Ja sam Katja.
Stanovnica crnih rupa.


Ovaj blog je moja misao...
(točnije pisao)


...i skica utopijskoga portreta mojih želja.
(za velikim riječima)


A ovo su citati koje planiram zaljepiti na zid wc-a kako bih nužno ostala uvijek inspirirana.
FUCK SMALL TALK!

"Ljepotice prepuštam muškarcima bez mašte."
MARCEL PROUST





TUŽALJKA
Iz moga svijeta, gdje si bila čudo,
ti zauvijek odlaziš. O što će
od moga čuda ostati u svijetu drugih ljudi?
O zašto, moje čudo, rastat ćeš se sa mnom
i biti nekom samo žena?
Što možeš biti ti na zemlji, zvijezdo moga neba?

ANTUN BRANKO ŠIMIĆ


COMPARISON IS THE THIEF OF JOY.

TIME DESTROYS ALL THINGS. - Irréversible

AND NOW THAT YOU DON'T HAVE TO BE PERFECT YOU CAN BE GOOD. - Steinbeck

12.09.2015. | 21:06
POEZIJA FIZIČKE NARAVI


Tihi splet čuvstava između dimenzija moga sna
dovodi nas često do trenutaka koji bivaju daleko od suzdržanog i nevinog.
Vinemo se k naizgled nedostižnim linijama ljubavnih podviga
gdje nas diže čak i uzdrmanost svakodnevicom i brigom.

Napokon smo tu, na krajnjim horizontima nepostojanog ali našeg.
Intimnost kao žeđ, kao sloga, kao zaključak
putuje čas jednom čas drugom,
čas meni čas tebi.

Odvojeni smo zapravo, nikad zajedno
ali u vječitoj superpoziciji jedinica i nula.
Baš onako kako uvijek treba biti.
Bez distorzije, bez curenja, bez greške.

Bez greške ali nikad bezgrešno.
Bez curenja ali nikad suho.
Bez distorzije ali nikad bezbolno.
Baš onako kako uvijek treba biti.




Komentari (10)Print#