U ljudskoj je prirodi da pametno misli i nelogichno djeluje

ponedjeljak, 16.03.2009.

mos maknit dite s kamena....

Ja ne znan sta je meni u zivotu vazno na danasnji dan. Toliko se osjecan istrpljeno od ovog posla, iman osjecaj da ce mi se ove oci skroz iskolachit od kompjutera, odnija me djava ako nece. Covice, vidish ti sta je zivot...prije kad san ja ono bila malo dite, ja san mislila da rade samo oni koji kopaju i bave se fizickin radom. Meni je ovo papirologija te sheme bilo laprdanje- ko ce se od toga umorit, samo sidis, kava, duvan, za**bancija. A sad kad ove oci drzin na tankin federima,I kad su mi trepavice gotove posidit, dodje mi da poludin. Danas san rekla priji da za mene, bogami, nije ured.Za me je nesto zivo, kamena s ramena, zivot sto na sat, svaki dan nova akcija...Mislin da se triban ja bacit na oni zanat koji je, takorec, urodjen u meni- trgovina. J
Nekad ja vako razmisljan...sta je za mene....i nako pocnen razmisljat o sebi ka osobi. Iz male sredine, poboznih konzervativnih roditelja-rvata katolika, meni samo sta djavli nisu kroz usi poceli izvirivat, kamenih gena,obisla dosta svita, vidila svasta, zavrsila "skole" :) i pitan se sta san ja naucila. Ne, sta se posla tiche, nego zivota, jel….
Nekako...cini mi se...da sam svim tim putovanjima naucila....tek ono sta mi je mater prije putovanja trubila....bogare mi, rekli bi imocani, nije ni luda moja stara, ali djava je nju slusa prije, rachunas, za mater je da grinta, to je normalno, kako na jedno uslo, jos brze na drugo izislo…ali pari mi se da je ipak ostavila traga… jer nako kad sagledan...ove moje iz istog mista, uteknu za zagreb tu bajnu metropolu, pa nece na nas krs, nece na nasu plazu ni da povire. Bi one, ali ne na nasu-jerbo je sad to za njih- fakat bezveze.Za njih je sad sta ti ga ja znan, negdi drugo di idu gejevi I slichne kul face iz metropole. A ja...nakon svega opet mislin da nema nista lipshe od onog naseg zraka, one nase bure koja kad te opizdi priko glave ima odma da ti usi narestu i pocrvene....od mentaliteta i tempereamenta kojeg nijedan zagreb ni london ni new york ne mogu platit...Jebate je mi fali Dalmacija.

Toliko za danas, nisan se ranije javljala, zauzea me vikend…

Image and video hosting by TinyPic

moran se i ja nekad "izbisnit".

16.03.2009. u 19:25 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2012 (2)
Siječanj 2010 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Uvodna rijec autora :)

Dragi moji, pozdrav veliki od vase Vrtirepkice i dobro vi meni dosli na moj blog.Vec vidim da ste ljudi istancanog ukusa i profinjenog nosa, jer tko ovde oko baci, sigurno je od visokih skola i profinjenih manira;)
Ovo je blog mojih refleksija na svit oko mene, namjerno pisan u dijalektu, ne zato sta ja ka ne znan drukcije, nego moja dusa cvili za Dalmacijom pa moram i to negdi izbacit. Te iste refleksije na svit oko mene, napunjene su znacajnom dozom sarkazma, da ne recen, ruganja. Molila bi sve one koji pate od sindroma osjetljivih trepavica, odnosno naglashenog snobizma i klaustrofobije, da se suzdrze virkanja u moj blog da im ne bi nastetilo.Ja osobno, vrata bloga svoga drzim sirom otvorenima prema svima, i sa bicerinima u ruci.Osim sta ce biti bogat refleksijama, nastojat cu vam odrzat pun zeludac i da vam oci gladne ne budu, posvetit cu se malo i modi i putovanjima-di sam bila, s cim se mogu pohvalit i tako :)
Stoga, jos jednom-dobro mi dosli.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr