne face na gradilištu.
Tvrdi i glupi, čvrsti i zajebani, strah su i trepet za Dizalice i Miješalice.
Izbjegavati. Nemaju totema iz biljnog svijeta. Bradu i brkove rijetko briju.
Neskloni iskustvima s područja higijene.

Pikhamer
(21. 6. - 22. 7.)

Rođeni u ovom znaku su izrazito osjećajne osobe.
Skloni depresivnim raspoloženjima kad im ponestane piva.
Emotivno vezani za majčinsku figuru u liku dežurne konobarice.
Ne podnose Lopate i Betone.
Boja Pikhamera je ružičasta, a totem iz biljnog svijeta je kakaovac.

Mesna konzerva (23. 7.- 22. 8.)

Osobe iz ovog znaka često pate od povišenog kolesterola.
Dobro se slažu s Kontejnerima. Oštroumni su i hrabre vođe.
Ljudi iz drugih znakova ih vole, ali im često iza leđa jebu mater,
naročito Betoni. Tajnovitost jeizrazita osobina Mesnih Konzervi.
Njihova boja je smeđa do crna. Totem iz biljnog svijeta je grah.

Šljem (23. 8. - 22. 9.)

Rođeni u ovom znaku su izrazito intelektualne osobe.
Sve postižu glavom. Glavom najčešće štemaju,
a ponekad i misle, iako je nisu skloni koristiti u tu svrhu.
Obožavaju ih Dizalice i Betoni. Često sebave poezijom i romantični su.
Hrabre i ustrajne osobe, snažne u svakom pogledu s
istančanim smislom za pravdu i obitelj.
Zalažu se za druge i legalizaciju prostitucije. Boja im je, naravno, bijela.

Mujo (23. 9. - 23. 10.)

Rođeni u znaku Muje, face su na gradilištu.
Najbolje se slažu s Lopatama i Krampovima, a najteže s Betonom.
Prilično su socijalizirani i prijateljski nastrojeni, pa su rijetko kad sami.
Skloni kulturnom angažmanu u birtijama i alpinističkom penjanju na
lokalne opajdare i radodajke.
Mujina boja je ljubičasta, a totem iz biljnog svijeta je burek.

Cigla (24. 10. - 21. 11.)

Cigla ima izrazito dobru sposobnost prosuđivanja i intuiciju,
Pa su stručnjaci za ljudsku dušu. Lako naslute kad se sprema
neka pizdarija pa se mudro povlače u pozadinu odakle podjebaju
u cilju mirnog rješenja konflikta.
Najbolje se slažu s Betonima i Miješalicama, a ne podnose
Krampove, Lopate, Mesne Konzerve i pisanu riječ.
Totem iz svijeta biljaka je bršljan, a boja je boja cigle, samo zelena.

Severina (22. 11. - 21. 12.)

Severina se najbolje slaže s Kontejnerom i Mujom.
Rođeni u ovom znaku skloni su analnom sexu,
ali im se isto tako trebaju nadodati duševne karakteristike
kao što su intuicija i velika sposobnost predviđanja.
Osjećaju jaku averziju prema kameri i inače bilo kakvom obliku snimanja.
Mane su im dlakavost. Boja Severine je crna, a totem biljka je trava –
Zelena, naravno.


18.03.2009. u 15:05 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2012 (2)
Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Uvodna rijec autora :)

Dragi moji, pozdrav veliki od vase Vrtirepkice i dobro vi meni dosli na moj blog.Vec vidim da ste ljudi istancanog ukusa i profinjenog nosa, jer tko ovde oko baci, sigurno je od visokih skola i profinjenih manira;)
Ovo je blog mojih refleksija na svit oko mene, namjerno pisan u dijalektu, ne zato sta ja ka ne znan drukcije, nego moja dusa cvili za Dalmacijom pa moram i to negdi izbacit. Te iste refleksije na svit oko mene, napunjene su znacajnom dozom sarkazma, da ne recen, ruganja. Molila bi sve one koji pate od sindroma osjetljivih trepavica, odnosno naglashenog snobizma i klaustrofobije, da se suzdrze virkanja u moj blog da im ne bi nastetilo.Ja osobno, vrata bloga svoga drzim sirom otvorenima prema svima, i sa bicerinima u ruci.Osim sta ce biti bogat refleksijama, nastojat cu vam odrzat pun zeludac i da vam oci gladne ne budu, posvetit cu se malo i modi i putovanjima-di sam bila, s cim se mogu pohvalit i tako :)
Stoga, jos jednom-dobro mi dosli.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr